Forum > Off-Zone

Ergenissen on stage/ tijdens het draaien

(2492 reacties. Pagina 221 van 250)
Moderator(s): Dré
StijnSStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 30-9-2007
Laatste: 26-2-2017
Berichten: 255
9-3-2013 22:49
Zit nu licht te doen op een fuif... DJ: "Neenee, ik ga echt niet in het rood draaien, ik weet prima dat dat slecht is!!"
De rode ledjes zijn verdorie nog niet eens uitgeweest... Gelukkig gaat de discobar door de CL5 waar een mooie compressor in zit sneaky :V
"Weet jij écht waar al die knopjes voor dienen???"
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
10-3-2013 13:41
Het laatste nr van een avond draaien je de melding no power op je scherm verschijnt..
Mijn plug gechecked zat er goed in, mijn stekker ook. Shit ik kon natuurlijk niet weg van FOH.

En als dan bij de laatste BOEM je lichttafel uitvalt vind ik dat wel echtte timing.. (snel uitloop standje aagezet)
2min later weer up en running ;)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
22-3-2013 20:51
Na alle ergenissen over locaties eindelijk eens een locatie die wel begrijpt dat wij het al zwaar genoeg hebben: 't manneke in Berkel en Rodenrijs.

Mooie brede nooduitgang vlakbij het podium om te laden en lossen, 2 vrije groepen + krachtstroomaansluiting bij het podium, uitschakelbare rookmelders (en dan ook nog even laten zien waar de handmelder zit) en als klap op de vuurpijl een mooi groot podium (met voldoende vrije hoogte) dat in de vloer zakt zodat je de spullen er gewoon op kunt rijden shocked 8O
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Victor JuniorStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-4-2003
Laatste: 18-10-2015
Berichten: 1016
22-3-2013 21:29
Mooie locatie inderdaad, ben ik in december nog geweest!
Waar zit de cut op dit apparaat?
Andy S&LStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
Berichten: 275
26-3-2013 13:41
@ Yourlive: waar is de ''vind ik leuk'' knop bij je bericht?
Twitter mee met @andycobbennl
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
26-3-2013 14:31
Dat moet je even aan Dre vragen wink ;)
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 10-5-2024
Berichten: 13458
26-3-2013 15:01
Laat facevloek eerst maar eens met een "dit vind ik niks" button komen! Yin en yang en zo...
-- Pardon my French, I'm Dutch --
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
26-3-2013 15:08

watje schreef:

Het laatste nr van een avond draaien je de melding no power op je scherm verschijnt..
Mijn plug gechecked zat er goed in, mijn stekker ook. Shit ik kon natuurlijk niet weg van FOH.

En als dan bij de laatste BOEM je lichttafel uitvalt vind ik dat wel echtte timing.. (snel uitloop standje aagezet)
2min later weer up en running ;)
Ik had dit 3 weken terug met mijn muzieklaptop, ik kijk af en toe als hij de batterij op 100% staat, 3 weken geleden zag ik opeens dat de batterij niet aan het opladen was en op 30% een geluk dat ik het op tijd opmerkte, controle van de stroomkabel, dat zat goed, verlengkabel zat in de stroom hmmm, lichtjes paniek want alles was goed aangesloten, ik dacht het zal niet waar zijn dat die laptop zal uitvallen tot opeens mijn euro viel, op de verdeeldoos stond het aan en off knopje op 0 inplaats van op 1, oef oef. verdeelblokje van de zaak zat zo goed verborgen dat je er met moeite aankon om de stekker van de verlengkabel erin te steken en dus niet op de knopje gelet.
Andy S&LStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 28-12-2018
Berichten: 275
26-3-2013 15:10
@Dré je zult met de tijd mee moeten. Klantenloyaliteit is in deze tijd belangijk. En het is toch leuk om je klanten beter te leren kennen, niet?
Twitter mee met @andycobbennl
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 10-5-2024
Berichten: 13458
26-3-2013 15:21

Andy S&L schreef:

@Dré je zult met de tijd mee moeten. Klantenloyaliteit is in deze tijd belangijk. En het is toch leuk om je klanten beter te leren kennen, niet?
Kijk eens links vlak onder het menu op elke (relevante) pagina. Daar zie je de "social shares aanzetten" link. Klik daarop en er gaat een social share wereld voor je open.

Die mogelijkheid zit er al een mooie tijd in trouwens (denk een jaar of 2). Alleen het uiterlijk is wat aangepast (o.a. aan het huidige cookiebeleid).
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)