Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 98 van 146)
Moderator(s): Dré
DewazigeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-3-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 318
22-9-2009 17:40
Afgelopen week bij aankomst op locatie voor een bruiloft vroeg een dame achter de bar of we uit de voeten konden met CEE32 en of we daar misschien nog een verdelertje bij nodig hadden.
Zo kan het dus ook.
Lost in Music
Mathijs_promixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
Berichten: 201
22-9-2009 18:52
Had een keer een bruiloft op een locatie waar niet heel vaak drive in shows komen. Gesprek gehad met de klant en de eigenaar van die tent op locatie. Paar week later stap ik in de auto alles ingepakt + krachtstroom kabels + verdeler. Onderweg bedacht ik shit! helemaal niet besproken of dr krachtstroom aanwezig is. Ik snel bedenken of ik het wel zou redden met de stroomkabels als ik gebruik moet maken van verschillende groepen etc.
Kom daar aan, en wat zie k liggen bij het hoekje waar we gingen opbouwen, een krachtstroomkabel INCL. verdeler (32A) Zegt de eigenaar: Ja, had eigenlijk wel gedacht dat je die nodig zou hebben dus heb m maar even aangesloten voor je. Zo kan het dus ook laugh :D
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
22-9-2009 21:03
Tuurlijk komt dat ook wel eens voor, maar meestal weet het personeel (inclusief de eigenaar) niet eens wat er nog meer op dezelfde groep zit... Verder is ook de toegankelijkheid van veel locaties om te huilen. Je zou toch denken dat de meeste feestlocaties anno 2009 wel rolstoelvriendelijk zijn, maar nee hoor... drempels van 10 cm hoog, trappen enzovoorts enzovoorts.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Andy S&LStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
Berichten: 275
22-9-2009 22:08
EN Drive-in toegankelijk! Ik heb 'n locatie waar de eigenaar serieus na elke keer als ik naar buiten of binnen ben gelopen de deur dicht maakt omdat het anders gaat tochten! (Ja, ook zomers als het 30 graden is..) Of een nooduitgang met oneven stijle trappen, een gras/modderveld en bovendien 's nachts ook nog zonder verlichting..En vooruit dan nog één: Een ''drempel'' bij de ingang waar ook nog een deurdranger op de deur zit die je niet kan ''vergrendelen''.. Zucht: sommige mensen kunnen echt geen horeca-zaak runnen, ze moeten het toch zien als ze elke week drive-in jongens over de vloer kijgen? wink ;)
Twitter mee met @andycobbennl
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 1139
22-9-2009 22:10

Andy S&L schreef:

Een ''drempel'' bij de ingang waar ook nog een deurdranger op de deur zit die je niet kan ''vergrendelen''.. Zucht: wink ;)
Daarom altijd een stuk touw meenemen, minimaal 10m. sneaky :V
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
22-9-2009 22:13
Als de locatie rolstoelvriendelijk is kun je er als drive-in show vaak ook vrij makkelijk in... kistjes staan immers ook op wielen. Alleen zijn die kistjes soms wel wat groter dan de aanwezige (rolstoel)lift.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 9469
22-9-2009 22:19
of deze:
Feest op eerste verdieping
ja er zijn twee liften....

Bleken te zijn:
Een keukenlift voor de borden waar net twee kratjes bier in pasten,
en jawel, een invalidenlift langs de trapleuning met een uitklapstoeltje......
Verdieping was 4 meter hoger sad :(
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Dj_mvandisStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2008
Laatste: 23-6-2020
Berichten: 326
22-9-2009 22:28

Douwe schreef:

Daarom altijd een stuk touw meenemen, minimaal 10m. sneaky :V
Om de eigenaar als deurvregrendeling te laten dienen zeker? laugh :D
Nu ook op internet!
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
22-9-2009 23:25
Ik ken er 1 die heeft een hefmast van een heftruck afgesloopt, en tegen een buitenmuur (lees keldergat/klotetrap) geschroefd. Gaat een beetje lomp naar beneden, maar werkt wel goed. Minpuntje is dat er totaal geen keuring op zit, en die zal er naar mijn idee ook nooit komen. Je kunt er over twijfelen om het te gebruiken, maar in dit geval doe ik het omdat die trap echt geen optie is. ( en ik ken die eigenaar toevallig al 25 jaar wink ;) )Eerlijk is eerlijk, bij elke andere locatie zou ik er never opgaan.
Alles komt goed....
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
23-9-2009 00:05

Malle Pietje schreef:

Ik ken er 1 die heeft een hefmast van een heftruck afgesloopt, en tegen een buitenmuur (lees keldergat/klotetrap) geschroefd. Gaat een beetje lomp naar beneden, maar werkt wel goed. Minpuntje is dat er totaal geen keuring op zit, en die zal er naar mijn idee ook nooit komen. Je kunt er over twijfelen om het te gebruiken, maar in dit geval doe ik het omdat die trap echt geen optie is. ( en ik ken die eigenaar toevallig al 25 jaar wink ;) )Eerlijk is eerlijk, bij elke andere locatie zou ik er never opgaan.
Is dit dezelfde locatie die ik in gedachte heb wink ;) Je hebt er toen een keer 2 halve spiegelbolletjes opgepikt & gebracht.
Focus on the customer and the rest will follow.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)