Forum > Newbie Forum

grote party organiseren hoe en wat??

(311 reacties. Pagina 28 van 32)
Moderator(s): Dré
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
11-7-2004 16:31
ik weet wel dat we het de volgende keer anders aan moeten pakken. En bijv. geen tijden op de flyer te zetten maar bijv. dj's rick-e & roberto, dan kan je zelf nog een beetje beslissen wie wat wanneer draait. Dan zit je niet echt aan de tijden vast.

Maar het ging lekker voor het eerste feest, was aardig druk dus. Komt er zeker nog wel één aan en dit was daar gewoon een les voor.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
11-7-2004 18:53
Komt goed Roberto. Ik hoor het evt. wel van je. Wil evt. wel meedenken wat er mogelijk is.......
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
11-7-2004 19:17
is goed, sl*tje laugh :D wink ;)
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 19-5-2024
Berichten: 9469
12-7-2004 09:50
Tjoh, als ik dit so lees....... sad :(
Voor mij is er maar één kriterium:
Amuseert iedreeen zich?
Nee?
Hup andere muziek, desnoods halverwege een plaat laugh :D
Zit ik niet mee.

En zoals Syl al zei, je hoeft niet persé aan het dansen te zijn om je te amuseren.
Je moet als dj dan ook niet alleen op de dansvloer letten, maar ook op de rest, INCLUSIEF te barmedenwerkers! Want als die zich amuseren, dan straalt dat ook af in de bediening, en een vrolijke bediening, maakt de "gasten" ook weer vrolijk, bij ieder nieuw drankje weer!

Trouwens, ik heb diverse mensen gesproken die naar de arena waren op de "white night" en ze wisten met te vertellen dat er niet erg gedanst werd.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Mr_jowsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2003
Laatste: 16-10-2013
Berichten: 765
12-7-2004 10:57

Tom schreef:

Tjoh, als ik dit so lees....... sad :(
Voor mij is er maar één kriterium:
Amuseert iedreeen zich?
Nee?
Hup andere muziek, desnoods halverwege een plaat laugh :D
Zit ik niet mee.

En zoals Syl al zei, je hoeft niet persé aan het dansen te zijn om je te amuseren.
Je moet als dj dan ook niet alleen op de dansvloer letten, maar ook op de rest, INCLUSIEF te barmedenwerkers! Want als die zich amuseren, dan straalt dat ook af in de bediening, en een vrolijke bediening, maakt de "gasten" ook weer vrolijk, bij ieder nieuw drankje weer!

Trouwens, ik heb diverse mensen gesproken die naar de arena waren op de "white night" en ze wisten met te vertellen dat er niet erg gedanst werd.
Ohw maar de medewerkers achter de bar gingen op een gegeven moment ook dansen (iig 2 jongere gozers, die gingen ff glazen halen). Dus dat zat ook wel goed hoor Tom. Je kan nooit iedereen aan het dansen maken, je hebt immers ook verlegen mensen. Ach je had er bij moeten zijn om te zien of het een succes was ja of nee. Ik heb mijn 'taak' gewoon gedaan en uitgevoerd (met succes).

Sensation White danst ook niet iedereen nee. Het is te commercieel geworden en er komt Radio-538 publiek op af. Niet om lullig te zijn, maar het is belangrijker 'om er te zijn' dan 'om uit je dak te gaan'.

Ben zelf naar Sensation Black geweest, ik ga er niet meer heen. Te druk, te dure prijzen, k*t geluid (heel erg zacht), slechte opbouw van muziek (alleen Pavo draaide mixtechnisch en kwa muziekstyle goed). Yoji draaide mixtechnisch ook in orde, maar klonk wel erg zacht en had beter op white kunnen eindigen.

Pas rond 5.00 uur kon ik met mijn vrienden richting dansvloer (werd het iets rustiger). Toen hebben we maar besloten om op een podium op de tribune te gaan feesten. Drank was veeeeel te duur en in de gangen hoorde je helemaal niets.

