Forum > Off-Zone

Scriptie cultuurverschillen BE en NL

(1 reactie. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
Master PartysStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-5-2007
Laatste: 16-11-2017
Berichten: 143
31-1-2011 10:49
Hoi allemaal,

Ik ben gestart met mijn scriptie over de cultuurverschillen binnen de evenementenbranche tussen België en Nederland. Ik doe een onderzoek voor een evenementenbureau, dat voor Benelux georiënteerde bedrijven, hun hoofdkantoor gevestigd in Nederland, evenementen wilt organiseren. Tot voorheen wilde bijvoorbeeld Nespresso voor de Nederlandse werknemers het door mijn stagebureau laten doen en voor de Belgische werknemers werd er een Belgisch evenementenbureau ingeschakeld.

Nu weet ik dat hier ook een aantal Belgen op het forum actief zijn en dat hier ook Nederlandse bedrijven voor de Belgische evenementenindustrie werken. En had ik een aantal vragen voor jullie.

- Hoe zien jullie de cultuurverschillen als Nederlands opererend (geluidsbedrijf) in België?
- Merken de Belgische medeforummers duidelijke verschillen, als ze bijvoorbeeld op dit forum actief zijn?
- Zijn er nog zaken waar je totaal niet aan zou denken als Nederlands evenementenbureau die in België echt een must zijn?

Verder lijkt het me leuk als ik wat ervaringen van jullie mocht lezen.

Alvast bedankt voor de reacties!
De groeten uit het zonnige zuiden!
GreendiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2010
Laatste: 30-3-2024
Berichten: 175
31-1-2011 11:30
Ik wist dat ik hier ooit eens iets over gelezen had...het was even zoeken, maar alsjeblieft.

deel 1
deel 2
deel 3

meer info

Ik hoop dat hier in staat wat je wilt weten happy :)
sex in a cano is like english beer: fucking close to water

Terug naar forum Reageer (zonder quote)