Forum > Algemeen Forum

html-tips voor het maken van je site

(853 reacties. Pagina 83 van 86)
Moderator(s): Dré
DevotionStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2004
Laatste: 29-11-2011
Berichten: 93
15-2-2009 01:17
https://www.sitemasters.be/?pagina=tutorials/tutorials&cat=4&id=463
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
23-9-2010 22:46
Kick, trap, schop omhoog!

Voor mijn nieuwe website wil ik onder het menu een banner maken over de hele breedte van de website. In deze banner moeten 3 foto's komen welke elk een onderdeel van mijn bedrijf/website tonen waarop doorgeklikt kan worden naar die desbetreffende pagina.

Meerdere links uit 1 afbeelding maken is het probleem echter niet, maar ik wil het een stukje verder laten gaan:
Deze banner fade't tussen 2 afbeeldingen (met ieder 3 onderdelen, in totaal dus 6). Nu is het de bedoeling dat bij afbeelding 1 link 1, 2 en 3 worden gevolgd, en bij afbeelding 2 link 4, 5 en 6 worden gevolgd.

Iets zegt me dat dit nog wel is lastig kan worden, en vraag me sowieso af of dit met een script te doen is, of dat ik hiervoor mezelf even in flash moet verdiepen?
StekelvarkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-12-2003
Laatste: 2-8-2014
Berichten: 713
24-9-2010 18:11
Dat kan perfect via j@vascript.

Ik heb een voorbeeldje voor je gemaakt, gebruikt alleen HTML, CSS en j@vascript (met JQuery). Flash lijkt me voor zo iets overbodig.

Ik denk dat het eerste voorbeeld is wat je bedoeld (2 afbeeldingen met een map)?
Maar het kan ook met meerdere gelinkte afbeeldingen of tekst.
exit night into LIGHT
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
25-9-2010 14:11
Yes, dit kan ik wel gebruiken, hartstikke bedankt!
Perfect EffectsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 15-2-2016
Berichten: 123
3-10-2010 15:26
Het is niet echt een HTML-tip of vraag, maar wel een vraag omtrent hosting van website-ruimte / domein.

Ik heb een paar dagen geleden een pakket aangeschaft wat ik moet installeren op mijn server, waarmee ik facturen en offertes kan maken, en voor klanten een account online heb zodat ze de status van hun facturen en dergelijke kunnen zien.

Echter wanneer ik dit pakket installeer op mijn server (gehost bij mijndomein.nl) krijg ik de foutmelding dat er 'Ioncube Loaders' geïnstalleerd moeten zijn op de server. Mijndomein geeft aan dat dat niet mogelijk is op hun servers.

Oftewel, ik zit met een prachtig pakket wat ik niet op mijn eigen server kan gebruiken. Ik ben dus op zoek naar een host die wel 'Ioncube Loaders' toestaat. En iemand die mij uit kan leggen wat dat precies inhoud, zodat ik zelf ook kan informeren bij hostingbedrijven / servers.

Mocht deze vraag niet helemaal in het juiste topic geplaatst zijn, bij deze mijn excuses.
Verhuur & verkoop van special effects
SjoerdiejStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-2-2008
Laatste: 16-8-2018
Berichten: 176
3-10-2010 15:56

Get-Right schreef:

Het is niet echt een HTML-tip of vraag, maar wel een vraag omtrent hosting van website-ruimte / domein.

Ik heb een paar dagen geleden een pakket aangeschaft wat ik moet installeren op mijn server, waarmee ik facturen en offertes kan maken, en voor klanten een account online heb zodat ze de status van hun facturen en dergelijke kunnen zien.

Echter wanneer ik dit pakket installeer op mijn server (gehost bij mijndomein.nl) krijg ik de foutmelding dat er 'Ioncube Loaders' geïnstalleerd moeten zijn op de server. Mijndomein geeft aan dat dat niet mogelijk is op hun servers.

Oftewel, ik zit met een prachtig pakket wat ik niet op mijn eigen server kan gebruiken. Ik ben dus op zoek naar een host die wel 'Ioncube Loaders' toestaat. En iemand die mij uit kan leggen wat dat precies inhoud, zodat ik zelf ook kan informeren bij hostingbedrijven / servers.

Mocht deze vraag niet helemaal in het juiste topic geplaatst zijn, bij deze mijn excuses.
Je zou eens een mailtje kunnen sturen naar antagonist, erg goedkoop en ondersteunen veel ! happy :)

Sjoerd
HES Hog IPC
DJJPCKStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2008
Laatste: 21-3-2019
Berichten: 82
3-10-2010 18:24
Ik heb een aantal screensavers gemaakt, ons logo, een aantal mixtapes en meer in een webpagina ingevoegd en wilde hier graag een teller aan toevoegen om te zien hoe vaak iets wordt gedownload/afgespeeld.

Heeft hier iemand een scriptje voor?

Alvast bedankt!

Groeten,
Jan-Paul
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
3-10-2010 21:17

Get-Right schreef:

Het is niet echt een HTML-tip of vraag, maar wel een vraag omtrent hosting van website-ruimte / domein.
Ik zit zelf tot volle tevredenheid bij Yourhosting. Geen idee of ze dit ondersteunen, maar ze hebben een prima gratis helpdesk dus een telefoontje is zo gepleegd...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Perfect EffectsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 15-2-2016
Berichten: 123
4-10-2010 13:23

YourLiVe schreef:

Ik zit zelf tot volle tevredenheid bij Yourhosting. Geen idee of ze dit ondersteunen, maar ze hebben een prima gratis helpdesk dus een telefoontje is zo gepleegd...

zijkstra schreef:

Je zou eens een mailtje kunnen sturen naar antagonist, erg goedkoop en ondersteunen veel ! happy :)

Sjoerd
Ik heb beide hostingbedrijven even een e-mailtje gestuurd. Dank alvast.
Verhuur & verkoop van special effects
Koen gStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-3-2006
Laatste: 17-2-2018
Berichten: 163
4-10-2010 16:30
Ik zit zelf bij transip ,, bevalt ook goed happy :)
Maar ik heb ook nog even een vraagje: weet iemand de code voor een goed werkend e-mail formulier voor op de website?
Ik heb van internet al een paar geprobeerd, maar die werken helaas niet.
Well all right..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)