Forum > Algemeen Forum

Te huur gevraagd: "low fog" machine

(41 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 2057
18-1-2017 17:03

Bestek schreef:

Men beseft inderdaad vaak niet wat dingen kosten en wat voor ellende het met zich mee brengt, ik heb carnavals zittingen meegemaakt waarbij bijvoorbeeld de collega's van de prins een liedje hebben ingestudeerd en perse alle 12 een draadloze microfoon moesten hebben, vervolgens staat de helft ermee boven hun hoofd te zwaaien, het geluid van hun navel op te vangen, sommige vinden het toch te spannend en leggen hem vast weg op de sub, tegen de monitor of op de houten vloer, het ding valt 3x waarna men hem lachend aanrijkt met een blik van "kan gebeuren toch!", uiteraard staan de "navel zingers" het hele nummertje te wuiven dat ze zichzelf niet goed horen sad :( shut up :X maarja dit is meer voor het ergernis hoekje laugh :D
Heerlijke uitleg laugh :D
Ik heb zo ook carnavalsgroepen gehad van 8 man, netjes 8 micro's geregeld, komen ze aan met een setje karaoke dummy micro's...
"Ja, alleen die van mij en hem (de heren met de grootste mond) hoeven aan"
Niet goed, wel hard!
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 292
15-3-2017 00:18
Ik heb trouwens een Antari DNG100 beschikbaar, Zuid-Limburg. Powercon erin, half uurtje of langer aanzetten en de rook (ik gebruik er zelf een Z1500MK2 voor) blijft duidelijk zichtbaar lager dan normaal. Inclusief 2 slangen van elk 10 meter om de DNG uit het zicht te kunnen zetten.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)