Forum > Geluid

Stage Accompany PPE 2410 met eventuele toestandjes (?)

(6 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
Eric R.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2022
Laatste: 2-2-2022
Berichten: 3
1-2-2022 12:49
Goedemorgen,

Ehh,yes, een Stage Accompany PPE 2410 ooit 2e hands gekocht. Het apparaat scheen uit een studio te komen. Ik wilde en wil hem het liefst gebruiken om hifi breedbanders een lift te geven naar een meer compleet geluid (voor huiskamergebruik dus). Ik gok dat het apparaat zo'n 10 jaar is weggezet, en is nooit na de aankoop geprobeerd. Afijn, gebruiksaanwijzing tot en met hoofdstuk 4 gelezen (Als ik het wel heb heeft de complete manual 155 kantjes.). Aldaar kwam in reeds zaken tegen welke gezien de gebruiksaanwijzing niet kloppen. Ik heb er destijds XLR - cinch (Neutrik) bij gekocht. Mijn vraag is eigenlijk: is het apparaat defect, en dien ik het als dusdanig te verkopen, of ben ik zelf niet goed aan de knoppen bezig? De geel omrande knoppen werken niet. Ben benieuwd of iemand dit weet happy :) .

Alvast bedankt voor tips en/of reply.

Vrgr. Eric

myalbum.com/album/D5xHXDN8DQChu4/
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 9-5-2024
Berichten: 2052
1-2-2022 13:54
Hier al gevraagd?
Facebookgroep
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
SoundpowerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-1-2012
Laatste: 10-5-2024
Berichten: 694
1-2-2022 14:04
My best guess: hij is gelocked, er zal eerst n password ingevoerd moeten worden om instellingen te kunnen aanpassen.
(rode lampje boven de "lock"knop rechtsonder brand, ik neem voorzichtig aan dat dat betekent dat hij vergrendeld is)
Daar zal vast meer over te vinden zijn in de manual.
Nothing is idiot proof, they keep on making better idiots.
pinballarieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-12-2020
Laatste: 19-9-2023
Berichten: 18
1-2-2022 15:40
Hoi Eric,

Je kan hem resetten lees het manual.

Grt

En vraag het anderes in de Stage Accompany Vintage FB groep
pinballarieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-12-2020
Laatste: 19-9-2023
Berichten: 18
1-2-2022 16:00
Zo te zien moet die worden gekeken, als je hem wil verkopen dan ik het wel.
Eric R.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2022
Laatste: 2-2-2022
Berichten: 3
2-2-2022 10:39

Soundpower schreef:

My best guess: hij is gelocked, er zal eerst n password ingevoerd moeten worden om instellingen te kunnen aanpassen.
(rode lampje boven de "lock"knop rechtsonder brand, ik neem voorzichtig aan dat dat betekent dat hij vergrendeld is)
Daar zal vast meer over te vinden zijn in de manual.
Goedemorgen,

Oeps, schaam mij een beetje om de eenvoud van het probleem ashamed :$ . Inderdaad in manual blijkbaar overheen gekeken. Ik ga vanaf nu de gehele manual maar eens eerst lezen. Gelukkig gewoon standaard '1' wachtwoord. Rest toestandjes ga ik eerst de gehele manual mèt koffie goed doorlezen. Bedankt voor de reply en de hulp!

Met vriendelijke groet, Eric.
Eric R.Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-2-2022
Laatste: 2-2-2022
Berichten: 3
2-2-2022 10:40

pinballarie schreef:

Hoi Eric,

Je kan hem resetten lees het manual.

Grt

En vraag het anderes in de Stage Accompany Vintage FB groep
Goedemorgen,

Oeps, schaam mij een beetje om de eenvoud van het probleem ashamed :$ . Inderdaad in manual blijkbaar overheen gekeken. Ik ga vanaf nu de gehele manual maar eens eerst lezen. Gelukkig gewoon standaard '1' wachtwoord. Rest toestandjes ga ik eerst de gehele manual mèt koffie goed doorlezen. Bedankt voor de reply en de hulp! En merci voor de tip van Vintage SA FB groep.

Met vriendelijke groet, Eric.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)