Forum > Off-Zone

Rare en/of grappige Advertenties

(5 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
GreendiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2010
Laatste: 30-3-2024
Berichten: 175
6-10-2010 19:25
In navolging van een ander forum waar ik wel eens op actief ben, leek het me leuk om hier een zelfde topic te plaatsen.

Soms kom je op marktplaats (of waar dan ook) wel eens een advertentie tegen waar je toch wel om moet lachen, of je enorm over verbaasd.

Bijvoorbeeld deze:

Compleet truss-systeem met speakers

Mochten jullie nu ook zoiets tegen komen, schaam je niet en post hem hier. laugh :D

Richting de moderators: mocht een soort gelijk topic al eens geweest zijn, excuus. Ik kon hem zo snel niet vinden met de zoekfunctie.
sex in a cano is like english beer: fucking close to water
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
6-10-2010 19:43
we hebben dit wel eens eerder gehad,
hoe zou jij het vinden om zo publiekelijk aan de schandpaal genageld te worden?
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
RoystraverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-10-2007
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 611
6-10-2010 19:54
Ik zie ze regelmatig in het 'leuke foto's, post ze hier' topic langskomen.
Misschien dat ze hier ook verzameld kunnen worden, nadeel is dat de advertenties meestal niet lang blijven bestaan, en Tom heeft ook een punt.
GreendiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-3-2010
Laatste: 30-3-2024
Berichten: 175
6-10-2010 20:23
Tja Tom, je hebt wel een punt.

Maar ik denk dat het wel mee zal vallen. Ik veroordeel niemand, en ik denk dat niemand dat in dit topic moet doen.

Ik vond dit eerder een advertentie waar ik me over verbaasde. Ik snap heel de constructie, en de meerwaarde van de speakers op deze manier niet. Of het veilig is laat ik in het midden. Hier heb ik geen kennis van, dus hier doe ik dan ook geen uitspraak over (ondanks dat ik wel mijn vermoedens heb).

Maar aan de andere kant: als iemand zo'n advertentie hier in het 2e hands gedeelte zou plaatsen zou je er wel over mogen praten in dat topic, maar als het buiten het forum om gebeurt dan zou je het er niet over mogen hebben?
sex in a cano is like english beer: fucking close to water
HeatsideStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-11-2006
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 164
6-10-2010 21:26

roystraver schreef:

Ik zie ze regelmatig in het 'leuke foto's, post ze hier' topic langskomen.
Misschien dat ze hier ook verzameld kunnen worden, nadeel is dat de advertenties meestal niet lang blijven bestaan, en Tom heeft ook een punt.
Even een screenshotje maken en die posten wink ;) .
't komt goed
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
6-10-2010 21:45
Er is al eens eerder zo'n topic geweest en gesloten, kan hem zo snel ook niet terug vinden, maar vermoed dat deze naar de eeuwige bitvelden is gegaan. Daarnaast ben ik het ook met Tom en roy eens dus daarom een slotje.

Terug naar forum Afgesloten topic