Andere webshop gebruikt letterlijk tekst new-line!
(406 reacties. Pagina 4 van 41)Moderator(s): Dré
SylviaEx Lid Uit: Nederland Sinds: 12-1-2003 Laatste: 11-11-2011 Berichten: 4564 | 15-9-2005 17:26 |
De teksten die New-Line gebruikt zijn ook niet zelf verzonnen, maar gekopieerd van o.a. pioneer e.d. LOL, dus op de Pioneersite staat New-Line vermeld? Wat een lulkoek zeg.*knip* Helaas, tot onze spijt, stond er een woord in die daar niet in hoorden te staan. Als je jat en je wordt betrapt, wees dan een vent, geef het toe, zeg sorry, pas het aan en hoop dan dat het daarbij blijft. Beetje zielige bedoeling allemaal. Maar wat kan je anders verwachten van een shop die wordt gerund door 2 van die broekies van begin 20 (no offence jegens andere ambitieuzen trouwens). | |
SjapperStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 26-11-2003 Laatste: 19-7-2012 Berichten: 376 | 15-9-2005 17:54 |
en dan wel "Dhr" gebruiken... I rest my case | |
Beauty hides in the deep | |
IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 15-9-2005 19:36 |
Sjapper schreef: en dan wel "Dhr" gebruiken... I rest my caseHet opduiken van niet-kosjere internetshops is naar mijn idee een direct verband tussen het opheffen van de KVK beperking op domeinnamen. Een aantal jaar geleden, kon je namelijk geen .nl domein krijgen, wanneer je niet over een KVK nummer beschikte. Nu, kan iedere .......... (Vul zelf maar in) een domeinnaam aanvragen. Maar, gelukkig vallen de meeste al door de mand als je voor het eerst de website bezoekt. Vaak is er gewoon weinig aandacht besteed aan het uiterlijk en overkomen van de website. John | |
I am a TimeDriver! | |
AlleznetStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-7-2005 Laatste: 24-5-2012 Berichten: 793 | 15-9-2005 19:38 |
Nou, dat je een domein moet aanvragen met kvk is natuurlijk onzin, omdat er anders geen niet-commerciele sites zouden ontstaan, simpelweg omdat een kvk uitreksel geld kost, en dit verdien je dan niet terug. Wel is het (en was het zo) dat je een KVK moet hebben om spullen te verkopen. Heb je deze niet, ben je in overtreding (uitzonderingen daargelaten). | |
Bier, Billen, Borsten en Beats! | |
IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 15-9-2005 19:42 |
alleznet schreef: Nou, dat je een domein moet aanvragen met kvk is natuurlijk onzin, omdat er anders geen niet-commerciele sites zouden ontstaan, simpelweg omdat een kvk uitreksel geld kost, en dit verdien je dan niet terug.Wel is het (en was het zo) dat je een KVK moet hebben om spullen te verkopen. Heb je deze niet, ben je in overtreding (uitzonderingen daargelaten). Wat de huidige KVK reglementen betreft.....ik zou zeggen, kijk eens in mijn profiel.... | |
I am a TimeDriver! | |
AlleznetStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 22-7-2005 Laatste: 24-5-2012 Berichten: 793 | 15-9-2005 21:17 |
Ik lees het wel goed, en begrijp het ook goed. Jij zegt dat het 4/5 jaar geleden een eis was een kvk te hebben voor een .NL domein. Nu is dat niet zo, en jij zegt dat hieruit als directe reden vele 'niet-kosjere webshops' ontstaan. Daarop zeg ik dat het niets te maken heeft met KVK, omdat een KVK niets toedoet aan de service die iemand levert. Hier heb ik zelf ook ervaring mee gehad. | |
Bier, Billen, Borsten en Beats! | |
ReindStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 5-11-2002 Laatste: 16-1-2012 Berichten: 3032 | 15-9-2005 22:36 |
Hmmmmmm das volgens mij dezelfde webshops die reviews bij mij van de site af plukte en in word document naar klanten toe zende alszijnde info door hun geschreven. New-Line e.d waren allemaal veranderd naar de naam van de desbetreffende shop. Toen ik daar achter kwam heb ik de desbetreffende shop een brief laten sturen door een kennis die werkzaam is op een advocaten kantoor.... met hun bnriefpapier.... daar zijn ze zo van geschrokken dat ik een 1000 maal excuus kreeg en de mededeling dat ze het alleen maar deden om mijn bandbreedte te besparen.. yeah right. Voor een webshop die zoiets doet vind ik het ronduit goedkoop en slordig. | |
Rubix cube moeilijk? Probeer maar eens een universele logitech harmony afstandsbediening in te stellen! | |
IdeedeluxeStandaard Lid Uit: Anders Sinds: 4-6-2003 Laatste: 29-7-2017 Berichten: 853 | 16-9-2005 09:52 |
alleznet schreef: Ik lees het wel goed, en begrijp het ook goed. Jij zegt dat het 4/5 jaar geleden een eis was een kvk te hebben voor een .NL domein. Nu is dat niet zo, en jij zegt dat hieruit als directe reden vele 'niet-kosjere webshops' ontstaan. Daarop zeg ik dat het niets te maken heeft met KVK, omdat een KVK niets toedoet aan de service die iemand levert. Hier heb ik zelf ook ervaring mee gehad.John | |
I am a TimeDriver! | |
DJ.TStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 20-8-2003 Laatste: 17-9-2024 Berichten: 1207 | 16-9-2005 10:06 |
De mensen die daar intrappen... tsja, dit is een lastig punt. Laten we even voorop stellen dat je niets illegaals mag doen, dus ook niet oplichten. Aangezien er toch mensen blijven die dit doen zul je jezelf ook een beetje moeten beschermen. Als iemand je wat op straat probeert aan te smeren - bijvoorbeeld ''een auto voor weinig'' - dan weiger je dat ook als normaal mens, zelfs al lijkt die kerel wel te vertrouwen! Dit is hetzelfde geval op internet, voordat je wat koopt kun je altijd kijken welke winkels een goede naam hebben, enz. | |
Darth Crossfader | |
VoltcontrolStandaard Lid Uit: Nederland Sinds: 9-6-2005 Laatste: 29-11-2011 Berichten: 465 | 16-9-2005 10:36 |
@ dre; Natuurlijk is dit een kwalijke zaak.. Misschien een idee om forumleden op te roepen als ze dit soort zaken opmerken iig screenshotjes voor je maken? | |
Thinkpads are Star Wars, Macs are Star Trek. |