Forum > Opmerkingen

Profielinhoud verplichten?

(48 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 13458
23-12-2005 13:50
Zeer goed verwoord. Niemand had kunnen verwachten dat het "deze kant" op zou gaan een paar jaar geleden (ik in ieder geval zeker niet ;-)

Vereisten voor profiel:

Alle fora behalve 2e hands: Correct Email adres.
VIP Leden: Bovenstaande + Eigen naam.
2e hands: Bovenstaande + woonplaats.

Meer vind ik niet nodig.

Overigens: Als ik een niet werkend email adres tegenkom bij m'n periodieke controles dan wordt het profiel in kwestie direct geblokkeerd.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
23-12-2005 15:55
Zelfde geld ook een beetje voor drive-in shows met een website
waarop alleen maar een e-mail adres, en een 06 nummer staan.

Dat schept ook veel vertrouwen..........
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
23-12-2005 16:09
Het meest storend vind ik de sites waar geen plaats op staat. Nergens op de hele site niet.

Dit zijn vaak nog de beginnende toko's waar mama rijd en gerunt door jongens van 14 met ambities dat als ze in Den Helder wonen ook feesten in Limburg doen.

Heel storend
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
23-12-2005 16:29
Ik heb wel het idee dat alleen een mobiel nummer in toenemende mate geaccepteerd is. In den beginnen was het andersom, toen deden mensen heel voorzichtig met aan wie ze hun mobiele nummer gaven sneaky :V .

Maar de combinatie van alleen een mobiel nummer, e-mail adres van de internetprovider én een gratis domeinnaam, dat zegt vaak al genoeg. (Uitzonderingen zijn "gelikte" sites zoals de oude .tk site van Reind, waarbij het ontwerp veel goed maakt.)
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
23-12-2005 16:50
Ik werk ook met een 06-nummer simpelweg omdat ik 80% van mijn tijd onderweg ben. En ik toch graag zelf me zaken afhandel.

Wat ik trouwens wel mooi vond: Als je naar de site van Orange ( het telefoonnetwerk ) gaat, zie je dat het hoofdkantoor in Den Haag enkel met een 06-nummer te bereiken is. Dat is nog eens het toppunt van vertrouwen in je eigen service & diensten!
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
23-12-2005 18:36
Ik vind dat je een 06-nummer hier op het forum nergens voor nodig hebt. Daar krijg je denk ik eerder last mee als met je naam.

Ik heb van het begin af aan gewoon mijn complete profiel ingevuld, en vond eigenlijk dat het hier heel erg meeviel met gegevens invullen.

Ik ben het dan ook helemaal eens met de gedachte van yoghurt!
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
23-12-2005 19:12
06-nummer hoeft van mij ook zeker niet op het forum, we waren even afgedwaald naar sites van drive in show's etc.
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
23-12-2005 19:26

Tom schreef:

Zelfde geld ook een beetje voor drive-in shows met een website
waarop alleen maar een e-mail adres, en een 06 nummer staan.

Dat schept ook veel vertrouwen..........
Naar mijn mening is dit genoeg. Bij mij staat erverder ook geen gegevens op.
Nu doe ik het nog steeds als hobby. (geloof dat zelfs dat nog vermeld staat op mijn site) Mensen weten dus op het moment dat ze mijn site lezen dat ik het als hobby doe en dat ik geen prof bedrijf ben.
Als je je voor doet als prof bedrijf vind ik wel dat je gegevens er allemaal moet opzetten.
Maar dit is dan ook mijn mening.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
Dj-razeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-5-2005
Laatste: 17-4-2023
Berichten: 181
1-1-2006 21:03

Ronny B schreef:

Tom schreef:

Zelfde geld ook een beetje voor drive-in shows met een website
waarop alleen maar een e-mail adres, en een 06 nummer staan.

Dat schept ook veel vertrouwen..........
Naar mijn mening is dit genoeg. Bij mij staat erverder ook geen gegevens op.
Nu doe ik het nog steeds als hobby. (geloof dat zelfs dat nog vermeld staat op mijn site) Mensen weten dus op het moment dat ze mijn site lezen dat ik het als hobby doe en dat ik geen prof bedrijf ben.
Als je je voor doet als prof bedrijf vind ik wel dat je gegevens er allemaal moet opzetten.
Maar dit is dan ook mijn mening.
De reden waarom ik mijn adres niet op de site zet is: Om dat ik ten eerste geen onnodige reclame wens te ontvangen. Ook lijkt het mij niet fijn als er mensen aan de deur komen omdat ze wat op jou website hebben gelezen en daar wat meer informatie willen hebben. Ze kunnen dan ook bellen. Willen ze als nog langskomen dan kunnen ze een afspraak maken.
Mijn laatste mening is dat er nog steeds mensen zijn die genteresseerd zijn in audio/dj apparatuur en het graag `s nachts even op het door jou op de site vermelde adres op te halen.

Ik vind dat een telefoonnummer en een e-mail adres in eerste instantie voeldoende is. Dat adres komt als ze bijv. een offete of iets willen wel.
-JB vibe--ecler--Denon--Technics-
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
1-1-2006 21:28

dj-raze schreef:

De reden waarom ik mijn adres niet op de site zet is: Om dat ik ten eerste geen onnodige reclame wens te ontvangen.
Vreemd, ik heb nergens last van. Reclameshit komt hier vooral binnen via e-mail (precies wat jij wel vrij geeft dus), nooit via telefoon omdat ik heb aangegeven bij KPN dat ik niet telefonisch benaderd wil worden voor verkoop, en ik krijg al helemaal geen op mijn bedrijf gerichte reclame per post.

dj-raze schreef:

Ook lijkt het mij niet fijn als er mensen aan de deur komen omdat ze wat op jou website hebben gelezen en daar wat meer informatie willen hebben
Brrr, inderdaad, stel je voor dat een klant erachter komt wat je adres is en onverwacht langskomt. Gatver nee, éng. Stel je voor dat het storm gaat lopen.

Je komt als bedrijf echt een stuk serieuzer over als klanten wel weten waar je zit. Zet erbij op je site dat bezoek alleen op afspraak kan, en klaar ben je.

dj-raze schreef:

Mijn laatste mening is dat er nog steeds mensen zijn die genteresseerd zijn in audio/dj apparatuur en het graag `s nachts even op het door jou op de site vermelde adres op te halen.
Ieder bedrijf en iedere winkel heeft dat probleem. Je kunt je zelfs afvragen of spullen opslaan in je woonhuis niet een stuk safer is dan in een bedrijfspand dat 's nachts leeg staat.
Bovendien hebben een hoop drive-in shows een opslag elders. Mijn bedrijfsadres is thuis, maar mijn drive is hier niet opgeslagen.

dj-raze schreef:

Ik vind dat een telefoonnummer en een e-mail adres in eerste instantie voeldoende is.
Uiteindelijk gaat het erom wat een klant vindt. En wanneer ik als klant het idee heb dat een bedrijf niet bij voorbaat wil laten weten waar het gevestigd is, maar pas NADAT ik contact met ze opneem, dan hoef ik er geen zaken mee te doen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)