Forum > Off-Zone

Grootste blunder tijdens draaien?

(190 reacties. Pagina 5 van 20)
Moderator(s): Dré
RoyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-3-2003
Laatste: 27-10-2020
Berichten: 1135
28-5-2003 18:42
Oké ik snap het niet helemaal? Misschien moet je je post's wat duidelijker maken. Jij moest dus onverwacht de gordijnen open en dicht doen en dat had je geoefend, of niet??? en dat lukte toen niet?
Maar dat is MIJN mening...
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
28-5-2003 19:39
Oké ik snap het niet helemaal?
je bent niet de enige happy :)
HurricaneStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-10-2002
Laatste: 30-7-2020
Berichten: 343
28-5-2003 20:14
quote
--------------------------------------------------------------------------------
Oké ik snap het niet helemaal?
--------------------------------------------------------------------------------

je bent niet de enige
speakerfreak was here...
Nee, ik snap em ook niet, Iets met gordijnen dicht doen, dat vat ik nog wel, maar de rest?????????
...
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
28-5-2003 21:01
Met biologie hadden we een soap over soaz. Ik speelde mee, maar aangezien ik licht en geluid doe, moest ik het licht doen. De (kaa uu tee trouwens) controller ligt achter slot en grendel, maar de sleutel was er niet.
Toen verzonnen mijn klasgenoten ineens dat de gordijnen om de scheet open en dicht moesten. Ik wist dus niet wanneer. Iedereen maar bleren op toneel: OPEN, nee dicht, nee kneus allang open. Maar de gordijnen openen duurde evenlang als een scene. Niemand kende zijn stuk op 2 na, dus we zouden improviseren. Ik had de hele soap geschreven en wist dus dat er nog een zin gezegd moest worden. Toen die speler aan die zin begon, deed ik het gordijn al dicht, dan zou het mooi aansluiten. Maar nee wat doen ze? bleren tijdens de uitvoering i"k moet nog een zin naaier!". 0 improvisatie dus. En iedereen na afloop laaiend op mij. Is toch mij n schuld niet dat zij hun stuk niet kennen? En de vorige post was van Sybrand, en ik heb dus ook zon verhaal. snappie?
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
28-5-2003 21:06
ja maar de stelling is: meest grote blunder tijdens het draaien wink ;) gaat niet eens over draaien, en ik snap er nog niks van!
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
28-5-2003 22:51
Onze grootste blunder was dat een collega tijdens het draaien de mixer verlichting er af wou hebben, opzich geen probleem natuurlijk, maar hij had nog nooit een BNC connector gezien. Wat doet ie; drukt ie op de Power knop denkend dat het lampje dan "geject" zou worden. Muziek uit dus, zegt ie tegen mij ik krijg dat lampje niet los. Ik draai dat lampje er af en zet het mengpaneel weer aan, maar op dat moment was het nummer net afgelopen, ik begin te vloeken en te schelden (netjes dan want het publiek kon alles horen). Ik naar de powerdistro, omdat ik dacht dat door het inschakelen van het mengpaneel de zekeringen van het Amp-rack er uit zouden liggen. Na ongeveer een minuut kwamen we er pas achter dat er gewoon een nieuwe cd in de speler moest laugh :D.

Greetz, Fossalta.
NijhuisrVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-3-2003
Laatste: 4-1-2024
Berichten: 2189
28-5-2003 23:10
mijn "blunder" was vorig weekend dat mijn laag versterker (400 watt aan 8 ohm) er was uitgeklapt zonder reden (tuurlijk is er wel een reden maar die onderzoek ik nog). dus geen laag meer tot 120 Hz, ik balen als een stekker.

of dit bij blunders hoort is de vraag, maar ik wil het ff kwijt want ik baal ernog steeds van sad :(
Leviathan, Lord of the Labyrinth!!...
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
29-5-2003 10:40
Ow, zo heb ik er ook nog eentje. Bij onst staat de versterker op de grond. Het probleem was echter dat hij niet in een case ofzo zit, dus je kon zo bij de aan/uit knop. Laat ik nou net zo lomp zijn om tegen die knop aan te trappen... *stilte*. Gelukkig was het aan het begin van de avond en was het nog niet zo druk, maar toch wel vervelend.
Volgende keer Peter!
SybrandStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 2-7-2005
Berichten: 212
30-5-2003 11:04
Goed, aangezien meerderen het nodig vinden om kwaad op mij te worden omdat ik het niet over draaien had, ik reageerde op einstijn(of zoiets), die het over een musical begon te hebben... Dus, geef graag andere de schuld in plaats van mij!!!
Blijf possitief, ook als het te moeilijk is!
Dj JoBoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2002
Laatste: 28-2-2009
Berichten: 196
30-5-2003 17:49
in de discotheek waar ik draai hebbe ze een dateq, en ik was een beetje aan het kloten met de master en booth uitgangen enzo, wat nou een lekker vulume is...
ik denk zo:" ach ik laat die booth wel uit" zet ik de master uit, iedereen dik kijke: "waar is de muziek nou"

en ik drukte ook eens een x op de verkeerde cue knop!
.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)