Forum > Off-Zone

post hier: een foto van jouw opslag ruimte

(230 reacties. Pagina 2 van 24)
Moderator(s): Dré
DjwirelessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-4-2004
Laatste: 2-9-2014
Berichten: 126
14-4-2009 20:44
hier een foto van mijn oplag is nog best leeg moet de rest nog overzetten van huis daar naar toe
foto
Het was de bedoeling slapend rijk te worden, maar ik kon de slaap niet vatten
Abnpranger@home.nlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-6-2005
Laatste: 1-9-2011
Berichten: 165
23-4-2009 23:54
HEb het geluk dat mijn ouders een bedrijfspand hebben waar ik sinds jaar en dag mn spullen mag stallen. Ben denk ik al wel 4 keer verhuisd omdat bepaalde ruimtes in gebruik werden genomen, maar goed. K werk ook iedere week voor mn pa dus dat zit wel snor. Heb nu een redelijk hok tot mijn beschikking. Moeten nog wat spullen uit en dan heb ik lekker de ruimte. Zal eens kijken of ik er zaterdag een foto van kan schieten.
Mr. Jameson...
GateWayStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-4-2003
Laatste: 1-4-2010
Berichten: 221
4-5-2009 14:42

hugovanmeijeren schreef:

Ik heb ontzettend het geluk dat wij een extreem grote garage bij huis hebben. En dat ik deze helemaal alleen tot mijn beschikking heb, enige regel is dat er een keer een auto op de smeerkelder moet kunnen (die overigens vol gestapeld staat met ongebruikte flightcases laugh :D ) mochten er problemen zijn.

Gevolg is dus ook dat de hele garage tot de nok aan toe vol staat (inclusief de zolder, daar liggen allerlei reserve onderdelen e.d.) en er enorm gestapeld moet worden moest er eens een keer een auto bij in gezet moeten worden. Dat laatste is nu trouwens het geval dus maar even alles metershoog opgestapeld. Denk dat het geheel nu zo'n 50m³ in beslag neemt, compacter kan ècht niet. laugh :D

Onze voorraad is dan ook wel iets uitgebreider dan de doorsnee drive-in... sneaky :V

Groeten Hugo
fotos ? daar gaat het in dit topic toch om wink ;)
HugovanmeijerenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-7-2004
Laatste: 19-5-2014
Berichten: 463
4-5-2009 21:15

GateWay schreef:

fotos ? daar gaat het in dit topic toch om wink ;)
Een paar pagina's terug staan foto's. Maar oke, sinds die tijd is er alweer een boel verandert dus hier nog maar 2 dan:

Opslag 1
Opslag 2

Zoals je ziet staat het al aardig vol en dit is nog (lang) niet alles...

Groeten Hugo
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
4-5-2009 21:25
liggen daar rechts op de foto nou speakers met de conus op elkaar gestapeld?

verder ben ik wel jaloers ;)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
4-5-2009 23:15
Wat nou als je gewoon 2 statieven wil pakken? wink ;)

Verder staat het lekker vol. Niks mis mee, behalve als het te vol staat laugh :D
DjFxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-4-2004
Laatste: 9-6-2013
Berichten: 157
4-5-2009 23:59
Zijn er ook mensen die gebruik maken van City Box, Shurgard of andere mini opslag? Hebben die toevallig foto's hoe hun, hun box hebben ingericht?

@ hugovanmeijeren, nette opslag trouwens!
HugovanmeijerenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-7-2004
Laatste: 19-5-2014
Berichten: 463
5-5-2009 01:21

watje schreef:

liggen daar rechts op de foto nou speakers met de conus op elkaar gestapeld?

verder ben ik wel jaloers ;)
Nee, daar liggen schoongemaakte frames op elkaar gestapeld. Die dingen liggen nog op een recone te wachten, alleen heb daar nog geen tijd/zin voor gehad. Maar goed gezien inderdaad. sneaky :V
Wat nou als je gewoon 2 statieven wil pakken? wink ;)
Dan moet ik eerst even 2 kistjes aan de kant rijden, dan kan ik er ook gewoon bij.

Overigens is dit dus nog maar een gedeelte, op zolder ligt ook nog een partij lampen (Niethammer profielspots) en verder wat reserve onderdelen. Truss en grote wind-up statieven heb ik ook nog op een andere plek liggen.

Groeten Hugo
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
5-5-2009 09:36
Trouwens, wat voor speakers zijn dat, die grote?

Hoe ik het nu zo zie is de voorkant daarvan het smalle gedeelte, maar volgens mij kan je dat dan nooit netjes neerzetten. Maar waarschijnlijk zit ik hier gigantisch naast?
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
5-5-2009 09:38

pietje schreef:

Hoe ik het nu zo zie is de voorkant daarvan het smalle gedeelte, maar volgens mij kan je dat dan nooit netjes neerzetten. Maar waarschijnlijk zit ik hier gigantisch naast?
Neejoh, de wielplaten beschermen de voorkant!
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)