Forum > Off-Zone

adverteren

(31 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
1-4-2004 10:56

Dré schreef:

En toch valt mond op mond reclame bij drive-in shows (zeker als je regio half nederland is of meer) behoorlijk tegen. Het is sowieso HEEL zwaar om een goede klantenkring te krijgen die je wat vastigheid geven.
Vertel mij wat, hier inde buurt zitten toch een helehoop minishowtjes die voor 25 euro de hele avond komen draaien. En die houden de klant dan voor dat ze een fantastische show hebben en de avond een gegarandeerd succes is. Dan is het moeilijk om daar als grotere (een duurdere) show tussen te komen. Gelukkig zien de meeste bedrijven wel in dat zo'n klein flutshowtje toch niet goed kan zijn, dus voor bedrijfsfeestjes komen er wel duurdere (betere?) show's. Reclame maken wordt voor ons dan ok vrij moelijk, omdat iedereen wel een kennis heeft in de buurt met wat aparatuur die wel voor een duppie wil komen draaien...Pas nog een klant die vlak voor de deal toch naar zo'n 'showtje' ging. angry
Tom314Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 22-12-2003
Laatste: 3-3-2008
Berichten: 127
1-4-2004 13:11
yep, dat is waar. Ik heb makkelijker werk als DJ dan met de drive-in
(hoewel die niet van mij is, maar heb wel een vaste installatie bijdehand als ze niet verhuurd is aan derden)

Wat ik velen zie doen, is bv. bij commerciele feesten, is een korting geven aan de organisatoren van het feest en een reclameblokje op de poster laten zetten. Verder naamkaartjes, website misschien, maar zoveel mensen heb je daar niet van vrees ik, eerder mensen die dankzij je naamkaartje op je site komen.
ToM. this one goes to 11 y'know ? 1 louder.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)