Forum > Off-Zone

Grootste blunder tijdens draaien?

(190 reacties. Pagina 16 van 20)
Moderator(s): Dré
RenevanhEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-9-2006
Laatste: 16-6-2008
Berichten: 528
1-6-2008 17:53

jadjong schreef:

Half uur bezig geweest met de hele PA binnenste-buiten draaien omdat ik geen geluid kreeg met een cd'tje. Uiteindelijk maar de multi-kabel uitgerold en aangesloten. ashamed :$
Wat komt dat bekend voor zeg...
Had 'in den beginne' al wel een connectorpaneeltje in m'n versterkerkist hangen, maar dat nog niet aangesloten. Vervolgens doodleuk de boel op dat connectorpaneel gezet en mezelf maar afvragen waarom het toch niet werkt...
MielStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-10-2003
Laatste: 2-6-2008
Berichten: 127
1-6-2008 21:23
Ik heb weer een leuke van dit weekend. Haastklusje, superstrak ingepland, dus ik plankgas naar de opslag. Eenmaal daar aangekomen, bus achteruit parkeren, sleutel pakken, slot open.. Wacht, zei ik daar sleutel pakken? Heb ik daar gewoon een kwartier staan stressen en al mijn kleren binnenstebuiten gekeerd, om vervolgens uit pure wanhoop maar weer de bus in te stappen om terug naar huis te rijden, in de volle overtuiging dat ik hem daar heb laten liggen. Eerst nog eventjes mijn collega bellen dat het wat later wordt, en wat ligt er in het stuurvakje.. ashamed :$
Maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
StijnSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-9-2007
Laatste: 26-2-2017
Berichten: 255
1-6-2008 22:11

miel schreef:

Ik heb weer een leuke van dit weekend. Haastklusje, superstrak ingepland, dus ik plankgas naar de opslag. Eenmaal daar aangekomen, bus achteruit parkeren, sleutel pakken, slot open.. Wacht, zei ik daar sleutel pakken? Heb ik daar gewoon een kwartier staan stressen en al mijn kleren binnenstebuiten gekeerd, om vervolgens uit pure wanhoop maar weer de bus in te stappen om terug naar huis te rijden, in de volle overtuiging dat ik hem daar heb laten liggen. Eerst nog eventjes mijn collega bellen dat het wat later wordt, en wat ligt er in het stuurvakje.. ashamed :$
Lang leve combinatiesloten... sneaky :V
"Weet jij écht waar al die knopjes voor dienen???"
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
2-6-2008 03:03
WTF?!

jij hebt een combinatieslot op je opslag/loods zitten?!
Dat mag er dan 1 zijn met veel cijfertjes, anders ben je zo binnen laugh :D laugh :D, en daarbij kan je 'horen' wanneer je het juiste cijfertje hebt bereikt..

Als je een 'ander' combinatieslot bedoelt: ik ben nognooit iemand tegengekomen die met zijn huissleutel zijn auto kon openmaken, of andersom.
of NOG een ander combinatieslot: ik heb ook nognooit een huis of deur meegemaakt die is voorzien van een draai-combinatieslot (Kluisdeur-combinatiesloten)

Daarbij, als je met 1 sleutel meerdere deuren kan openmaken, moet je ook meer sloten vervangen indien je de sleutel kwijtraakt/wordt gestolen.....

En dan is het ook nogis zo dat een grote sleutelbos er gewoon cool uitziet razz :p razz :p

Edit;
[Wiki]
Combinatieslot: Dit slot staat bekend als de minst veilige soort combinatieslot
en
[Wiki]
Veel sloten van dit type kunnen worden geopend zonder de juiste combinatie te kennen. Dit is mogelijk door kleine afwijkingen in de productie van de onderdelen
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
StijnSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-9-2007
Laatste: 26-2-2017
Berichten: 255
2-6-2008 18:17
Ach, zet er een goed alarmsysteem met automatische meldkamer achter en het schrikt best wel wat mensen af... Nu kun je alleen nog de code vergeten... shut up :X
"Weet jij écht waar al die knopjes voor dienen???"
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
2-6-2008 18:49
Schrikt best wat mensen af mogelijk, maar een alarmsysteem is geen vervanger voor het goed dichttimmeren van je pand.
Een beetje inbreker zal zich bedenken dat hij dat slotje makkelijk kan openbreken, de halve inhoud uit je pand/garage kan meenemen (we maken het ze lekker makkelijk door alles op wieltjes te zetten razz :p ) en weer weg kan wezen voordat er iemand aanwezig is.

Fatsoenlijke sloten sluiten je pand heus niet hermetisch af, ongeveer elk slot faalt op den duur wel. Een goed slot is er eentje die de inbreker zo lang bezig zou houden dat er al lang een respons op locatie kan zijn.

Om over verzekering nog maar te zwijgen...
Mathijs_promixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2006
Laatste: 30-5-2017
Berichten: 201
2-6-2008 18:53

René Eppink schreef:

Om over verzekering nog maar te zwijgen...
Daar wou ik ook net over beginnen. Wanneer jij de pand waardeloos hebt beveiligd, en de verzekering komt na een inbraak even checken hoe t er bij staat, heb je kans dat je t niet vergoed krijgt!!
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
2-6-2008 19:14

Mathijs_promix schreef:

Wanneer jij de pand waardeloos hebt beveiligd, en de verzekering komt na een inbraak even checken hoe t er bij staat, heb je kans dat je t niet vergoed krijgt!!
Had je netzogoed de deuren open kunnen laten staan wink ;)

Ik weetniet wat voor een slot Stijn heeft hangen, maar zeker is dat dit niet de allerveiligste zijn....
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 5-5-2024
Berichten: 13458
2-6-2008 21:08

StijnS schreef:

Ach, zet er een goed alarmsysteem met automatische meldkamer achter en het schrikt best wel wat mensen af...
Heb jij dat? Ondanks dat je hang en sluitwerk niet eens 1 ster certificering heeft, laat staan 2 sterren?
-- Pardon my French, I'm Dutch --
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 6-5-2024
Berichten: 9469
2-6-2008 21:48
een garage is met 6 man met een inrijklep en een vrachtwagentje in drie minuten leeggehaald.
de responstijd van een goede beveilingsfirma ligt meestal tussen de 4 en 6 minuten, zeggen ze shut up :X
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)