Forum > Muziek

progressive

(31 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
BrazStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-1-2004
Laatste: 28-5-2009
Berichten: 220
25-6-2004 15:35
sssstt... lekker laten slapen dan, die honden. En niet al te druk maken Didier, slecht voor je hart. Trouwens nog bedankt voor de tips over stappen in Leuven...heb er geen 1 opgevolgd maar toch een prima avond gehad...al werden we wel (bijna) elke kroeg uitgezet omdat we (luidruchtige) Nederlanders zijn. 1 bar zijn we zelfs uitgeslagen door een paar motorrijders, terwijl de barman/dj een geweldige avond had met ons,hij bood zijn verontschuldigingen zelfs aan. Ook het hotel konden we voortijdig verlaten omdat we zogenaamd iets kapot hadden gemaakt....Zijn wij hollanders echt zo vervelend in jullie ogen? sad :(
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
27-6-2004 14:11

braz schreef:

Zijn wij hollanders echt zo vervelend in jullie ogen? sad :(
--WAY OFFTOPIC--
Jarazz :p

Nee, normaal niet, maar ik sinds gisternamiddag had ik even zin om alle Nederlanders te verwensen laugh :D:
Ik had een afspraak met een persoon uit Amsterdam op een digitale scoop tweedehands over te kopen. We hadden afgesproken om 15h aan een wegrestaurant net voorbij de Kennedytunnel in Antwerpen. Ik heb daar gewacht tot 18h15 terwijl het nog 2h naar huis rijden is en ik een belangrijke meeting had om 20h angry.
En dan ben je verwondert dat ze je uit dat hotel smijten????
wink ;)
--/WAY OFFTOPIC--
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)