Forum > Off-Zone

Grootste blunder tijdens draaien?

(190 reacties. Pagina 3 van 20)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
21-5-2003 00:35
Wij zetten de drankjes meestal op de versterker flightcase.
Daar zitten wielplaatjes boven in. En daar pas keurig een glas in.
Staat dus steviger dan los, en het heeft zijn vaste plaats.
Gooi je het nooit per ongeluk om, want je weet waar het staat.
Ik links, maat rechts. Krijgen we ook geen koorts-uitslag van elkaar laugh :D
Versterkerkast liggen de versterkers diep in, dus las het toch omvalt, gebeurd er niets.

Je zet geen drank op je meubel!
Veeels te link.
Als er iemand ook een plaat komt aanvragen met drank in zijn hand, sturen we de drankhand meteen weer weg!
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
21-5-2003 00:42
niet grootste blunder... maar we hebben sinds een tijdje ons meubel wat aangepast... en ik leg koptelefoon meestal tussen mengpaneel en cd speler (cdj100s) in... en daarbij is de kans heel groot dat ej op de cue knop drukt, wat dus ook al enkele kere is gebeurt :|
vaj-ta-lie-tie
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
21-5-2003 09:13
Grootste draaiblunders, allebei in een discotheek (niet met de drive-in show):

Ik moet nodig p*ssen, zet dus een lange plaat op en wurm me tussen een paar honderd man naar de wc. Als ik daar eindelijk sta hoor ik dat de plaat blijft hangen... sad :(

Blunder 2: ik sta met een erg mooie vrouw te ouweh**ren, die voorover in het dj-hok buigt. Kennelijk daardoor toch afgeleid, want ik zie niet dat ze een stapeltje platen omver kiepert. Die belanden precies op de aan-uit knop van het mengpaneel...[tok!]...%#@@#&*...stilte!
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
21-5-2003 10:50
1 x bewerkt. Laatst door Tom op 21-5-2003 10:53

Victor schreef:

Als ik daar eindelijk sta hoor ik dat de plaat blijft hangen... sad :(
Ken dat laugh :D
Of je zet op een disco single de verkeerde kant op, je denkt 6 minuten te hebben, en het blijkt de kant met de top 40 versie te zijn van 3 minuten, en dat terwijl je dus staat te pl.... laugh :D
Kom je terug in een doodstille zaal............ shocked 8O
Gewoon rstig doorlopen, net doen aslof je dat expres gedaan hebt, en dan in de mic zeggen:
"zo, nou weten jullie ook dat ik maar een mens ben"
En dan een knaller er tegenaan.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
21-5-2003 10:52
Daar is eeen oplossing voor....de meeste lichtpikken hebben het verborgen talent..ook met een mixer om te kunnen gaan ( Tsja zijn tenslotte ook schuifjes...)....Het licht kan wel ff op een programmatje doorlopen...

Grtz
Party 2000Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2002
Laatste: 15-11-2005
Berichten: 114
21-5-2003 22:40

yoghurt schreef:

Daar is eeen oplossing voor....de meeste lichtpikken hebben het verborgen talent..ook met een mixer om te kunnen gaan ( Tsja zijn tenslotte ook schuifjes...)....Het licht kan wel ff op een programmatje doorlopen...

Grtz
inderdaad
Let niet op mij, ik ben dronken...
AquiltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-3-2003
Laatste: 7-9-2011
Berichten: 66
22-5-2003 00:58
Beter een wat slechtere overgang dan geen overgang happy :)
PolloStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-5-2003
Laatste: 27-5-2003
Berichten: 2
22-5-2003 22:44
Ik had een keer een feestje in de parkeer garage van het Delta Loyd pand in Amsterdam dat moesten we bouwen, toen we klaar waren met bouwen kreeg ik een stapel cd's, om even de disco zaal uit te proberen. dus ik ging vol zelf vertrouwen achter de tafel staan en ging maar een beetje hard house draaien en dat klonk echt goed, even nog hier en daar de eq's bij stellen. zo das klaar dacht ik. Uit dat ding!!! Toen gebeurde het wieiwiwiwidiwiwiwiwiwiwiw stonden alle auto's van de directie te loeien omdat de druk van de sub's toch iets te veel was geworden voor deze dure autootjes. Ja dat hoor je niet als je staat te draaien.
SybrandStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-5-2003
Laatste: 2-7-2005
Berichten: 212
25-5-2003 14:38
had begin liedje geloopt, maar vergeten dat ik dat gedaan had, naar meer dan een minuut: "he, dit duurt toch wel erg lang" OP zich niet zo erg, maar toch vervelend...

Ach en zoals ieder hier waarschijnlijk wel, in het begin van je draaicarriere per ongeluk stilte gemaakt.

Ook een keer meegemaakt dat iemand de cross was gaan gebruiken, ik dat niet doorhad, ik dus moi mixte, maar dat mislukte, eikels

OH ja, voor lui die dat plak spul hebben(suiker), gewoon openschroeven en knopjes verwijderen, afschrapen met een mesje, en terugzetten... succes verzekerd(als je ietwat vaker in een apparaat bent geweest dan 1 keer
Blijf possitief, ook als het te moeilijk is!
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
25-5-2003 15:29
een minder blundertje...eigenlijk wel een waar je om kan lachen...

Sta laatst te draaien op een school...voor 325 mensjes...Ik zat net een mp3 tje af te spelen met me laptop...Was ik vergeten die $#%$%^$geluidjes van Msn uit te zetten... ( JAJA ik had draadloos internet...en was mijn sociale contacten ook nog op peil aan het houden onder het draaien...( hoewel ik lichtpik ben)...Maar algoed...mp3tje speelt af: Tududu...Tududu...Tududu...steeds msn-message erdoor...okay..snel ff uitgezet...maar was wel melig...publiek zat ook beetje te kijken vannuh...okay???

Grtz

Terug naar forum Reageer (zonder quote)