Forum > Opmerkingen

Nieuwe Layout

(84 reacties. Pagina 1 van 9)
Moderator(s): Dré
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
16-6-2010 11:51
Het leek me maar het beste om hier maar een nieuw topic over te maken...

Ik schrok me helemaal wild zojuist toen ineens alles omgezet bleek te zijn. Qua webshop vind ik het in eerste oogopslag een hele vooruitgang, het forum vind ik er echter niet bepaald duidelijker op geworden.

Het lastigste vind ik denk ik nog wel het feit dat de tekst ineens gecentreerd staat en dat quotes, text en onderschriften nog maar moeilijk van elkaar te onderscheiden zijn...

Verder is alles in een nieuwe layout, behalve de afzonderlijke forum pagina's die zijn nog wel in de ouder layout??
It's time to play the music, It's time to light the lights..
BSSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-10-2009
Laatste: 23-5-2023
Berichten: 625
16-6-2010 11:52
ja inderdaad, de centreerde tekst zou gewoon links moeten blijven staan imo. Maar voor de rest wel tevreden dat het geen kakofonie geworden is van overbodige functies.
Vermoedelijk zal Dré de komende dagen nog wel wat finetuning doen veronderstel ik.
www.bigsoundsystems.be
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
16-6-2010 11:58
- En de tekst staat alweer links uitgelijnd! laugh :D
- En de handtekening die groter was dan een quote in een post zelf is alweer netjes gerepareerd

Smileys invoegen werkt niet meer in Safari 5..

Lekker bezig! Ik wacht rustig af wat het wordt. Wellicht is het linker-menu nog iets meer als afzonderlijk blokje te layouten.
Light Image
RiMaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-11-2006
Laatste: 20-4-2012
Berichten: 75
16-6-2010 12:03
Vind het een mooie layout, alleen het forum vind ik wat minder. Voornamelijk de tabel rijen met die losse cellen, imo is het iets overzichtelijker als je rijen aansluiten in plaats van [] [] [] hoe kun je dit uitleggen :x

Misschien is het even een kwestie van wennen :)
Technology maybe made it easier to replicate the old shit, but that's no true advancement.
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
16-6-2010 12:06
Ten eerste vindt ik de shop een zeer goede vooruitgang. Moest alleen ff wennen aan het lichte grijs, wat overal in de teksten terug komt. Ik vindt zelf een iets donkerdere tekst fijner, maar dat is natuurlijk persoonlijk. Daarnaast verwacht ik dat het forum binnenkort ook weer als vanouds zal werken/uit zien.
Focus on the customer and the rest will follow.
SgrovertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-12-2002
Laatste: 12-3-2023
Berichten: 625
16-6-2010 12:13

JeroenVDV schreef:

Smileys invoegen werkt niet meer in Safari 5..
Even snel naar de source van de pagina gekeken, maar zo te zien mist het hele j@vascript wat gebruikt werd voor de smileys. Enige wat ik nog in de source zie staan zijn jquery scripts en als ik mij niet vergis werkten de smileys met een custom script.
Lost in Music
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
16-6-2010 12:15
Ik vind het wel wat hebben, de shop is er flink op vooruit gegaan!

Klein dingetje; "sitemap" (dus zonder streepje) is een officieel Nederlands woord en staat ook als zodanig in de Van Dale.
Maar dat is MIJN mening...
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
16-6-2010 12:16
Is inderdaad even wennen.... ik weet nog niet of ik 'm mooi vind zo. Ik vind het "logo" ook maar zo zo. Ik vind het een beetje te simpel, totaal geen link naar licht en geluid.

Ik vind de nieuwe layout wel lekker fris in elk geval. Ook het menu vind ik een sterke verbetering, vooral het menu bovenin. Verder heb je zo te zien voor een eenduidige opmaak van links gekozen, met een duidelijk andere kleur dan de gewone tekst. Ook een prima verbetering, evenals de afwijkende kleur van de kopteksten. De regel inleidende tekst op de eerste pagina van een rubriek vind ik minder, komt rommelig over.

Verder vind ik ook de filters links een goede keuze, als ze zouden werken tenminste. Dat is nu niet het geval; als ik bijvoorbeeld bij cd-spelers denon als merk selecteer gebeurt er niets. Pas als ik een tweede criterium activeer (alleen dubbele cd-spelers) krijg ik alleen denon cd-spelers te zien. Echter wel alle denon cd spelers, dus niet alleen de dubbele zoals ik gevraagd had...
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
16-6-2010 12:44
Het forum ging toch over naar vBulletin?

Dan zal dit wel tijdelijk zijn, I guess...
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
HR SoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2005
Laatste: 13-3-2017
Berichten: 347
16-6-2010 12:49
Ik mis het ouwe vertrouwde blauw in mijn scherm shocked 8O

Mijn eerste reactie is mijn pc hier weer eens kuren begon te krijgen, maar moet wel zeggen dat de huidige layout een hoog intuitief gehalte heeft.... alles is gewoon te vinden.

Times are changing.....
Manuals zijn niet alleen gemaakt om in de kast te liggen verstoffen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)