Forum > Off-Zone

Luxe thuis setup

(12 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
HollenderVIP Lid
Uit: België
Sinds: 20-2-2006
Laatste: 1-5-2024
Berichten: 1230
16-6-2020 06:58
@Tom
Ik volg jou helemaal. Er gaat niks boven fysieke verbindingen.
Free beats!
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 1-5-2024
Berichten: 2052
16-6-2020 08:16
Helemaal mee eens dat er niks boven bedraad gaat! Heb ook hier op line-level een interactie tussen de verschillende ruimten.
Klant wil graag draadloos en had dit al, naast een bedraad systeem.
Uiteraard klinkt een KEF inbouwspeaker in een betonkolom (met minimale sparingsmaten) niet echt lekker vanachter het gordijn.
Dan klinkt een phantom altijd beter.

Ik heb gekozen om Heos als basis te gebruiken voor ALLE aansturing. Daarmee is het probleem van samenwerking tussen apps en merken opgelost, immers wordt de Phantom een "domme" aktieve speaker.

Gelukkig probleem ook opgelost, de nieuwe phantom heeft een delay ingebouwd, ze zijn er ook achter dat bij gebruik op TV dat lipsync een issue is.
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 3-5-2024
Berichten: 9469
16-6-2020 08:28

Frank76 schreef:

Uiteraard klinkt een KEF inbouwspeaker in een betonkolom (met minimale sparingsmaten) niet echt lekker vanachter het gordijn.
Waarschijnlijk een man die wil knallen, en een vrouw die er niks van wil zien wink ;)
Bose is hier rijk van geworden met zijn 2-1 en accoustimas systemen.
ze zijn er ook achter dat bij gebruik op TV dat lipsync een issue is.
Bij sommige moderne tv's kan je in de instellingen van de tv de timing van het geluid bijstellen voor dit soort problemen.
Ook kan het liggen aan de aansluiting die je gebruikt. Als je bijvoorbeeld via HDMi (=omzetting) het geluid probeert te dan is een vertraging bijna standaard.
Als je TV een optische uitgang heeft voor geluid, zou ik die eens proberen.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)