Forum > Off-Zone

We hebben een nieuw vip lid

(351 reacties. Pagina 3 van 36)
Moderator(s): Dré
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
24-10-2003 03:10

Reemski schreef:

Vind je "maar iets langer dan een maand" onder de plak?

Hmmzzz. dan zal ik maar niet zeggen hoe lang ik de mijne nu heb..
En Tom.. Als het waar is wat Reind zegt, dan zal het vast geen bluf zijn maar trots... Toch Reind? Maarruh.. Mooi meissie hoor. Is ze ook een beetje goed in bed?? laugh :D
(of was dat toch minder belangrijk dan lief en aardig???)
Tis inderdaad niets meer als trots. Zo trots als een pauw zeggen ze dan toch?
Of ze goed is in bed? Weet ik niet want ik zit nog achter de pc o.a al me rekeningen te betalen via internet bankieren en zij ligt te slapen boven. En het is inderdaad minder belangrijk als lief en aardig want het eerste is nog wel aan te leren maar dat lief en aardig zal al in het beestje moeten zitten want dat kun je niet faken wink ;)

En onder de plak -> ach zo erg is het allemaal niet maar merk wel gewoon dat er ineens een hoop veranderd als je is een keer serieus aan de gang gaat met zoiets als het hele vriendin verhaal en je dus wel een keer rekening houd met een ander in plaats van wanneer het jezelf uit komt en anders maar niet.

Tis dus allemaal waar en nu ga ik lekker 1 trap omhoog in dat huis van mij want ik krijg het koud en heb voor het eerst deze week weer een voorverwarmd bed dus daar ga ik ff van genieten.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
24-10-2003 10:45
Jawel joh.

Er is nl een VROUW uitgroepen tot VIP-lid,
en dat betekent dat alle (échte) mannen zwaar in de war zijn geraakt,
en dan volgt de over het algemeen altijd weer voorspelbare discussie:

positieve discriminatie -> lekkere wijven -> sex

laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D laugh :D
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
24-10-2003 11:41
Inderdaad de eerste vrouw in de VIP-club. Gefeliciteerd!

Waarom Sylvia? Een aantal dingen speelde een rol: haar posts zijn consequent en voegen vaak wat toe, ze wijst anderen er op een goede manier op als ze fout bezig zijn. En ze komt al een tijdje regelmatig op het forum, zodat we wat gezien hebben.

Dit betekent niet dat we anderen niet waarderen. Onder de standaardleden waardeer ikzelf sommigen duidelijk meer als anderen. Zo volg ik bijvoorbeeld goed wat Reind te zeggen heeft over draaitafels. Om maar wat te noemen.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
24-10-2003 14:09

Victor schreef:

Zo volg ik bijvoorbeeld goed wat Reind te zeggen heeft over draaitafels. Om maar wat te noemen.
En het word weer is tijd voor een nieuwe review.

Dus al er iemand een RP5000 te leen heeft voor een weekend hou ik me aanbevolen :)
Heb hier nu een RP4000 en 2000 staan en die ga ik vanmiddag ff testen en er ff een korte review van maken in de loop van volgende week (eerst me nieuwe pc in elkaar schroeven maandag en je weet nooit op wat voor gezeik je dan weer stuit zodra je hem aan zet)

Waarom de RP5000 -> Omdat ie net tussen het hoge en het lagere segment in zit en de PT2100/2400 niet meer te krijgen zijn. Aangezien iedereen die 2 kent maar niet de vervanger voor die 2 (de rp5000) word het tijd dat daar is wat over geschreven gaat worden.
En mijn website is sinds de OEM bak dik 6000 keer bezocht (vooral de review van de OEM bak) dus gelezen word het dan wel.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
24-10-2003 14:15
Reind, ik wed niet met gekken wink ;) ,
straks hebben ze nog gelijk, je bent er gek genoeg voor laugh :D
Wees je wel een beetje voorzichtig met haar?

Eens laat je de slimste/knapste/mooiste/liefste lopen, en gaat he alleen nog maar bergafwaarts met de meisjes.......
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 13458
24-10-2003 14:19

Reind schreef:

En het word weer is tijd voor een nieuwe review.

Dus al er iemand een RP5000 te leen heeft voor een weekend hou ik me aanbevolen :)
Zal ik je dan maar eentje opsturen ter test? Mail wel even je huidige adresgegevens door in dat geval (want dat verandert nogal snel bij jou).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
24-10-2003 14:31

Dré schreef:

Reind schreef:

En het word weer is tijd voor een nieuwe review.

Dus al er iemand een RP5000 te leen heeft voor een weekend hou ik me aanbevolen :)
Zal ik je dan maar eentje opsturen ter test? Mail wel even je huidige adresgegevens door in dat geval (want dat verandert nogal snel bij jou).
Hahahahahaha ik woon al een jaar op hetzelfde adres hoor. Naja 10 maanden en 21 dagen om precies te zijn laugh :D

Maar ik bel je aan het eind van de middag wel ff want ik moet nog wat dingen vragen/weten.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
BramcomStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-10-2003
Laatste: 29-12-2008
Berichten: 73
24-10-2003 14:38

Mr. Edie schreef:

Mooie elektriciteits kabels daar! (of voor de tv/radio?)
heel erg zinvol ^_^ anyway dre best wel flex dat je gewoon ff een draaitafel uitleent voor een review, en reind ga je die hier ook posten want ik ben ook best wel benieuwd (ga um ook kopen vandaar) ik weet iig wel dat ie best goed is, en de torque iets hoger ligt dan de pt-2100 maar de arm minder sterk (thanks to dre!)

Bram..
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
24-10-2003 15:10

bramcom schreef:

Mr. Edie schreef:

Mooie elektriciteits kabels daar! (of voor de tv/radio?)
heel erg zinvol ^_^ anyway dre best wel flex dat je gewoon ff een draaitafel uitleent voor een review, en reind ga je die hier ook posten want ik ben ook best wel benieuwd (ga um ook kopen vandaar) ik weet iig wel dat ie best goed is, en de torque iets hoger ligt dan de pt-2100 maar de arm minder sterk (thanks to dre!)

Bram..
lijkt me logisch dat die review ook gewoon hier word geplaatst. :)
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
24-10-2003 15:16
Hoezo offtopic? wink ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)