Was wel erg mooi aangekleed, maar als je daar een kaartje voor betaald? Het is gewoon:

$en$ation! Zakkenvullerij. Dacht dat ID&T nu zo onderhand al wel binnen was?
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
12-7-2004 12:40

Tom schreef:

Tjoh, als ik dit so lees....... sad :(
Voor mij is er maar één kriterium:
Amuseert iedreeen zich?
Nee?
Hup andere muziek, desnoods halverwege een plaat laugh :D
Zit ik niet mee.

En zoals Syl al zei, je hoeft niet persé aan het dansen te zijn om je te amuseren.
Je moet als dj dan ook niet alleen op de dansvloer letten, maar ook op de rest, INCLUSIEF te barmedenwerkers! Want als die zich amuseren, dan straalt dat ook af in de bediening, en een vrolijke bediening, maakt de "gasten" ook weer vrolijk, bij ieder nieuw drankje weer!

Trouwens, ik heb diverse mensen gesproken die naar de arena waren op de "white night" en ze wisten met te vertellen dat er niet erg gedanst werd.
ik zal het gewoon simpel uitleggen hoe het zat. Heeft iedereen een leuke avond gehad? Ja, maar een paar hadden liever NOG meer R&B gehoord. Dat wil niet zeggen dat ze het niet naar hun zin hebben gehad. En dat er best veel mensen weggingen rond 3 uur wil ook niet zeggen dat ze het saai vonden, heb zoveel mensen gehoord: ja, ik moet morgenochtend werken enz. Telt ook allemaal mee als je wilt kijken naar wat er in de zaal is.

Oké, ik ben met jullie eens dat er te weinig R&B is gedraaid of te vroeg en rond spitsuur niet meer. Oké dat is een fout, maar van fouten leer je en de volgende keer pakken we het dus anders aan.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
12-7-2004 12:53
1 x bewerkt. Laatst door GoeieGast op 12-7-2004 13:08

Tom schreef:

Trouwens, ik heb diverse mensen gesproken die naar de arena waren op de "white night" en ze wisten met te vertellen dat er niet erg gedanst werd.
Op de plee niet nee razz :p.
Maar dat is ECHT onzin.

Maar de prijzen daar waren weer lekker sky-high.
50 euro voor een shirtje met Sensation erop shocked 8O.
Het is dat ik die kaarten kreeg maar ik heb het er zelf niet voor over, 100 euro.
Dat de muziek de zacht stond was bij White wel anders.
Ik stond een paar meter voor het podium met mn oordoppen in en nog deed het bijna pijn shocked 8O.
Er stonden van die gasten met hun oor er tegenaan, ik denk dat die met gescheurde trommelvliezen naar huis zijn gegaan.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
12-7-2004 12:57
Ach, een geslaagde avond is een subjectief iets. Ben je bezoeker, organisator, dj, fan, sponsor, R&B-liefhebber; ieder wil wat anders en heeft andere belangen. Je kunt ook nooit alle partijen tevreden houden, zélf als allrounder niet trouwens. (Ik heb vrijdag een hele leuke avond gedraaid, dacht ik. Komen ze van de bar zeiken dat er te weinig omzet is gedraaid. Ja, wat wil je als ze allemaal op de vloer staan.)

Het beste wat je kunt doen als organisator is alle aangedragen punten en zaken die je zelf opvielen meenemen en binnen het redelijk haalbare zien of je er wat mee kunt doen, en dat is precies wat Roberto aankondigt.

Dus er komt een vervolg Roberto?
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
12-7-2004 13:09

sylvia schreef:

Dus er komt een vervolg Roberto?
wink ;) ... happy :)

eind augustus waarschijnlijk als afsluiting van de zomervakantie.
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
12-7-2004 13:10
Eerst nog even wat foto's?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)