Forum > Off-Zone

Website Hosting+domeinnaam

(72 reacties. Pagina 7 van 8)
Moderator(s): Dré
SinuzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2004
Laatste: 7-4-2020
Berichten: 199
13-11-2008 22:37
Zelf heb ik ervaring met zowel PCExtreme en IS hosting. Mijn ervaring is dat je bij PCextreme wat meer mogelijkheden hebt met PHP websites (zelf werk ik vooral met Drupal gebaseerde websites) de servers van IS zijn dusdanig fanatiek dichtgetimmerd dat je een aantal CMS-en niet kan gebruiken. De downtime is bij beide hosting bedrijven vooralsnog te verwaarlozen.
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
14-11-2008 15:29
Ik zit bij Neostrada hosting. Prima service, heerlijk uitgebreid control panel en 0,0 downtime. Veel waar voor je geld!
OzzyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 27-9-2020
Berichten: 93
14-11-2008 17:16
Iemand anders nog 'ervaring' met itshosted.nl?
Ik heb er 2 sites draaien, alleen krijg geen contact meer emt ze.
Heel appart.
The Show Must Go On!
DJ-XLStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2005
Laatste: 23-4-2014
Berichten: 148
15-11-2008 00:00

mark_dabomb schreef:

Ik zit bij Neostrada hosting. Prima service, heerlijk uitgebreid control panel en 0,0 downtime. Veel waar voor je geld!
Ik kan je vertellen dat ik andere ervaringen met hun heb.

Ik was een redelijk goede klant, zo'n 5 websites bij hun gehost. 1 daarvan draaide prima, maar de rest was niet normaal. Perongeluk zomaar de data kwijt.. De helpdesk had geen backups en dus was het helaas voor mij. Maar ik was alles kwijt.
Ik moest zelf maar back-ups maken volgens de algemene voorwaarden.

Ook die support is bagger, als je de mails ziet die ik allemaal ontvangen heb.. VOL van de spelfouten en in het begin een klant.. daarna wordt je als vriend aangesproken.

Nou, ik heb het geweten. Ik zou er niet meer terug naar toe gaan, helaas..
DJ-XL Drive-in Show | All Round DJ
SoundExperienceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2005
Laatste: 7-4-2015
Berichten: 334
15-11-2008 00:20

sinuz schreef:

Zelf heb ik ervaring met zowel PCExtreme en IS hosting. Mijn ervaring is dat je bij PCextreme wat meer mogelijkheden hebt met PHP websites (zelf werk ik vooral met Drupal gebaseerde websites) de servers van IS zijn dusdanig fanatiek dichtgetimmerd dat je een aantal CMS-en niet kan gebruiken. De downtime is bij beide hosting bedrijven vooralsnog te verwaarlozen.
Ik heb nog nooit geen downtime onaangekondigd gemerkt. Zelf werk ik veel met asp (jammer dat ze dat niet aanbieden). Ik heb nu zelf een server draaien in een datacenter in de buurt. Kosten 60E per maand en een server happy :). Tot nu toe alleen maar voordelen en je kan doen en laten wat je wil. Om de kosten te drukken draaien er meerdere (grotere) webapplicaties op.
"Kwaliteit is zoals de klant het ziet."
SinuzStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2004
Laatste: 7-4-2020
Berichten: 199
5-11-2009 12:50
Ik heb bij antagonist 1 website opgezet (klant had de hosting al gekozen) en ik moet zeggen dat ik de klantenservice behoorlijk slordig vond. De hosting zou binnen 1 a 2 dagen opgeleverd worden maar één week later hadden ze de dns records nog steeds niet toegevoegd.

Ik heb het geloof ik al eerder vermeld, maar ik ben zelf érg tevreden over de service van pcextreme. Ze hebben naast lage prijzen (zie hier en voor de prijzen na de uitbreiding in december hier) ook gewoon een stabiel systeem en een rss feed met storingen en onderhoudsaankondigingen.
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
5-11-2009 13:28
Ik heb zelf een site bij PCextreme draaien en bij Antagonist. Met beide vrijwel geen problemen, alhoewel ik bij antagonist nog geen downtime heb ervaren en bij PCextreme wel. Ik zou naar antagonist neigen vanwege de vele opslagruimte en traffic. Maar het hangt er uiteraard compleet vanaf wat je wilt doen met je site. Ik ben iemand die vrijwel nooit de support nodig heeft omdat ik basic html sites heb.
Waar zit de cut op dit apparaat?
IkkeikkemijStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-2-2008
Laatste: 16-4-2017
Berichten: 87
6-11-2009 19:01
Ik heb meerdere sites lopen bij Antagonist, nog nooit problemen gehad.
Seeburg Acoustic Line
MaaartenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-12-2003
Laatste: 12-6-2016
Berichten: 359
10-11-2009 18:32
Ik heb de domeinen www.dj-maarten.com en www.hipfeest.nl gekocht bij Starthosting (Yourhosting). Prima bedrijf. Ze hebben trouwens een leuke actie voor NL-domeinen.
SjoerdiejStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-2-2008
Laatste: 16-8-2018
Berichten: 176
10-11-2009 19:28

maaarten schreef:

Ik heb de domeinen www.dj-maarten.com en www.hipfeest.nl gekocht bij Starthosting (Yourhosting). Prima bedrijf. Ze hebben trouwens een leuke actie voor NL-domeinen.
Ja zeker, ik zag die actie ook dus ik dacht dan gelijk maar even 2 domein namen erbij laugh :D
En nog lekker pakkend ook !: www.Jouwdj.nl en www.jouwdisco.nl happy :)
Koste bij mekaar maar iets van 8,50
Ze komen allemaal wel op hetzelfde terecht maar het zijn pakkende namen die je goed kan onthouden.

Sjoerd
HES Hog IPC

Terug naar forum Reageer (zonder quote)