Forum > Geluid

audio via bluetooth ontvanger

(23 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
Peter v DStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2004
Laatste: 19-8-2019
Berichten: 41
8-12-2017 13:06
De Philips AEA2700 welke ik hiervoor gebruik kan de opgeslagen apparaten makkelijk wissen, zie hoofdstuk 4 van de manual. Ondersteund ook de APT-x codec happy :) .
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
10-12-2017 13:01

Soundpower schreef:

en dit wil je in n school gaan inzetten?
heb je al rekening gehouden met de kleine terroristjes in de klassen daar? ik weet zeker dat n hoop kids zich geweldig kunnen vermaken met dit soort constructies...
1 van onze scholen heeft sinds afgelopen week een rackje geleverd gekregen waar zo'n ding in zit.
Ook ik vraag me af hoe het in de praktijk zal gaan.
Nu is het wel zo dat we hier over een basisschool praten en daar gaan alle telefoons in een kluisje in de klas.
Ben het met je eens dat er wel slimmeriken tussen zitten. ( kan natuurlijk ook met je laptop die op je tafel staat happy :) ).
Alles komt goed....
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
10-12-2017 13:03

Joepurlings schreef:

Als ik het goed begrijp, zoek je dus zoiets waarbij je, zoals bij een pc of een parrot bijvoorbeeld, via een menu koppelingen kunt toevoegen of verwijderen? YEP

Ik kan zo snel inderdaad niets vinden wat daaraan voldoet.

Buiten dat ik er een hekel aan heb als mensen op feestjes met telefoons komen aanrennen om daar iets van te "draaien", lijkt het me met bluetooth nog vervelender, telkens alles koppelen, ontkoppelen enzo. IK OOK angry
Alles komt goed....
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
10-12-2017 13:12

Hollender schreef:

Ik ben benieuwd welke ontvanger dat is. De ontvangers die ik ken kunnen maar een audioverbinding tegelijk aan. (wil natuurlijk niets zeggen)
Een ontvanger heeft meestal wel een maximaal aantal gekoppelde apparaten (niet simultaan). Eens dat aantal bereikt is kan er dus geen andere meer koppelen en zul je er een moeten verwijderen. Koppelen gaat bij mijn weten ook altijd door middel van een code.
this one..of het andere model wat er exact zo uit ziet
Alles komt goed....
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
10-12-2017 13:32

Peter v D schreef:

De Philips AEA2700 welke ik hiervoor gebruik kan de opgeslagen apparaten makkelijk wissen, zie hoofdstuk 4 van de manual. Ondersteund ook de APT-x codec happy :) .
Dit ziet er wel wat beter uit. Dank voor de tip, ik ga me er eens in verdiepen.
Alles komt goed....
JoepurlingsVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-10-2003
Laatste: 19-5-2024
Berichten: 2057
10-12-2017 17:28

Malle Pietje schreef:

Joepurlings schreef:

Als ik het goed begrijp, zoek je dus zoiets waarbij je, zoals bij een pc of een parrot bijvoorbeeld, via een menu koppelingen kunt toevoegen of verwijderen? YEP

Ik kan zo snel inderdaad niets vinden wat daaraan voldoet.

Buiten dat ik er een hekel aan heb als mensen op feestjes met telefoons komen aanrennen om daar iets van te "draaien", lijkt het me met bluetooth nog vervelender, telkens alles koppelen, ontkoppelen enzo. IK OOK angry
Haha happy :)
Waarom zoek je dan zoiets? razz :p
Niet goed, wel hard!
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
10-12-2017 23:49
Omdat het voor juffen wel handig kan zijn.
Nu zijn om de haverklap de verloopjes van cinch naar 3.5mm steeds kapot.
Iets met kabelbreuk en lomp gedrag.
En probeer jij maar eens een juf met geluid om te laten gaan zonder dat het steeds kapot gaat laugh :D
Alles komt goed....
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 2052
11-12-2017 06:38
Gewoon nieuwe kabeltjes laten bestellen. Leren ze er niet van, dan kost het toch geld.... Niet jouw kosten toch?
Heb ze ook al aan het pack de plakmicro los zien rukken. Betalen ze toch een nieuwe als ze niet willen luisteren?
Heb al op diverse basisscholen statieven geleverd en steevast staan de speakers op de grond, liefst naast elkaar.
Als ze denken dat er oortjes in de knieën zitten, tja, ik maak me er niet meer druk over.
Hardleers blijven ze toch.
OT
Bluetooth is niet superbetrouwbaar, heb zelfs al eens een rare feedback met met telefoon gehad en je hebt altijd vertraging.
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
14-12-2017 10:31
Malle Pietje is conciërge op een basisschool, dan ligt die verhouding net iets anders dan als leverancier, en wil je gewoon een fatsoenlijke oplossing.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
14-12-2017 16:42

Malle Pietje schreef:

Omdat het voor juffen wel handig kan zijn.
Nu zijn om de haverklap de verloopjes van cinch naar 3.5mm steeds kapot.
Verloopstekkers of verloopkabels? Verloopstekkers zijn in dit geval een ramp, verloopkabels kunnen prima nadat iedereen erop gewezen is dat we aan de stekker trekken en niet aan de kabel. Overigens zijn deze echt wel wat sterker dan een veter van een paar euro. Als ze die kapot trekken dan zijn het gewoon lompe boeren. Nadeel van deze kabel is dan wel weer dat de tulpjes zo vast zitten dat je met spierballen aan moet komen om ze weer los te krijgen (gratis cardio workout)!
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)