Forum > Geluid

Nieuwe 4 kanaals mixer van DATEQ: Vibe

(296 reacties. Pagina 30 van 30)
Moderator(s): Dré
DJDarknessStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-4-2004
Laatste: 22-12-2009
Berichten: 251
1-9-2006 08:23
even een Kick voor deze,

Alle post stammen uit januari dit jaar, is de bug die in de filters zit inmiddels al verholpen? We zijn tenslotte al weer een half jaar verder.
Where words fail, music speaks :D
Wesley vd HStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
Berichten: 397
8-9-2006 12:24
Gister eventjes mee mogen spelen. Ik weet zeer zeker niet hoe alles werkt of hoe je het instelt. Maar als ik de filter in of uit schakelde merkte je dat in volume verschil.
FlorizStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-10-2003
Laatste: 5-11-2009
Berichten: 1
17-1-2007 12:46

DJDarkness schreef:

is de bug die in de filters zit inmiddels al verholpen? We zijn tenslotte al weer een half jaar verder.
Ja... Antwoord die ik ik vorige week van Dateq kreeg:
----------------------------------------------------------------------------------------
Dank je wel voor de interesse in de Dateq Vibe.
De Vibe is een geweldig apparaat, dat in het begin inderdaad wat van onderstaande punten van kritiek kreeg.
Inmiddels zijn er gelukkig modificaties op deze klachten en kun je weer lekker draaien zonder tikken.
Ook zijn de mute's tussen de filterschakelmomenten aangepast.
Dus ik zou zeggen: veel plezier en koop een vibe van de nieuwste generatie!
De prijs is vanaf Januari echter wel verhoogt naar 1175 excl. btw!
Dus even een prijsvergelijk zal geen kwaad kunnen.
Met vriendelijke groet,

Robert Jan
Dateq BV
----------------------------------------------------------------------------------------

Verder kwam ik nog de volgende review tegen, waarin ook duidelijk staat dat bij de nieuwe generatie vibe's alle kinderziektes dr nu echt uit zijn: HIERO..

Zit ernstig te twijfelen of ik voor de x:92 of de vibe ga... Naja, eerst mn 62 maar even slijten..
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 2-5-2024
Berichten: 13457
17-1-2007 15:41

DJDarkness schreef:

Alle post stammen uit januari dit jaar, is de bug die in de filters zit inmiddels al verholpen? We zijn tenslotte al weer een half jaar verder.
De eerder gemelde wijziging (iets ander schakelgedrag van de filters) is de laatste wijziging die er geweest is. Live switchen van filtertype (van LPF naar HPF bijvoorbeeld) resulteert in een kortstondig dipje.

Ik ga er tenminste vanuit dat als er WEL nog een wijziging was geweest, Dateq z'n actieve en voorraadhoudende dealers daar zeker van op de hoogte had gebracht (zeker aangezien we de mannen (en vrouw) van Dateq regelmatig aan de telefoon hebben).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Bart1981Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2007
Laatste: 15-2-2009
Berichten: 12
24-7-2007 05:20
Stel ik koop een tweedehands Vibe, dan is er dus de mogelijkheid dat je het probleem met de tik nog hebt. Kan je de mixer dan naar Dateq sturen en dat zij het probleem verhelpen? Er vanuit gaande dat de mixer nog in de garantieperiode zit.
Music was my first love, and it will be my last.
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
24-7-2007 21:09

Bart1981 schreef:

Stel ik koop een tweedehands Vibe, dan is er dus de mogelijkheid dat je het probleem met de tik nog hebt. Kan je de mixer dan naar Dateq sturen en dat zij het probleem verhelpen? Er vanuit gaande dat de mixer nog in de garantieperiode zit.
Misschien even zelf met Dateq contact opnemen? Lijkt mij de snelste methode..
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
Bart1981Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-7-2007
Laatste: 15-2-2009
Berichten: 12
25-7-2007 02:38

Tenkater schreef:

Bart1981 schreef:

Stel ik koop een tweedehands Vibe, dan is er dus de mogelijkheid dat je het probleem met de tik nog hebt. Kan je de mixer dan naar Dateq sturen en dat zij het probleem verhelpen? Er vanuit gaande dat de mixer nog in de garantieperiode zit.
Misschien even zelf met Dateq contact opnemen? Lijkt mij de snelste methode..
Dat heb ik ook al gedaan maar tot dusver nog geen reactie.
Music was my first love, and it will be my last.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)