Forum > Licht

Creator 1024 pro

(12 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
EricStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-10-2002
Laatste: 4-4-2024
Berichten: 455
4-6-2019 13:22

Hanzie schreef:

Bedoel je met working area het dmx bereik van je moving head?
Dat kan wel, maar dat zou ik echt even op moeten zoeken. Je kan bijvoorbeeld idd aangeven hoe groot je dmx bereik is van pan/tilt.
Sorry dat kan dus niet. ashamed :$
Bummer... Ben ik dan zo gek dat ik dat toch wel een basisfunctionaliteit vind? ashamed :$ Op een tafeltje zoals de Pilot 2000 is dit perfect in te stellen. Paar MH in de truss, paar andere op totems... Even bereik instellen voor alle koppen (vooraf de grenzen ingesteld in "sets") en ze zullen nooit buiten dat bereik komen. Perfect!

Maar goed, ik zal eens kijken hoe ver ik kom. Ik neem aan dat op een Pearl bv. dit wel kan?

Hanzie schreef:

Voor vragen, vraag gerust. razz :p
Dank je! Ik wou je een tijd geleden al een PB sturen, maar je mail is niet zichtbaar... Mocht je willen, mag je mij je mailadres eens doorgeven, zie profiel wink ;)
Hoe meer kennis hoe meer twijfel
HanzieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2015
Laatste: 22-7-2022
Berichten: 101
17-7-2022 12:18
Nog steeds in het bezit van deze tafel?

Na tijden hier niet zijn geweest , weer helemaal terug en back voor vragen & antwoorden mbt tot de pro.
Without a lightengineer, it will be dark.
JoepCStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-11-2022
Laatste: 16-9-2023
Berichten: 1
10-11-2022 19:11
Hoi allen,

Ik bezit sinds kort een creator 1024 pro, voor hobbymatig gebruik. Ik stuur er 10 movingheads, 14 ledparren, wat theaterspots en n fazer mee aan. Nu ben ik nog op zoek naar een handige manier om e.e.a. te programmeren en kom na diverse fora te hebben nagezocht nog niet geheel eruit.

Dit is hoe ik nu programmeer:

Playback 1: beweging
Playback 2: kleur chase 1:1
Playback 3: kleur chase 1:2
Playback 4: kleur chase 1:3
Playback 5:
Playback 6:
Playback 7:
Playback 8: fazer (op alle rollerpaginas gekopieerd)
Playback 9: dimmer theaterspots (op alle rollerpaginas gekopieerd)
Playback 10: dimmer spots en heads (op alle rollerpaginas gekopieerd).

Is dat een handige indeling of zijn er nog betere layouts?

Hoe kan ik het best bijvoorbeeld een strobo (shutter) functie programmeren zodat ik met 1 druk op de knop alles aan het knipperen krijg en met nog een druk gaat weer alles 'gewoon' aan?

Kun je paletten ook tijdens een live show makkelijk oproepen? Als ik bijvoorbeeld gobos onder de paletten programmeer, kan ik die dan oproepen zonder dat deze met 'clear' weer verdwijnen? Zelfde geldt voor de focus, prisma etc. Of kan ik dit beter onder playbackbuttons zetten?

Ik ben nieuw met deze tafel, voorheen heb ik altijd met sweetlight gewerkt, maar het gebruik van een laptop is voor mij niet meer handig.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)