Forum > Newbie Forum

grote party organiseren hoe en wat??

(311 reacties. Pagina 30 van 32)
Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
14-7-2004 15:10

roberto schreef:

De bReEzAh sletjuhs daarintegen hebben wel een geweldige avond omdat er 75% R&B gedraaid wordt en dat komt dan ook weer de strot uit bij de meeste jongens.
Euhm, deze dames zien mij anders liever gaan dan komen als dj (maar dat kan ook ergens anders aan liggen wink ;) ). Het hangt er natuurlijk wel vanaf wat voor allround-dj je neer zou zetten. Daar is een hoop verschil in.
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
14-7-2004 15:16
ja, natuurlijk zit daar verschil in. Maar ik denk toch echt dat de meeste allround dj's top 40 en R&B draaien en wat dance. Ik denk niet dat er veel allround dj's zijn zoals jij met rock, ska weet ik het razz :p Dat moet je hier echt niet proberen om zo'n dj als jou hier neer te zetten want dan krijg je echt eieren naar je kop. Het is hier of R&B 4-EvAh of hardcore to tha bone wink ;)
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
14-7-2004 15:34

roberto schreef:

Het is hier of R&B 4-EvAh of hardcore to tha bone wink ;)
En daarmee heb je dus de kern van het "probleem" geformuleerd. Ik betwijfel of dit op één avond kan, tenzij je in blokken van een half uur tot maximaal een uur gaat draaien. Maargoed, give it a shot. We horen wel hoe het afloopt.

Eieren...tsss laugh :D .
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
14-7-2004 16:14
ik ben bang dat als ik gescheiden feesten ga doen dus hardstyle/hardcore apart en top 40 en R&B apart dat ik op die hardstyle feesten niet uit mijn kosten kom. Maar ik ga eind augustus weer eens een feestje doen en dan ga ik kijken wat er daar weer fout is.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
14-7-2004 17:11

sylvia schreef:

roberto schreef:

Het is hier of R&B 4-EvAh of hardcore to tha bone wink ;)
En daarmee heb je dus de kern van het "probleem" geformuleerd. Ik betwijfel of dit op één avond kan, tenzij je in blokken van een half uur tot maximaal een uur gaat draaien. Maargoed, give it a shot. We horen wel hoe het afloopt.

Eieren...tsss laugh :D .
En daarmee heb jij een andere kern van het "probleem" geformuleerd. Ik betwijfel namelijk of er DJ's zijn die een half uurtje willen draaien en (na uurtje te hebben gewacht) daarna weer een half uurtje mogen draaien. Je houdt het idd divers, maar ik als DJ wil bijvoorbeeld opbouwen.

Punt is en blijft dat het helemaal niet eenvoudig is om een feestje te organiseren, tenzij je weet wat je doelgroep is en je bijv. zelf een hal afhuurt. Als je het in een discotheek doet (zoals Roberto dit keer heeft gedaan) dan kun je verwachten dat er mensen komen die denken dat er gewoon van alles wat wordt gedraaid. Als er dan vanaf 1.00 eigenlijk geen R&B/Top40 plaat meer wordt gedraaid kan ik het mij voorstellen dat je weer snel weg bent (zeker als je net binnen bent!). De figuren die al 2 uur R&B hebben aangehoord en daarna weggaan vind ik echter kinderachtig. Zulke mensen zou ik het niet eens erg vinden dat ze niet op mijn feest komen.

Daarom moet je echt duidelijk op de flyer vermelden wie er komt en wat er gaat gebeuren. Laat de mensen zelf maar praten (mond op mond reclame). Hang posters op langs de weg, bij scholen, in andere kroegen. Geef duidelijk minimum-leeftijd aan etc.

Boek geen R&B DJ meer op een feest waar hardstyle/hardcore wordt gedraaid (tenzij je een 2e halletje hebt om te relaxen). R&B en trance vind ik nog wel samen kunnen gaan.

Het is gewoon afwegen, een grote weegschaal.... Wat wil je en wat wil je niet. Soms moet je het ene laten, om het ander tot een succes te maken!
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
14-7-2004 17:36
Twee (of meer) ruimtes is idd een hele mooie oplossing. Heb ik ook wel vaker gedaan, bijvoorbeeld in Tivoli en dan Thai (wat erboven zat) mee afhuren. Erg geslaagd, en zo kunnen de mensen zelf een beetje heen & weer hobbelen.
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
14-7-2004 17:43
jammer genoeg heeft eltoro geen 2 zalen. Wel een Café in de discotheek zelf. Waar je in en uit kan lopen. In Goes zijn ook niet echt discotheken van dit formaat. Vrijdag waren ze aan het verbouwen en komt er nog een heel stuk bij zodat er 1000 man in kan i.p.v 500-600 man.

Zoals ik al 100x heb gezegd ik leer hier gewoon van, volgende feest gewoon weer kijken feest daarna weer verbeteren zodat er een perfectie komt. Daarna kunnen we altijd nog groter gaan denken en richtig de zeelandhallen razz :p www.zeelandhallen.nl
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
14-7-2004 21:59

roberto schreef:

jammer genoeg heeft eltoro geen 2 zalen. Wel een Café in de discotheek zelf. Waar je in en uit kan lopen. In Goes zijn ook niet echt discotheken van dit formaat. Vrijdag waren ze aan het verbouwen en komt er nog een heel stuk bij zodat er 1000 man in kan i.p.v 500-600 man.

Zoals ik al 100x heb gezegd ik leer hier gewoon van, volgende feest gewoon weer kijken feest daarna weer verbeteren zodat er een perfectie komt. Daarna kunnen we altijd nog groter gaan denken en richtig de zeelandhallen razz :p www.zeelandhallen.nl
Whieee!! Gewoon ff informeren wat de huur kost voor een lang weekend (3 dagen) Robert ;)

Heb je 1 dag voor de opbouw, 1 voor de avond zelf en 1 dag voor de afbouw :D reken maar dat je flink wat centen armer bent :D En dan heb je het nog niet eens gehad over het geluid, licht, personeel (security etc), de DJ's ;) :D

De DJ's kun je misshien nog regeling mee treffen..... Externe bedrijfjes niet ;)
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
15-7-2004 17:50
wij hebben besloten om het nog niet gelijk in augustus te doen. Wij willen iets speciaals gaan neerzetten en niet een "standaard" dansavondje met een gast dj.

Wordt vervolgd
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
FredjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2003
Laatste: 20-5-2008
Berichten: 1195
16-7-2004 01:13
Dat doe je goed.
Neem dan ook de tijd en werk wat leuks uit,je hebt nu mogen ruiken aan t organiseren van iets met hoop verantwoording-best een hoop kopzorgen toch??
Maar t was nog klein,als je er iets mee wilt bereiken zal je in ieder geval moeten zorgen dat de opvolgende zich altijd onderscheid van de vorige.
Een gast dj kan zeker atractief zijn maar neem dan de juiste.
Lees alle comments hier nog s door en ondanks t feit dat je regelmatig een andere gedachtengang hebt/had zijn er vele goede punten waar je je voordeel mee zou kunnen doen.
Jij en Jows en anderen hebben veel werk verzet en lef getoont maar als een Tom of Sylvia of ondergetekende
nou iets meedeelt dan zit er toch wat in,vele jaren ervaring,vele party's georganiseerd.
Ik ben tot de dag van vandaag nog bezig daarmee.
Zit in de club/house scene en spreek dus uit ervaring maar ik maak vele fouten.
Probeer in ieder geval jezelf en aanhang gemotiveerd te houden ook als t tegenzit.
groet
it's just one of those Day's ,they come and they Go.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)