Forum > Muziek

nieuwe knaller van dj tiësto?

(539 reacties. Pagina 22 van 54)
Moderator(s): Dré
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
27-4-2004 07:50
Het was ook geen aanval op jou hoor. Maar je leest steeds vaker, Tiesto is ruk of Tiesto maakt commerciele muziek.
En dat van dat corrigeren, en dat je het dan zelf beter moet kunnen, daar sta ik nog steeds achter. Coaches en sportleraren hebben fysieke tekortkomingen t.o.v. hun pupillen. Met muziek zit het toch iets anders in elkaar, als je de mogelijkheden om te produceren, en je weet waar het bij een ander aan schort, dan kun je diegene ook verbeteren.
Ik zal straks es kijken of ik je toe kan voegen. Ik zit namelijk op mijn werk, en ik denk dat ze er hier niet blij mee zullen zijn, als ik hier zit te msn-en.
Enne ikzelf heb de cd nog helemaal niet gehoord, ik ken wel de tracks Nyana (zeer goede track) Forever today (erg goede en emotionele track) Adagio for strings (goed nummer dat me elke keer doet terugdenken aan 10 Mei 2003) Love comes again (nummer dat me weinig doet) traffic (idem). Kortom de commeciele aanslaande nummers vond ik de minste van ed nummers tot nu toe,
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
27-4-2004 17:10
Het 1e nummer is ook heel goed (ik dacht forever today..), het begint eigijk met een soort kerk achtig iets, het is in het begin wel leuk maar het gaat te lang door en word behoorlijk vervelend (als ik dit nummer mix dan laat ik dit stuk dus weg).
Dan na een minuut of 3 valt het nummer inneens stil, toen ik het eerst hoorde dacht ik dat dat het einde was en dacht van: "is dit alles?".
Maar dan komt er een heel mooie melodie opzetten (ik vind dat stuk nog steeds het beste van de cd) en die melodieën ben ik gewend van tiesto, hij kan ook hele mooie rustige nummers maken (close to you).

Maar met deze discussie kun je bezig blijven, de ene heeft toch een andere smaak als de andere.
Ik ben trouwes benieuwd naar de afsluiting door tiesto van pinkpop (ik dacht dat het was), dat las ik vanmorgen in dat krantje "metro" dat bij ons in de kantine ligt.
Hij gaat een soort nummer voor schrijven (zoals ferry corsten op tmf awards).
*Quukske*
VisjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-11-2003
Laatste: 11-7-2005
Berichten: 88
15-5-2004 20:15
JUST BE IS UIT OP PLAAT!!!!!!!!11111oneoneon happy :) happy :) happy :)
RickEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 7-5-2005
Berichten: 118
16-5-2004 10:35
Ik had Just Be besteld, kon hem gister ophalen.
Kom ik de cd-winkel, is ie verplaatst naar 21 mei!
Moet ik nog langer wachten.
Heb hem wel al in mijn bezit(kopietje) maar wil hem graag origineel hebben.
Net als al die andere Tiesto's (Magik Serie voornamelijk) wil ik hem helemaal origineel hebben. Maar ook Nyana , In Search of Sunrise een twee en drie. Ik heb er nu allemaal kopies van.
Niet de bedoeling , weet ik wel. Ben daarom nu ook bezig om alles origineel te kopen.

Naja als ik de jackpot win zal dat allemaal wel goed komenlaugh :D
Forever Today
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
16-5-2004 11:08

Rick schreef:

Ik had Just Be besteld, kon hem gister ophalen.
Kom ik de cd-winkel, is ie verplaatst naar 21 mei!
Moet ik nog langer wachten.
Heb hem wel al in mijn bezit(kopietje) maar wil hem graag origineel hebben.
Net als al die andere Tiesto's (Magik Serie voornamelijk) wil ik hem helemaal origineel hebben. Maar ook Nyana , In Search of Sunrise een twee en drie. Ik heb er nu allemaal kopies van.
Niet de bedoeling , weet ik wel. Ben daarom nu ook bezig om alles origineel te kopen.

