Forum > Muziek

Tiësto geen trance meer?

(85 reacties. Pagina 5 van 9)
Moderator(s): Dré
TuneboyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 7-1-2006
Laatste: 23-6-2009
Berichten: 42
12-5-2007 12:15
Ocharme tiesto! happy :)

Ik vind het echt erg dat andere mensen zich het recht toeeigenen om zomaar te gaan zeggen wat een artiest moet/mag doen.
Velen van jullie doen precies alsof Tiesto een "bezit" is van het volk, dat gaat toch echt wel te ver.
Toen Tiesto zei dat hij echt van zijn muziek hield denk ik niet dat hij daarmee bedoelde dat hij vanaf dan NOOIT nog van smaak zou veranderen.
Mijn smaak is zowel op muziekgebied als op gebied van kleding/auto's/huizen etc. ook veranderd met het ouder worden, ik zou dus niet weten waarom dit bij Tiesto niet zo mag zijn. En als je de nieuwe Tiesto-cd niet goed vindt... koop hem dan toch gewoon niet voor je er meer van gehoord/gelezen hebt...

Voor zulk een professioneel forum te zijn vind ik toch dat hier heel wat bekrompen mensnen zitten...
Stevo_JDStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 1-9-2010
Berichten: 141
12-5-2007 18:03

Tuneboy schreef:

Voor zulk een professioneel forum te zijn vind ik toch dat hier heel wat bekrompen mensnen zitten...
Dus jij vind dat mensen met een andere mening bekrompen zijn, dat is dan ook niet echt volwassen.

Ik kreeg altijd een gevoel van kippenvel bij de echte Tiësto sound, dat ben ik gewoon kwijt. Dus vind ik dat daar wel iets over mag zeggen toch?
The best way to predict the future is to create it
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
12-5-2007 20:56
Dat zal niet zozeer gaan over het feit dat jullie van mening verschillen, als wel dat jij het als fan niet acceptabel vindt wanneer een artiest van stijl verandert.

En ja hoor, je mag er een topic over openen. Het 345614-ste Tiësto topic was toch al weer een tijdje geleden. Neemt niet weg dat je in dit topic niet hoeft te verwachten dat iederéén een beetje verongelijkt met de armen over elkaar gaat zitten nukken over Tiësto.
Roy-776Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-12-2005
Laatste: 14-5-2007
Berichten: 1
14-5-2007 16:49
Er zitten wel leuke nummers op het album.
Ik heb dit album ongeveer 1 maandje.
Veel nummers vind ik op progressive Trance lijken, maar de echte trance vind ik flink veranderen. Het nummer: In the dark vind ik niet echt meer trance.
Element of Life vind ik wel weer goed.
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
**JJ**Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2007
Laatste: 30-1-2010
Berichten: 6
16-5-2007 17:53
Ik vind Tiësto's album best te pruimen. Hoewel zijn geluid inderdaad iets meer de de housy kant opzoekt, kun je de meeste nummers nog wel onder (progressive) trance onderbrengen. Het album heeft ups en downs, zo vind ik in the dark teveel gericht op het scoren in de commerciële hitlijsten. Hij heeft er wel goed aan gedaan de cd elements of life te noemen, want het gelijknamige nummer is met afstand de beste plaat van het hele album.

Ik ga trouwens op 2 juni naar het elements of life concert, laat nog wel weten hoe het was wink ;)
succes is een keuze
TuneboyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 7-1-2006
Laatste: 23-6-2009
Berichten: 42
17-5-2007 23:27

Sylvia schreef:

Dat zal niet zozeer gaan over het feit dat jullie van mening verschillen, als wel dat jij het als fan niet acceptabel vindt wanneer een artiest van stijl verandert.
...
Nagel op de kop...
DjsebasStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-3-2006
Laatste: 8-11-2011
Berichten: 48
19-5-2007 20:14
Vanavond ga ik naar Tiësto in België.
Ik zal jullie laten weten hoe het was wink ;)
pioneer cdj 800mk2 - synq smx 2 - pioneer cdj 800mk2
DjsebasStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-3-2006
Laatste: 8-11-2011
Berichten: 48
20-5-2007 13:14
Zo terug van Tiësto en 50% van mijn gehoor kwijtrazz :p
Wat stond dat daar hard zeg, ik weet niet wat daar allemaal stond, hing
maar het ging erg hard. De bass domineerde wel echt alles. Een beetje te eigenlijk.
Op 50 meter van het podium stond je nog te trillen door de bas.
De show zelf was heel mooi. In het begin kregen we als opwarmertje
een computer animatie van een draaiende Tiësto. Hier zaten echt wel wat foutjes inrazz :p
vb. Een djm 800 met 6 cd spelers op? ik denk niet dat dit gaat omdat het een 4-kanaals mixer is.
Ook legde hij zijn cd's op zijn cdj 1000's in plaats van erin.
De muziek was echt wel lekker goede sfeer,..
Enkel viel mij op dat er in zijn booth geen platenspelers meer stonden.
Het kan dat ze niet in beeld kwamen maar ik heb er toch geen gezien.
Maar in totaal was het toch een super show!wink ;)
Dus Tiësto als je dit leest (je weet nooit of hij hier ook soms rond leest razz :p)
goed gedaan kerel!
pioneer cdj 800mk2 - synq smx 2 - pioneer cdj 800mk2
TuneboyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 7-1-2006
Laatste: 23-6-2009
Berichten: 42
25-5-2007 19:37
Ik was dus ook bij Tiesto in Belgie en kan zeggen: het was echt super, niets op aan te merken (al had wat decoratie zoals bij sensation-white geen kwaad gekunnen).

Heb wel ergens gehoord dat hij zelf vond dat het Belgische publiek dit jaar erg 'tam' was en dat hij een beetje teleurgesteld was in de feedback van de mensen.

Volgens mij ligt dat aan het feit dat veel mensen Tiesto alleen kennen van zijn eigen nummers en dan denken dat dat is wat ze de hele avond gaan krijgen, en als het dan iets meer richting techno of progressive gaat vinden ze het plots te eentonig en afgezaagd worden. Wel euh, sorry mensen, maar zo is Tiesto al jaaaren bezig, informeer je voor je zomaar naar een feestje gaat omdat de DJ erg bekend is...

en iets meer on-topic: veel trance gehoord ;-p
SucksirStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-1-2005
Laatste: 31-5-2012
Berichten: 108
25-5-2007 21:43
Voor het feit dat je trance standvast verdedigt heb je wel een heel bijzondere nickname. Voor zover ik de scene een beetje begrijp zijn hardstyle en trance vrijwel elkaars tegenpolen. Verklaar u nader....;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)