Forum > Muziek

Waar is only-djs gebleven

(85 reacties. Pagina 9 van 9)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 10-5-2024
Berichten: 13458
15-11-2004 11:58
Als EN je naam sprekend lijkt op dat van de voorganger (en je dus DAAR je gewin uit wilt behalen wegens reeds bestaande naamsbekendheid) EN je dezelfde software/site gebruik dan KUN je verwachten dat je ook de dingen uit het verleden voor je voeten geworpen krijgt.

Het mes snijdt nu eenmaal aan 2 kanten!
-- Pardon my French, I'm Dutch --
VisjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-11-2003
Laatste: 11-7-2005
Berichten: 88
15-11-2004 20:23
dat begrijp ik wel dat dacht ik eerst zelf ook namelijk maar ik dacht ik licht mensen op new-line even in :)

nog ff de link van waar ik mn info vandaan heb:
www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&threadid=59908&forumid=13&perpage=30&pagenumber=2
Hallo luitjes. Ik ga nu voor eens en voor altijd eens uitleggen hoe de vork in de steel zit. Al dat gelul dat we wel of niet only-djs zijn , doorstart of niet en alle ellende die iedereen de wereld in gooit. Hieronder een report!

26 September: Randy Katana, stuurt al het personeel van only-djs naar huis (DUS

Incl. Mijn persoon)
28 September: Heb ik al zoveel mogelijk orders gecancelled & ge-Refund via Bibit, helaas was dit niet mogelijk voor alle orders die nog open stonden. (BIBIT!!!)

6 oktober Faillisement van Only-Djs.Com, dit hebben wij (het personeel) moeten vernemen via Internet (www.rechtspraak.nl) (En nog bedankt eh? Randy Katana, Voor het lef hebben om ons te bellen NOT! :@

07 oktober tot november: Curator probeert Only-djs te verkopen aan derden. Dit lukt niet vanwege absurde handelswijze en veel te hoge prijs.

Dus conclusie

Begin november, besluiten ik en een financieel partner een website te beginnen, aangezien ik 6 jaar only-djs als bagage heb, weet ik gewoon welke potentie een internet shop heeft, met goed beleidt en niet met waanzinnige dministratieve

wanorder die only-djs had. We moesten snel handelen dus we besloten om de software van Campai interactive (www.campai.nl) te kopen (de software ontwikkelaars van only-djs.com). Dit pakket was voorhanden en online klaar binnen 2 weken (nwe website schrijven kost meer tijd dan die 2 weken. We zijn gestart van SKRETCH (vanaf 0 punt) zonder database, zonder klanten, zonder iets. De vinyl database is met de hand ingevoerd, niks gecopieerd van de oude site, want dat kan niet omdat deze bij de Curator ligt! (Curator, dhr Keereweer, dorpstraat 9, Zoetermeer). Er werken maar 2 personeels leden ikzelf, en de financiele man. , voor de rest niemand van de oude site..www.kvk.nl, daar kun je zien dat het dus niks maar dan ook niks met only-djs
te maken heeft. (only vinyl bv was van Randy Joubert!)

Het klopt dat wij met de site ook in Zoetermeer gesetteld zijn, dit omdat het voor mij en mijn partner dichtbij is en daar een goedkope locatie vrij stond.

Enfin, mochten jullie nog vragen hebben, email me gerust.
pascal@4djsonly.com

Ps: ik begrijp dondersgoed jullie reactie. Alleen hoop ik, dat jullie ons niet hiermee op aan blijven kijken.
BlazerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 5-1-2011
Berichten: 81
16-11-2004 00:27
Wat een popi-jopi gedoe, nee hoor, natuurlijk hebben de 4-dj-only mensen helemaal niets met only dj's te maken, maar toch ligt het er wel erg dik op. Deze "verkoper" schrijft op een ander forum dat het een administratieve wanorde was bij only dj's, dit terwijl hij er zelf 6 jaar lang werkzaam is geweest, ga dan weg en begin iets voor je zelf.....wat ie nu pas is gaan doen. En dan nog de link: via onlydj's kom je op de 4-dj's only site. Door deze en meerdere punten wekken ze WEL de suggestie, maar willen ze eigenlijk niets met only dj's te maken hebben.....
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 10-5-2024
Berichten: 13458
16-11-2004 00:50
Yep... Wel de lusten, niet de lasten. Een utopie voor mening ouder... sneaky :V

En ergens werken waarvan je weet dat het er een administratieve wanorde is komt mij ook wat vreemd over.

En met voorbereidingen beginnen in Oktober terwijl in November pas het besluit genomen wordt een winkel te beginnen komt mij ook wat vreemd over.

En het KUNNEN gebruiken van de domeinnaam van de failliete winkel komt mij ook vreemd over.

Een whois query leerde me echter dat de eigenaar van het onlydjs.com domein niet de eigenaar van onlydjs was maar de een medewerker van de provider (en da's niet vreemd maar gewoon DOM!).

The king is dead, long live the king...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
BlazerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 5-1-2011
Berichten: 81
16-11-2004 01:06
Aan de ene kant janken en zeuren over je oude werkgever maar aan de andere kant wel zieltjes winnen door een aantal dezelfde kenmerken van je oude werkgever te gebruiken.... Ook het verhaal over het shop script, er zijn weet ik veel verschillende internetshopscripts te koop....sommige zelfs voor bijna nix (ashamed :$) en invoeren moet je toch.....Om nog maar te zwijgen over de kleur van de site.... Ik neem aan dat de jongens van Campai ook wel een code kennen die een andere kleur maakt dan blauw....
ReindStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-11-2002
Laatste: 16-1-2012
Berichten: 3032
16-11-2004 02:27
Ik vraag me af waarom ze er uberhaupt met geen enkel woord over reppen op hun eigen site.

Als het allemaal klopt dan zou ik het met Arial 30 punts vet gedrukt en onderstreept op mijn site zetten.
Want om zo proberen een nieuw bedrijf op te zetten is naar mijn idee echt niet slim. Ik kan me tenminste niet indenken dat iemand er zo nog maar ff wat besteld gezien de geschiedenis.
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)