Forum > Newbie Forum

grote party organiseren hoe en wat??

(311 reacties. Pagina 3 van 32)
Moderator(s): Dré
Dj SpiderEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-8-2003
Laatste: 27-5-2008
Berichten: 352
8-1-2004 21:55
Tom. volgens mij kom jij uit de goeie oude tijd razz :p

Ik als jongen van 14 (bijna 15) jaar, mag ongeveer tot 2 uur uitgaan.
Er zijn zat meisjes die later mogen. Daar schrik ik toch wel van.
Ook niet echt gezond...
Dan heb je ook nog van die lui, ik ga pas om 12 uur weg. Want dan is het pas gezellig.
MEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 2-12-2009
Berichten: 358
8-1-2004 22:33
Nee tom, Het is de 3e, 4e, 5e, 6e klas. Dat betekent leeftijden van 14 - 18. Nou die 18e jarige willen wel tot 4 uur doorgaan :D. Toch denk ik inderdaad dat die discotheek die 14 jarige niet zo leuk gaan vinden.
correct me if I'm wrong...
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 8-5-2024
Berichten: 9469
8-1-2004 23:07
Ik denk toch dat het na een uurtje of 1 behoorlijk leeg zal lopen.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
MEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 2-12-2009
Berichten: 358
9-1-2004 00:24

Tom schreef:

Ik denk toch dat het na een uurtje of 1 behoorlijk leeg zal lopen.
Na voor tom effe de "naar huis gaan" tijden van de jeugd van tegenwoordig razz :p . Bij mij is het meestal zo, (paar extreme nagelate)
14 jaar = +/- 12 uur opgehaald,
15 +/- 1 uur
16+/- 1-2 uur
17+ geen tijd

Dus wordt inderdaad na 1 uur toch wel leeg denk ik. Misschien kan je dat opvangen door oudere later te laten komen OF er gewoon 16+ feest van te maken. Ben je gelijk van "wel/niet acohol" gezeik af.
correct me if I'm wrong...
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
9-1-2004 08:05
vergeet niet dat het de laatste dag is voor de vakantie dat iedereen elkaar ziet! het is dus echt gewoon de laatste schooldag. Maar ik denk dat ik Oscar inderdaad top 40 en R&B laat draaien en daarbij wat house nummers.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
PatrickKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-4-2003
Laatste: 14-6-2011
Berichten: 351
9-1-2004 10:41
Ben je gelijk van "wel/niet acohol" gezeik af.
Jammer, maar helaas.
16 jarigen mogen wel bier e.d., maar geen sterke drank.
Dus je bent pas helemaal van het gezeur af als je een 18+ feest organiseerd.
-- Let's do it my way and get it right the first time --
DjBjornStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2003
Laatste: 24-6-2004
Berichten: 47
9-1-2004 11:09
Ik denk ook dat ze zaal vroeg leeg zal lopen… bij ons in alphen geven ze ook (om de 2 maanden) van die schoolfeesten in een grote disco/bar dancing. Leeftijd (volgens de regels) vanaf 16. Overigens, de gemiddelde leeftijd ligt zo rond de 15! sad :( De eerste paar keren was t feest van half 11 tot 4. Na een paar keer stond er al om 10 uur een megagrote rij… en ja je raadt t al, massale leegloop zo rond een uur of 2. Nu zijn die feesten van 9 tot half 2. Ik denk zelf dat t niet uitmaakt hoe speciaal die datum is voor de tijd dat ze naar huis gaan (dat is toch wel wat papa of mama zegt), denk eerder dat t wel heel druk gaat worden, hou daar rekening mee, het is niet leuk om mensen te weigeren!!!
Hoe weet een blinde of z'n billen schoon zijn na t poepen?
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
9-1-2004 11:14
1 x bewerkt. Laatst door Sylvia op 9-1-2004 11:25

roberto schreef:

Nu dachten we eerst aan voorverkoop bij de music house, maar toch denk ik dat dit niet helemaal veilig (die maat ook niet) en ook niet heel handig. Dus nu blijft er kaartverkoop aan de deur over, we dachten zelf aan 5 euro per kaart+gratis drankje.
De ellende met alleen verkoop aan de deur is lange rijen. Wat je ook kunt doen is voorverkoop via vooraf overmaken op een girorekening. Dus, je laat mensen het aantal kaartjes x 5 Euro overmaken (evt. plus verzendkosten), en de kaartjes stuur je naar ze op. Stel wel een maximum van bijvoorbeeld 2 of 5 kaartjes, om te voorkomen dat mensen ze door gaan verhandelen.

roberto schreef:

De muziek style begint met 21.00 beetje lounge, dan komt dj oscar (house, groove) van 22.00 tot 12.00 uur, dit laatste uur zal hij eindigen met r & b (voor de chicks wink ;) happy :) ) dan komt dj robert (ik) (club, trance, hardhouse) van 12.00 tot 2.00 uur en daarna komt top dj razz :p Mr. Jows (hardhouse, hardtrance) van 2.00 tot 4.00 draaien.
Tsja, het is al vaker gezegd, en je hebt geloof ik ook al iets veranderd, maar ik zou dus NIET gaan eindigen met hardhouse/hardtrance, want dan krijgt Tom zeker gelijk en loopt de boel leeg. Het kan best dat er vraag naar is, maar in mijn wereld houdt de meerderheid van de scholieren hier helemaal niet van. Dus, afwisselen en de hele avond door voor ieder wat wils draaien lijkt me een veel beter idee.

