PC Systeem voor produceren
(32 reacties. Pagina 1 van 4)Moderator(s): Dré
Dj quintenStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-10-2003 Laatste: 29-5-2008 Berichten: 172 | 14-3-2006 21:05 |
Misschien niet terecht dat ik het hier plaats, kon t verder niet vinden alleen een een topic over pc icm PCDJ. Ga wat professioneler aan de gang met produceren en daarvoor eerst een nieuwe PC. Ik heb het synthforum uitgepluist maar ik wordt echt helemaal overdonderd door de discussie AMD vs Intel dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Ik begrijp dat op Audio gebied de pc stabiel moet zijn en de plaatselijke pc-boer begon over Intel 4. Heb een aantal testen gevonden van systemen icm Cubase: https://www.informationarchitecture.it/cubasetest/results.php?order=performance Is iemand echter wat thuis in deze branche, persoonlijk wel aardig maar ik heb geen ervaring in PC met (professioneel) audio bewerking, mbt de latency ed. grtn, Stefan | |
- Praten is een kunst, communiceren een gave - | |
IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 14-3-2006 22:19 |
Ik zou zeggen, lees de reviews hier eens, alle mogelijke systemen worden belicht vanuit het oogpunt van de producer, waarbij alle mogelijke systemen langskomen, zowel Mac, PC, Intel of AMD. Het draait altijd uit op de rekbaarheid van je budget. Dus, wat is je budget en wat ben je precies van plan??? Btw, hier nog een nuttig stukje over latency. John | |
I am a TimeDriver! | |
Dj quintenStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-10-2003 Laatste: 29-5-2008 Berichten: 172 | 14-3-2006 23:00 |
ideedeluxe schreef: Ik zou zeggen, lees de reviews hier eens, alle mogelijke systemen worden belicht vanuit het oogpunt van de producer, waarbij alle mogelijke systemen langskomen, zowel Mac, PC, Intel of AMD.Het draait altijd uit op de rekbaarheid van je budget. Dus, wat is je budget en wat ben je precies van plan??? Btw, hier nog een nuttig stukje over latency. John grtn, Stefan | |