Forum > Muziek

Bruiloften

(33 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-5-2024
Berichten: 998
30-11-2003 15:08

yoghurt schreef:

Oh zal even een lijstje voor je vragen Zaterdag!!! Dan post ik die Zondag wel even, maar wals kan ook heel goed voor jongere mensen hoor, ben hem nu ook aan het leren bak er nix van maar ja razz :p razz :p laugh :D laugh :D .

Greetz Yo
Ik weet dat het een hele tijd geleden is dat je dit gepost hebt, maar de lijst heb je nog niet gepost. Ik ben op zoek naar zo'n lijst met nummers van stijldansen (de meest gangbare dansen: wals, foxtrot, weense wals, enz)

Ik hoop dat je nog even wat nummers wilt posten.

alvast bedankt.
Dance the night away!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 11-5-2024
Berichten: 9469
30-11-2003 22:49
Als je dan even gewoon dit topic doorleest, en je zoekt ook nog eens op het forum met STIJLDANSEN en dergelijke trefwoorden, vind je hele lijsten.
Ik denk alleen niet dat het je gaat lukken om op het goede monment de goede dans te draaien als je er geen ervaring mee hebt sad :(
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-5-2024
Berichten: 998
30-11-2003 23:06
Ja Tom, ik geloof dat je daarmee wel gelijk hebt ja. Ik heb net nog even wat gezocht op het forum en inderdaad hele lijsten gevonden. Alleen het probleem dus dat het me allemaal weinig zegt, en ik kan daarom dus ook niet inschatten welk nummer ik moet draaien. Eerst maar op dansles! razz :p
Dance the night away!
ImcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2003
Laatste: 6-5-2024
Berichten: 998
6-12-2003 15:55
Ik ben bezig met wat muziek te verzamelen voor stijldansen. Ik wil voor iedere dans (de meest gangbare) een cd met nummers hebben. Voor de Engelse Wals kwam ik uit op de volgende nummers. Zitten er nummers bij die er echt niet in thuishoren of moeten er nog nummers bij die heel bekend zijn bij de stijldansers?? Ik hoor het graag!

Andy Wiliams - Charade
Anne Murray - Could I have this dance
Billy Vera & The Beaters - At this moment
Curtis Sigers - I wonder why
Eagles - Take it to the limit
Eddy Arnold - Tennessee waltz
Ilse de Lange - If you had the heart
Jim Reeves - He'll have to go
Willeke Alberti - Spiegelbeeld
Simply Red - Don't know me by now
Judith - You
Alanis Morisette - Mary Jane
Nat king cole - Moon river
Olivia Newton John - Sam
Dance the night away!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)