Naja als ik de jackpot win zal dat allemaal wel goed komenlaugh :D
Hee da ben ik niet de enige verzamelaar hier laugh :D ik verzamel ook de in search of sunrise, magik, losse albums, spage age. Ik ben al een heel eind en sta nu op het punt om summerbreeze te kopen.
*Quukske*
DJ TimStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-6-2003
Laatste: 27-11-2012
Berichten: 1105
16-5-2004 11:57
Wat vinden jullie van Love comes again? Ik geef genoeg af op de producties van Tiesto, maar vind dit toch echt wel een kanjer van een plaat!
Ik ben niet het eerste wereldwonder maar ben er wel geweest
RickEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 7-5-2005
Berichten: 118
16-5-2004 17:29

Patrick van Vugt schreef:

Rick schreef:

bla bla bla bla
Hee da ben ik niet de enige verzamelaar hier laugh :D ik verzamel ook de in search of sunrise, magik, losse albums, spage age. Ik ben al een heel eind en sta nu op het punt om summerbreeze te kopen.
Ben jij ook Tiesto fan?(Klinkt raar ''tiesto fan'') (zegt Rick met zijn Tiesto vestlaugh :D)
kijk, heb jij mischien dubbele? dan kunnen we ruilenlaugh :D
Ik heb wel een stuk of 15 livesets van hem. Die zijn uiteraard wel van internet.
Heb nu bijelkaar 25 cd's. De helft is 'nep'
Maar ik zit ergens op te wachten, ergens zijn ze vast wel een keer in de aanbieding.
Laatst was wel bij de FRS de hele magik serie op cd koste per cd 9.99
Maar ik zat toen uiteraard weer is zonder geld.

Love Comes Again vind ik wel een goede plaat. Alleen is hij weer zo bekend geworden door TMF enzo. Luister naar Forever Today, dat is echt een TOPplaat!
Forever Today
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
16-5-2004 17:53

Rick schreef:

Patrick van Vugt schreef:

Rick schreef:

bla bla bla bla
Hee da ben ik niet de enige verzamelaar hier laugh :D ik verzamel ook de in search of sunrise, magik, losse albums, spage age. Ik ben al een heel eind en sta nu op het punt om summerbreeze te kopen.
Ben jij ook Tiesto fan?(Klinkt raar ''tiesto fan'') (zegt Rick met zijn Tiesto vestlaugh :D)
kijk, heb jij mischien dubbele? dan kunnen we ruilenlaugh :D
Ik heb wel een stuk of 15 livesets van hem. Die zijn uiteraard wel van internet.
Heb nu bijelkaar 25 cd's. De helft is 'nep'
Maar ik zit ergens op te wachten, ergens zijn ze vast wel een keer in de aanbieding.
Laatst was wel bij de FRS de hele magik serie op cd koste per cd 9.99
Maar ik zat toen uiteraard weer is zonder geld.

Love Comes Again vind ik wel een goede plaat. Alleen is hij weer zo bekend geworden door TMF enzo. Luister naar Forever Today, dat is echt een TOPplaat!
Hee das leuk razz :p, dubbele cd's heb ik niet, maar ik kan wel aan een helehoop albums komen (als je nog wat nodig heb roep maar).
Ik heb ook wat live versies maar weet niet hoeveel (dankzij mijn broer ben ik alles weer kwijt sad :( )Maar mischien kunnen we mekaar "op de hoogte houden" van albums die we te koop zien staan?
En forever today is zeker goed ja!
*Quukske*
RickEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 7-5-2005
Berichten: 118
16-5-2004 17:57
Ja is goed, heb je MSN ? dan kunnen we daar verder lullen.

de mijne is rickgroen2!hotmail.com

waarbij de ! het apestaartje is
Forever Today
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
16-5-2004 18:11

Rick schreef:

Ja is goed, heb je MSN ? dan kunnen we daar verder lullen.

de mijne is rickgroen2!hotmail.com

waarbij de ! het apestaartje is
Gedaan happy :)
*Quukske*

Terug naar forum Reageer (zonder quote)