Forum > Off-Zone

Grootste blunder tijdens draaien?

(190 reacties. Pagina 14 van 20)
Moderator(s): Dré
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
20-5-2008 10:24

YourLiVe schreef:

(ja, een fles spa blauw gaat er ook wel doorheen...)
Blauw ja nondenju, stelletje kleurenblinde appelflappen vorige week vrijdag.... angry laugh :D
It's time to play the music, It's time to light the lights..
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
20-5-2008 10:29
Als je regelmatig drinkt, wordt het niet snel zo erg dat je je kop er niet meer bij kan houden.
Dus hou ik dat drinken goed bij laugh :D .
Ik drink regelmatig best een neutje mee op een privéfeest, maar slaap dan na afloop lekker in hotel of op de achterbank in de dubbele cabine van mijn bakwagen.
Helaas maak ik ook dj's / geluidtechs mee die niet weten wanneer ze moeten stopppen, en daar kan ik dan weer NIET de lol van inzien.
Alles komt goed....
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
20-5-2008 16:58

Tom schreef:

Maarten-square schreef:

En jij staat te drinken terwijl je aan het werk bent? shut up :X
En jij bent roomser dan de paus? shut up :X

Neu, een bierje bij aanvang gaat er wel in, maar geen 6 wink ;)
Ik moet meestal wel terugrijden.
Alleen never nooit drinken bij:
kinderdingen,
begravenissen,
en Jehova getuigen!
Haha nee zeker niet roomser dan de paus. Maar ik sta inderdaad niet te drinken als ik aan het werk bent. Meestal houdt dat bij mij namelijk ook nog in dat ik moet afbreken/opruimen en dat doe ik het liefst toch wel nuchter. Natuurlijk, ik ga ook niet vertellen dat ik nooit één biertje ofzo neem, puur voor de smaak. Maar zoals miel zelf al aangeeft was hij flink aangeschoten en zover zou ik persoonlijk nooit gaan (terwijl ik aan het werk ben dan wink ;) )
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)
MielStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-10-2003
Laatste: 2-6-2008
Berichten: 127
20-5-2008 20:53

YourLiVe schreef:

Begravenissen?! Die doe ik ook niet, beetje dooie boel altijd laugh :D

Maar even serieus, ik lust ook wel twee of drie biertjes op een avond, maar ik moet nog wel afbreken en terug rijden dus meer dan dat drink ik niet (ja, een fles spa blauw gaat er ook wel doorheen...)
Zonder gein, ik heb eens een bijeenkomst gedaan na een begrafenis. Iedereen uiteraard keurig in zwart pak gestoken, evenals ikzelf natuurlijk. Alleen wat toen gebeurde zal me nog lang bijblijven: op een gegeven moment kwamen ze bij het opzetten aan met dozen vol flessen wijn, whiskey en andere dranken. Vervolgens waren er een aantal sprekers. Toen werd er wat muziek gedraaid, en begon iedereen zich toch een partij klem te zuipen! shut up :X

Bleek een soort familietraditie te zijn, maar ik wist niet wat ik meemaakte. Mensen die echt brakend boven het toilet hingen..
Maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Mark_dabombStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-9-2002
Laatste: 21-12-2010
Berichten: 277
20-5-2008 21:13
Zo gek is dat tegenwoordig niet meer...Ik hoor regelmatig dat zoiets vaker is. Volgens mij is het zelfs een soort joodse traditie.
MielStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-10-2003
Laatste: 2-6-2008
Berichten: 127
20-5-2008 21:57

mark_dabomb schreef:

Zo gek is dat tegenwoordig niet meer...Ik hoor regelmatig dat zoiets vaker is. Volgens mij is het zelfs een soort joodse traditie.
Ik kende het alleen van zigeuners, maar dit had ik echt nog nooit meegemaakt. Allemaal keurige mensen die doordeweeks van 9 tot 5 op kantoor zitten en dan dat..
Maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
Sunny leonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-9-2007
Laatste: 29-10-2014
Berichten: 83
20-5-2008 22:12

Dré schreef:

Discotheekwerk... Daar laat ik me maar niet over uit (behalve wellicht dat ik het één keer presteerde dat het opzetten van een plaatje bijna nog langer duurde dan het reeds lopende nummer...).
Je hebt inderdaad ook al een keer dit in het ''biertjehhh??? tijdens het draaien...'' topic neergezet.
Ik moets zo om dat ''hips'' lachen dat ik een half uur later nog dubbel lag! laugh :D

Ikzelf hou het bij een koud colaatje.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 27-5-2024
Berichten: 9469
20-5-2008 22:29
ach, met studentencorpsen, hele rijke mensen, en meer van dat soort weardows zal je het nooit van te voren weten......

ik heb zwijgplicht, maar breek me de bek niet open als je denkt het blijft beschaaft en netjes kan ik je wel zeggen:

Hoe groter de geest ... hoe groter het beest
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
23-5-2008 23:47
Yep, met studentikoze al dan niet trouwende of promoverende jong-volwassenen wier welgestelde ouders het feestje betalen heb ik ook wel eens gedacht: zonde van dat mooie pak of die sjieke jurk shut up :X .

Overigens zijn het ook precies die mensen die een dj behandelen als garderobepersoneel. En dan heb ik het niet alleen over de vele hantasjes waarvan men vond dat ik er maar op moest letten.

Alcohol tijdens een feest als ik erna moest breken en rijden: een enkele keer paar biertjes gedaan, maar dat beviel me niet best. Als je moe bent hakt het er harder in en is 's nachts naar huis rijden behoorlijk gevaarlijk.

Alcohol tijdens cd-koffer/hoofdtelefoon-mee-en-draaien-maarfeesten + 2x vallen en ik ben thuis: jazeker!
Blowende dj's: waar-de-loos.
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
24-5-2008 01:40
of gewoon totaal geen alcohol hé :D
lijkt me ook top
bevalt me goed
(groetjes martin 17)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen

Terug naar forum Reageer (zonder quote)