RonnieB schreef:

vergeet niet: als je goed draait, en iedereen heeft het naar zn zin, KAN je een goeie naam krijgen;
hebben ze het niet naar hun zin, dan ZUL je een slechte naam krijgen!
Dat zijn ware woorden. Mensen onthouden slechte dingen veel langer dan goeie dingen, helaas.

roberto schreef:

ook omdat we een beetje benauwd zijn dat de zogenaamde "gangsters" ruzie gaan lopen maken op R & B en dat wij dat absoluut niet op ons geweten willen hebben.
Nou, daar zou ik mij niet druk over maken op een éénmalige avond. R&B als muziek wekt heus geen spontane biologische agressie op hoor. Volgens mij komen die ruzies in de R&B scene veel voor op lokaties waar je bijvoorbeeld wekelijks feesten hebt en er dus wat vaste groepen bezoekers gaan ontstaan.

roberto schreef:

Top 40 feesten zijn voor mensen van 16-17-18 jaar echt niet leuk meer, dat merk ik zelf ook al op schooldisco's tegenwoordig danst er niemand meer op scooter en dat soort muziek
Gelukkig staat er veel meer in de Top40 dan alleen Scooter (wat een baggermuziek is dat zeg). Werkelijk alle leeftijden kun je een hele avond vermaken met Top40, geen enkel probleem. Justin, Madonna, Britney, Linkin Park, Robbie Williams, Alien Ant Farm, Junkie XL etc etc etc etc. Wél doen dus.

roberto schreef:

verzekering, en dat soort zaken wordt geregeld door eltoro evenals beveiliging (uitsmijters enz)...Kom ik uit met mijn kosten t.o.v. omzet JA!! vergunningen wil ik het dus nog over gaan hebben met eltoro
Zorg dat je alles ruimschoots van tevoren op PAPIER hebt, dan weet je ook zeker of je je niet in cijfers en geld gaat vergissen. En check ook of je zelf wel bent verzekerd tegen ongelukjes op de werkvloer, bv dmv een (vrijwilligers)dagcontract van Eltoro.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
9-1-2004 11:15

roberto schreef:

Geven ze verantwoordelijkheid aan ons af, geen idee, ik denk gewoon dat er personeel enz loopt van eltoro dus dat die alles goed in de gaten houden. Anders kan ik altijd me pa ofzo nog inschakelen die de verantwoordelijkheid vast voor zich opneemt.
Zo, denk je dat? Denken is niet genoeg, hup, op papier die handel.

roberto schreef:

Heb het uitgerekend en het gaat ons zo'n 400 euro kosten dit zijn: flyers, toegangskaarten, drank voor ons, eten, posters, dj's, eventuele apparatuur huur, en nog wat dingen die ik ben vergeten wink ;)

roberto schreef:

ik weet gewoon zeker dat ik zelf niet hoef op te draaien voor eventuele schulden, de prijs is zo laag dat al mijn vrienden bij wijze van spreken binnen hoeven te zijn.
100% zekerheid over de financiën heb je pas na afloop van een feest. Ik neem aan dat je de begroting ook op papier hebt gezet, dus niet alleen wat dingen in een rekenmachientje hebt ingevoerd? Mocht je willen, dan wil ik nog wel even naar de begroting kijken. Mail maar, hoeft niet natuurlijk wink ;)

DJ.T schreef:

Zijn de noodplannen ook bekend? Misschien meer iets waar ik nu dan bezig ben voor een evenement (moet je rekening houden van dronkenschap tot persoon in brand, ongeluk op de weg in de buurt met chemische stoffen en alles wat daar tussenin zit sad :( ) maar bij de denkbare dingen zoals brand moet je toch wel weten wat te doen, en wie begeleid dat? Ook al staat de helft van de zaak in brand dan nog moet er iemand bij een mic kunnen om te vertellen dat ze rustig naar buiten moeten enz en welke nooduitgangen ze moeten gebruiken.
Heel belangrijk. Zorg dat je zelf ook het (hopelijk bestaande) evacuatieplan van eltoro in handen krijgt. NOOIT dénken dat anderen het wel zullen oplossen.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
9-1-2004 11:16
Oh, en wat ik nou weer helemaal vergeet Roberto, ik vind het heel erg leuk, al die initiatieven van jou. We zijn er natuurlijk met z'n allen steeds op aan het schieten, maar ik wil zeker niks afschieten. Er lopen genoeg mensen rond met plannen die nooit verder komen dan plannen, dus keep up the good work. Ik vind het tof!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)