Forum > Algemeen Forum

[GESTOLEN] Aanhanger Hapert Stark + Licht&geluids apparatuur

(33 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 2052
9-9-2015 16:37

YourLiVe schreef:

Als er ongemerkt een steen door de ruit gegooid kan worden is je huis niet op en top beveiligd. Een huis dat op en top beveiligd is heeft rolluiken, of toch minimaal een alarmsysteem (uiteraard met bewegingsensor die de steen opmerkt, en anders wel de inbreker die daarna binnenkomt wink ;) ).

Ik heb mijn bus en opslag op zich ook prima beveiligd; de bus heeft een klasse 3 alarmsysteem met startonderbreking en de opslag heeft ook een alarmsysteem dat automatisch mijn mobiel belt, een motor op de roldeur, een juweliershek achter de gewone deur, camerabewaking enzovoorts. Werkt prima tegen de gelegenheidsinbrekers, maar inderdaad, tegen professionele bendes begin je weinig...
Geen alarmsysteem, maar een rolluik vertraagd niet tot nauwelijks. Breekijzer erachter en het komt zo uit de rails vallen.
Ging mij meer om sloten e.d.
Een alarmsysteem op woningen is mi alleen maar een uitnodiging: hier valt wat te halen!
Bedrijfspanden kunnen niet zonder, maar zijn vaak minder druk bevolkt.
Hoewel... Wanneer ik ook bij de loods kom, er rijden 24 uur per dag wel auto's langs. Wat ze daar allemaal te zoeken hebben? Geen idee, het merendeel in de buurt zijn bedrijven met dagactiviteiten.
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 2057
9-9-2015 19:16
Nou is zo een winkelrolluik wel een stukje steviger en inbraakwerender dan zo een slaapkamerrolluikje...
Niet goed, wel hard!
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
10-9-2015 13:39

Frank76 schreef:

Geen alarmsysteem, maar een rolluik vertraagd niet tot nauwelijks. Breekijzer erachter en het komt zo uit de rails vallen.
Een alarmsysteem op woningen is mi alleen maar een uitnodiging: hier valt wat te halen!
Maar toch zullen dat soort maatregelen de "amateur dieven" wel afschrikken en dat kan net voldoende zijn om hem te ontmoedigen of ervoor te zorgen dat hij het liever bij de buren probeert.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 2052
10-9-2015 15:51
Als ik zie wat de buurt hier nog heeft aan hang en sluitwerk, schrikken ze al van kunststof kozijnen omdat die standaard 3 punts sluitingen hebben.
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein

Terug naar forum Reageer (zonder quote)