Forum > Geluid

AG Audio Pro nieuw?

(69 reacties. Pagina 5 van 7)
Moderator(s): Dré
MHS soundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-6-2004
Laatste: 7-3-2013
Berichten: 14
19-3-2007 08:42
Ik zal dan ook maar eens wat posten. Ik ben Michael. Wat zaterdag is gebeurd was gewoon een stomme fout van mijn kant uit. Door het prachtige verkeer was ik veel te laat 10.15 uur. Was pas klaar met opbouwen na 12 uur. Er werd tot 14.00 nonstop aan mij getrokken dus het was in een woord voor mij gewoon chaos. Collega had even aangesloten maar had twee signalen op een mono kanaal aangesloten waardoor de mixer nonstop clipte (need I say more). Later gefixed maarja ik hoorde het pas te laat. Demo werd gedaan nadat zowat iedereen me vroeg of de toppen even beluisterd konden worden (ik kan maar moeilijk nee zeggen). Zelf gebruik ik AG PS en TS luidsprekers + HCA amps.

Ik heb samen met Nico afgelopen vrijdag de NT15 speakers getest en moet ook concluderen dat de toppen nog beter in elkaar ziten dan zijn voorganger de PS115. Ik denk dat we een beetje te vroeg zijn met de lancering van de nieuwe AG producten.

Ik ben aan het overwegen om een demo dag samen te stellen als er voldoende interesse is (wat toch al het geval is).

AG staat voor kwaliteit en dat zal ook zo blijven. Als ik meer informatie heb zal ik het hier posten.

Het spijt me dat ik jullie zaterdag heb teleurgesteld (het zal niet nog eens gebeuren wink ;))

Zijn er mensen die helemaal niet kunnen wachten op een demo jullie weten waar mijn mail te vinden is happy :)
XavierStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-10-2005
Laatste: 13-10-2009
Berichten: 12
19-3-2007 11:36
Michael heb jij een nieuw telefoonnummer?
Probeer je al een paar dagen te bereiken maar helaas...
Ik hoor wel van je.
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
19-3-2007 12:21
misschien een optie om ook aanwezig te zijn op de meeting op 22 april bij Ivo?
Worden diverse speakers getest en vergeleken. Zoals ik dus al schreef, klonk idd naar een erg overstuurd signaal, of een speakers welke toch wel een erge opneuker heeft gekregen.. het eerste dus.
Vind toch de kasten erg groot van formaat, zeker ook omdat ze als monitor kunnen worden gebruikt.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
PowersoundStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 3-3-2010
Berichten: 255
19-3-2007 15:43
Formaat is gelijk aan een F15 van Martin Audio, deze wordt ook wereldwijd als monitor gebruikt, dus dat zal geen probleem zijn wink ;)

Waar gebeurd die demo/test dag bij Iven de 22ste ?
Shake your ass around, cause here we come with PowerSound!
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
19-3-2007 16:32
Zijn er al prijzen bekend? Zoals in een ander topic te lezen valt ben ik op zoek naar een klein setje 10" topjes, echter als er geen prijzen bekend zijn weet ik ook niet of het vor mij de moeite is om er naar te gaan luisteren.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
19-3-2007 17:34

MHS sound schreef:

Door het prachtige verkeer was ik veel te laat 10.15 uur. Was pas klaar met opbouwen na 12 uur.
Hoe ben jij dan in godsnaam gereden shut up :X Ik vertrok om 08.30 uit Maastricht en was er om 10.00 strak laugh :D Zo extreem druk was t niet op de A2

PS: Testdag 22 april? Nog niks van gelezen op het forum?
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
JVSVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-5-2003
Laatste: 30-4-2024
Berichten: 540
19-3-2007 18:58

MHS sound schreef:

Door het prachtige verkeer was ik veel te laat 10.15 uur. Was pas klaar met opbouwen na 12 uur.
Precies dat vroeg ik me ook al af... Ik ben ook zo ongeveer vertrokken vanaf het punt waar jij vandaan komt, en om 08:40 vertrokken was ik nog vóór 10 uur daar... Zo rond half 11 zag ik dat je bezig was om tussen de drukte de stand op te bouwen..

Hoe kan het trouwens dat je zelf nog niet gehoord had dat 't niet bepaald lekker klonk terwijl je 't demonstreerde ? Na de eerste luisterdemo ben ik zelf ook maar redelijk vlot doorgelopen.. Volgens mij stond er ook een behringer mixertje achter, dus dat zal ook wel (niet positief) meegespeeld hebben :-)
MdkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2005
Laatste: 13-5-2016
Berichten: 161
19-3-2007 22:11
Om even terug te komen op het merk AG audio.

De ps115 met wat voor topkastjes kun je deze kasten ongeveer vergelijken.
Als je kijkt naar rendament, klank enz??
XavierStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-10-2005
Laatste: 13-10-2009
Berichten: 12
20-3-2007 08:30
Ik kan me absoluut niet voorstellen dat die nieuwe toppen slecht (zouden) klinken!
Ik heb ze van te voren gehoord bij Michael en ze waren echt strak, klonken super.
Misschien door samenloop van omstandigheden dat e.e.a. niet goed ingesteld stond of verkeerd aangesloten.
Ikzelf heb HCA versterkers en toppen van AG en tot op heden GEEN ENKELE klacht over.
Ik zal zeker in de rij staan wanneer de nieuwe toppen in de verkoop gaan.
Tja en het verkeer in Nederland kan heel raar zijn dat weten we denk ik allemaal wel.
Hoe dan ook jammer dat er negatief commentaar is ontstaan rond het merk AG Audio Pro.
Ik heb er dan ook vertrouwen in dat MHS (Michael) zal komen met een correcte demo welke het merk helemaal ten goede zal komen en het negatief commentaar teniet zal doen.
Michael je kunt me inschrijven voor je demo trouwens, krijg je namelijk niet te pakken per telefoon.
DidierStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-8-2003
Laatste: 6-3-2015
Berichten: 159
20-3-2007 09:03
Hey Xavier,

Leuk je hier tegen te komen! Kun je me ook eens een demo geven van dat AGaudio.
Ben nog op zoek naar een nieuwe set.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)