Forum > Off-Zone

telefoon applicaties

(37 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
EriswaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-8-2006
Laatste: 21-4-2016
Berichten: 366
26-2-2010 02:06
Ik kan ook be-amen dat de wettelijke "garantie" op heel veel producten niet wordt gebruikt door de consument. Hier maken fabrikanten belachelijk veel extra winst mee. Mijn telefoon kapte er ook in ene mee (dit was al een tijd terug) De verkoper zei: eigen schuld. de fabrikant zei: Fout in het toestel, maar valt buiten de garantie. Echt wel dat ik uiteindelijk een nieuwe heb gehad! Zolang je op je achterpoten staat kun je best veel voor elkaar krijgen in deze maatschappij. Bedrijven zijn zeker in deze tijden bang voor een slechte naam en zullen je eerder een nieuw toestel geven wat voor hun "niets" kost dan dat ze er een hoop tijd in gaan steken. Dat kost dat bedrijf namelijk meer tijd en dus meer geld en ook een slechtere naam.

P.S. gelukkig dat dus niet veel mensen hier gebruik van maken en dit weten, want anders zou het voor mensen zoals ik een stuk lastiger aflopen razz :p laugh :D
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
26-2-2010 09:19

joepurlings schreef:

Waarom raad je het af dan?
Ik zeg juist dat ik er al succes mee gehad heb.
Je zei "een garantiezaak". Heb inmiddels zo'n 20 mensen in 1 maand gesproken die met een iPhone-telefoon garantiezaak zitten. Dat is echt verspilde moeite.
Light Image
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 2057
26-2-2010 10:30
Tja, van de andere kant, de rechtsbijstandsverzekering inschakelen kost niet veel moeite.
Baat het niet, dan schaadt het niet. Ik heb trouwens ook wel een keer meegemaakt dat ze een zaak afkochten omdat het voor hun teveel moeite was.
Niet helemaal tevreden dan, omdat de "schuldige" dan nog altijd ongestraft is, maar ik ben in ieder geval schadeloos.

Verder, buigt het niet, dan breekt het uiteindelijk wel. Als er echt zoveel van die aaitelefoons kapot gaan, zal dat succes ook wel snel op zijn gat liggen.
Niet goed, wel hard!
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
6-3-2010 22:28
Weet iemand een muziekherken programma voor windows mobile 6.5? Had op mijn samsung jet standaard die functie erin zitten en dat werkte wel makkelijk als je een leuk nummer hoorde maar niet wist hoe die heette. Bij de iphone heb je shazam, super programma.
I Love House Music!
DjwirelessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-4-2004
Laatste: 2-9-2014
Berichten: 126
7-3-2010 11:51
voor win 6.5 heb ik midomi werkt fijn en snel je ken het zingen of de muziek zelf laten horen vind een hoop
Het was de bedoeling slapend rijk te worden, maar ik kon de slaap niet vatten
T_SoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-10-2009
Laatste: 27-9-2022
Berichten: 52
8-3-2010 12:52
Ik neem aan dat je hier een internet verbinding voor moet hebben om in de database te komen van het programma? Of heeft het programma zelf al een database en hoef je hem alleen eens in de zoveel tijd te updaten?
----- Test 1..2.. Sinasappelkistje.... Vraagt de lichttech.: "Wat ben jij aan het doen dan, sinasappales aan het tellen?" -----
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
8-3-2010 13:12
Bij Shazam zoekt je iPhone via internet (Hea, je hebt vrij weinig aan een iPhone zonder internetabbo)
MAAR als je geen verbinding hebt, slaat 'ie het muziekstukje op, en kan je deze later alsnog naar Shazam verzenden om te kijken welk nummer het is.
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
8-3-2010 14:50
Thanks! Midomi is zeker een fijne app! Heb hem geïnstalleerd en werkt perfect.
I Love House Music!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)