Forum > Off-Zone

Ik voel me eigenlijk een beetje schuldig....!!

(30 reacties. Pagina 1 van 4)
Moderator(s): Dré
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
9-1-2005 15:41
Hallo,

Zoals jullie al wel gemerkt hebben bestook ik het forum de laatste tijd met heel veel vragen en [GZ].

Daar ik heel veel nuttige respons krijg van jullie wil ik jullie op deze manier van harte bedanken. Helaas ontbreekt bij mij de kennis om jullie te helpen met jullie audio en light vragen. En er zijn al genoeg posts van forumleden die getuigen van te weinig kennis en onkunde. Dus zal ik jullie niet gaan bezwaren met allerlei loze reacties op posts.

Maar ik wil wel degene helpen die met serieuze netwerk vragen/problemen zitten, alléén kan dit maar door middel van een e-mail naar mijn persoonlijk e-mail adres (zie profiel). Dit is een audio/light forum dus graag géén netwerk vragen hier posten (daar heb ik al weleens commentaar over gehad..... wink ;) ). Alle serieuze vragen worden netjes beantwoord.

LET OP: wel bij het e-mailen een "onderwerp" invullen, anders weigert mijn mailserver je mail.

Heren mods, als jullie hier moeite mee hebben laat het dan even weten.

Allen nog hartelijk bedankt voor jullie adviezen aan mij betreffende de Peavey-ellende...... laugh :D

Greetz Webbie
These go to Eleven ...
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
9-1-2005 15:47
ff wat anders dan netwerk, maar ik vind niet echt iemand die het weet mischien weet jij het.

Normaal is het zo als je iets aan klikt in je taakbalk dat het venster boven/voor de rest komt, nu was ik ent ff aan het schoonmaken, en ook me toetseboord dus ik ff lekker met een doek erover heen, daardoor is het dus gebeurt.

Nu is het zo dat als ik iets aanklik dat het venster zeg maar achter/onder alle andere vensters wordt geopend waardoor ik eerst alles weg moet klikken voordat ik er bij kan komen.

Het werkt echt verschrikkelijk, hopelijk weet jij het ashamed :$
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
9-1-2005 15:53
Webbie, ik zou me maar nergens schuldig over voelen. Ik volg jouw topics met veel plezier. Het geeft een beetje sjeu aan het forum als iemand zo freakt op dit soort spullen en er alles aan wil doen om het in huis te halen en in originele staat te herstellen. Net zoiets als dit topic eigenlijk. Een heuse verademing tussen de vele ik-zoek-een-mixer-voor-200-euro of DAP-gaat-best-hard-voor-dat-geld topics (no offence richting de gebruikers van de apparatuur, maar het zijn zo van die inkoppertjes vaak).

Ik heb wel lol. En als ik een keer op het punt sta om mijn pc het raam uit te knikkeren omdat-ie niet doet wat ik wil, zal ik jou eerst even mailen goed?
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
9-1-2005 15:54
1 x bewerkt. Laatst door Webbie op 9-1-2005 16:58
Hallo Speakerfreak,

Mag ik je toch verzoeken voortaan de vragen per mail te doen.

speakerfreak schreef:

ff wat anders dan netwerk, maar ik vind niet echt iemand die het weet mischien weet jij het.

Normaal is het zo als je iets aan klikt in je taakbalk dat het venster boven/voor de rest komt, nu was ik ent ff aan het schoonmaken, en ook me toetseboord dus ik ff lekker met een doek erover heen, daardoor is het dus gebeurt.

Nu is het zo dat als ik iets aanklik dat het venster zeg maar achter/onder alle andere vensters wordt geopend waardoor ik eerst alles weg moet klikken voordat ik er bij kan komen.

Het werkt echt verschrikkelijk, hopelijk weet jij het ashamed :$
Je toetsenbord maakt nu waarschijnlijk sluiting door het reinigingsmiddel, of er komt een toets niet helmaal meer vrij door het vocht. Advies: drogen op de verwarming.

Greetz Webbie..
These go to Eleven ...
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
9-1-2005 16:33
Hallo Sylvia,

sylvia schreef:

Net zoiets als dit topic eigenlijk.
Ik heb dat topic even zitten lezen, en echt dat is echt een heel leuk topic. Na het meekijken van mijn vrouw naar die 2 filmpjes zei ze, "o wat leuk, dat zou ik best willen hebben in huis!!!!". Toegegeven dat we (mijn vrouw en ik) allebei niet sporen... laugh :D (ach ja, we zijn allebei nooit echt uit de puberteit gekomen), zal er heus wel binnenkort zoiets bij ons binnen komen. Kunnen we altijd nog zeggen dat we dat voor de kinderen doen.

En wachten we rustig de brandweer af (het lijkt me, als je zo'n effect in de woon(leef)kamer hebt, het lijkt of er inderdaad brand is)....

Greetz Webbie..
These go to Eleven ...
RemcoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-7-2002
Laatste: 11-7-2020
Berichten: 149
9-1-2005 18:24
Hoi Webbie,

Voor zulke vragen is een forum en juist bij de oudere spullen is het forum nuttig. Er is altijd wel iemand die de desbetreffende apparatuur kent of ergens 'nog wat weet te liggen'.

Het aanbod van het beantwoorden van netwerkvragen is erg leuk, maar ik zal het je niet aandoen, dan komt er geen einde aan. Computers en ik gaan niet zo perfect samen :-)
En het is net te laat voor mij, het draadloze internet/netwerk is eindelijk op gang, pff.

Succes in ieder geval met het Peavey project!

Groeten, Remco
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
9-1-2005 23:25
Hallo Remco,

Remco schreef:

Succes in ieder geval met het Peavey project!

Groeten, Remco
Dank je.

Greetz Webbie.....
These go to Eleven ...
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
9-1-2005 23:54
Waarom schuldig? Zulke topics zijn juist geweldig!

Evenals Sylvia vindt ik het leuk om te lezen.
Bovendien is het geweldig om te zien dat sommige apparatuur van toen nog "leeft" of weer een nieuw leven tegemoet gaat.

Heb in die tijd (rond 1975/80)menig beurs afgelopen en groothandels bezocht. Ik vond alles mooi maar veel dingen helaas vrij duur.Kwa luidsprekers was de afzet markt veel groter dan de speciale licht effecten.

Wat dat aangaat is menig DJ nu verwend, veel prijzen van o.a. licht zijn in verhouding van toen meer dan gehalveerd.

Verder ben ik o.a. Peavey dealer geweest (na de SP periode) maar heb ze wel eens ingeruild.

Martin.
kvm entertainment
WebbieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2002
Laatste: 7-6-2024
Berichten: 2128
15-1-2005 18:06
Hallo Tom,

Heb je nu mijn mailtje gehad?
Ik heb niets meer gehoord van je.

Greetz Webbie...
These go to Eleven ...
Dj_eerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-4-2003
Laatste: 13-7-2012
Berichten: 99
15-1-2005 19:15
Het Eerste filmpje doet het niet bij mij sad :(

Terug naar forum Reageer (zonder quote)