Forum > Muziek

Aqua gym

(4 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
KlunzVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2003
Laatste: 1-5-2024
Berichten: 390
20-9-2012 17:38
Hallo allemaal, Ik ben gevraagd om mee te denken over muziek voor aqua gym. Dit is in het hotel zwembad van een buitenlandse vriend van mij. Nu heb ik wel toegang tot de beveiligings camera's, dus ik kan zien hoe het er aan toe gaat, maar helaas zit daar geen geluid bij.

Mijn eerste reactie was van: Laat de instructeur dat lekker zelf verzorgen. Maar zo makkelijk schijnt dat nu ook weer niet te zijn. (geen idee waarom)

Hij wil een beetje moderne muziek. Op mijn vraag om een voorbeeld kreeg ik als antwoord: Iets als madonna, like a virgin. of Lady gaga.

Nou bezit ik best veel muziek en ben ook zeker niet te beroerd om wat te kopen. Maar aangezien ik door veel werk en nog al wat langdurige blessures, de laatste jaren een sportiviteit heb ontwikkeld van 0,0 ashamed :$ Heb ik eigenlijk geen idee in welke hoek ik dit moet zoeken. Ik snap geen techno, gabber enz. Maar bovenstaande 2 voorbeelden helpen mij ook niet op weg. Madonna is jaren 80 en lady gaga hedendaags.

Wie helpt mij een stukje de goede richting op?

O ja, Hotel staat in luxemburg. zullen dus voornaamlijk duits/frans/portugees-talige mensen aan mee doen met af en toe wat belgen/hollanders/engelsen.

klunz
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
Dj.raymondStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-3-2007
Laatste: 2-4-2024
Berichten: 128
20-9-2012 18:21
www.youtube.com/watch?v=WMdFvlSggek
Misschien in deze richting?
FridgeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-7-2003
Laatste: 24-2-2024
Berichten: 138
20-9-2012 22:25

klunz schreef:

Hij wil een beetje moderne muziek. Op mijn vraag om een voorbeeld kreeg ik als antwoord: Iets als madonna, like a virgin. of Lady gaga.

Madonna is jaren 80 en lady gaga hedendaags.
toch zie ik wel mogelijke overeenkomsten: neem madonna - like a virgin en bijv. lady gaga - pokerface en je hebt hetzelfde... tempo! En laat het tempo nou best eens belangrijk kunnen zijn voor aquagym...

Ik zou proberen af te stemmen wat voor tempo muziek ze zoeken. Uit welk tijdperk de muziek dan komt is wellicht nog minder belangrijk....
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
21-9-2012 00:08
Gewoon top 40 dance muziek met een lekkere beat erin (rond de 128 BPM is altijd prima). Balada, nah neh nah (milk & sugar), pitbull, rihanna, dat werk. Dat soort muziek gebruiken ze ook in de hotels voor aquagym. Like a virgin lijkt me minder geschikt.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
KlunzVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2003
Laatste: 1-5-2024
Berichten: 390
21-9-2012 03:39
Kijk, hier kan ik wat mee. Nog meer opties?

klunz
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)