Forum > Licht

gekleurde rook

(56 reacties. Pagina 5 van 6)
Moderator(s): Dré
Party 2000Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-10-2002
Laatste: 15-11-2005
Berichten: 114
3-4-2003 20:15
Tja, voor thema's is het inderdaad wel leuk, maar geen heel flesje door eem literje! Persoonlijk ben ik het ermee eens dat rook gewoon de effecten moet ondersteunen.
Let niet op mij, ik ben dronken...
AndreStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2003
Laatste: 31-8-2009
Berichten: 16
4-4-2003 01:09

Dré schreef:

Vergeet dat maar rustig. Elke liter vloeistof die je verdampt komt ergens terecht. Een groot gedeelte zal afgezogen worden (als er sprake is van een afzuiging), een ander gedeelte zal neerslaan op de muren, plafonds en andere dingen.
Mijn installatie staat vast opgesteld in een jeugdsoos, deze heeft op de vloer marmeleum, aan het begin van de avond is deze niet bijzonder glad ofzo echter na een avond draaien (ruimte 10 bij 10, rookdoos 1000 watt, redelijk gebruik) is de vloer opvallend gladder, niet nat of. Kan dit door de rookmachine komen?
Blue envelops, I love them
Disco companyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2003
Laatste: 4-7-2011
Berichten: 13
5-4-2003 22:45
misgien door gemors met et drinke??
Ik kom alleen als het kapot mag....
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
5-4-2003 23:04
Dat kan nou net niet. De vloer was namelijk niet nat. Als het al opgedroogd zou zijn, zou de vloer juist plakkerig moeten worden.
Volgende keer Peter!
AndreStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-2-2003
Laatste: 31-8-2009
Berichten: 16
6-4-2003 19:07
Morsen met drinken kan niet, in de zaal wordt niet gedronken, de bar zit in een aparte ruimte, met continue verlichten en geen muziek. Het komt dus niet van drinken ed.
Blue envelops, I love them
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 13-5-2024
Berichten: 9469
6-4-2003 23:30
Het kan heel goed van de rookvloeistof komen.
(Veel olie)
Als je tenminste ook nog niet eens een bellenblaasmachine hebt.
Want die zijn werkelijk het ergste.

Goedkope rookvloestof heeft veel reidu.
En dat vind je dan in de ventilators van je luchtverversings/afzuigsysteem, en op je vloeren.

Als je betere rookvloeistof (Jem) gebruikt, is dat probleem veel minder. Probeer het eens zou ik zeggen.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
HurricaneStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-10-2002
Laatste: 30-7-2020
Berichten: 343
7-4-2003 19:01
Als je tenminste ook nog niet eens een bellenblaasmachine hebt.
Want die zijn werkelijk het ergste.
Absoluut waar! Wat heb ik een pleurishekel aan die dingen. Laatst met een dancenight bij ons in de discotheek mochten wij het licht verzorgen in area 2. Collega Einstijn had een belleblaas machine meegenomen. Na een paar keer spuiten kon je zowat op de vloer schaatsen!laugh :D
En nu komt het mooie! D'r brak kort na de opening een vechtpartij uit! maar alle twee de vechtersbazen gingen onderuit op de BBvloeistof. Alleen toen de security erbij wilde gingen die ook plat. Dus toen hebben we even met een dweil alles opgeveegd, maar die dingen zijn werkelijk een ramp. vooral als je t over je poten krijgt
...
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
7-4-2003 21:51
Dan vraag ik me toch af wat jullie erin hebben gestopt. Nou heb ik zelf geen directe ervaring met bubblemachines, maar ik kan me voorstellen dat bubblevloeistoffabrikanten wel een beetje opletten dat de boel niet te glad word. Je had er toch niet stiekem dreft in gespoten?
Volgende keer Peter!
EinstijnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-2-2003
Laatste: 14-7-2006
Berichten: 166
7-4-2003 23:03
DREFT???????????

over rare dingen,
nee het was een baletvloer dat word aardig glad wink ;) .
(vond de securitie wel leuk!!)maar de breakdancers onder de bezoekers vonden het welk handig!!! happy :)
soms zit het mee, maar meestal tegen
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
7-4-2003 23:07

Peter schreef:

Dan vraag ik me toch af wat jullie erin hebben gestopt. Nou heb ik zelf geen directe ervaring met bubblemachines, maar ik kan me voorstellen dat bubblevloeistoffabrikanten wel een beetje opletten dat de boel niet te glad word. Je had er toch niet stiekem dreft in gespoten?
Dat vraag ik me dus ook af hoor!
In de discotheek waar ik de zaterdag de lichten onder handen neem, staat ook zo'n mini-bubblemachientje, net groot genoeg om de mensen even te doen grinniken als hij gestart wordt... best wel grappig! Nu, die bellen vallen direct naar beneden op de grond en ik kan me niet echt toestanden gaan inbeelden waarbij de vloer zó glad werd als jij het voorsteld! Maar zoals ik al zei: het gaat over een speelgoedje in een middelgrote discotheek dus het effect is wel te verwaarlozen.
Bovendien hebben we nog zo'n mini-schuimmachinetje hangen net genoeg om een fikse sneeuwbui na te bootsen en die maakt het boeltje toch wel iets gladder hoor! Maar zelfs dát blijft binnen de grenzen van het aanvaardbare (gelukkig maar!).
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)