Forum > Newbie Forum

hoe zijn jullie bekend geworden?

(66 reacties. Pagina 2 van 7)
Moderator(s): Dré
JordieNabbeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2003
Laatste: 29-10-2008
Berichten: 30
20-9-2003 15:17

DJ AroZ schreef:

Wie zegt dat hij een hardhouse dj is ?

Het kan toch ook iemand zijn met verschillende styles !
ik wil verschillende styles gaan draaien ..
voor jong en oud
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
20-9-2003 15:21
ooh, zo ik dacht dat hij dj bedoelde met bijv. armin van buuren ofzo zoiets, maar je bedoeld dus drive in dj? dan is mond op mond reclame goed, en een site. En natuurlijk een goede drive in show zijn!
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
JordieNabbeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2003
Laatste: 29-10-2008
Berichten: 30
20-9-2003 15:32

roberto schreef:

ooh, zo ik dacht dat hij dj bedoelde met bijv. armin van buuren ofzo zoiets, maar je bedoeld dus drive in dj? dan is mond op mond reclame goed, en een site. En natuurlijk een goede drive in show zijn!
we willen met drive-in beginnen....
daarna net zo iets gaan proberen als svenson en gielen bv
DJ AroZStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2003
Laatste: 27-12-2003
Berichten: 123
20-9-2003 18:52

roberto schreef:

ooh, zo ik dacht dat hij dj bedoelde met bijv. armin van buuren ofzo zoiets, maar je bedoeld dus drive in dj? dan is mond op mond reclame goed, en een site. En natuurlijk een goede drive in show zijn!
Zie roberto wink ;)
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
21-9-2003 20:28
Je kunt ook eens als vrijwilliger gaan draaien in de lokale uitgaanscentra.

Zo ben ik begonnen in het Utrechtse Ekko en Tivoli. Er lopen als het een beetje goeie tent is altijd mensen rond die je in kunnen leren. Waar ik begon stond tevens apparatuur + collectie waar ik overdag (low volume) op kon oefenen en mijn muziekkennis kon uitbreiden. Ik hoefde er dus niets voor in huis te halen en het kostte dus geen cent.

Als je eenmaal je eerste uurtjes hebt meegedraaid of zelfs een hele avond, en het gaat een beetje lekker, dan gaan de mensen die daar komen je in ieder geval wel leren kennen. En dan kun je aan de gang met visitekaartes enzo.
SparkyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-8-2003
Laatste: 3-3-2008
Berichten: 56
24-9-2003 00:22
Ik ben met groep 8 feestjes begonnen en doe ze nog. Ik ga bij bekenden en familie gratis draaien, zorg een beetje dat ze in groep 7 zitten, want dan wil de rest van de uitgenodigden (die een visitekaartje mee hebben genomen) als ze in groep 8 zitten een verjaardags / afscheidsfeesje geven waar je dan weer aan de slag kan voor de kleinere bedragen. Waar ik bij die kinderfeestjes ook nog wel eens voor zorg is dat ik een kwartiertje uit mag lopen en dan vervolgens als laatste nummer de greasemegamix draai, waarbij ik de ouders ook op de dansvloer vraag. Hierdoor heb ik al een paar feestjes t.b.v. bruiloften en zoveel jarige ouders kunnen draaien. Als de mensen tevreden zijn hoef je eigenlijk niet veel reclame meer te maken, met visitekaartjes en wandelgang verhalen kom je een heel eind.

Groeten Joost
Nee, jij trekt volle zalen!?
GupyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-9-2008
Berichten: 271
24-9-2003 06:07
Als er mensen zijn die denken dat zo door hun mix kwaliteiten bekend worden dan kunnen ze dat bij deze vriendelijk op hun buik schrijven.

In de club/house scene is maar één mogelijkheid om bekend te worden en dat is het bekend zijn met bekende DJ's. Zonder contacten kom je er gewoon niet.
Als je ooit het geluk hebt om als resident in een plaatselijke discotheek te draaien, probeer dan vandaar verder te komen.
Didier_SStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-1-2003
Laatste: 13-11-2011
Berichten: 747
24-9-2003 10:01

Gupy schreef:

Als er mensen zijn die denken dat zo door hun mix kwaliteiten bekend worden dan kunnen ze dat bij deze vriendelijk op hun buik schrijven.
1 woordje toevoegen:
Als er mensen zijn die denken dat zo alleen door hun mix kwaliteiten bekend worden dan kunnen ze dat bij deze vriendelijk op hun buik schrijven.
Het blijft immers een belangrijk onderdeel hoor!

Gupy schreef:

In de club/house scene is maar één mogelijkheid om bekend te worden en dat is het bekend zijn met bekende DJ's. Zonder contacten kom je er gewoon niet.
Enorm veel geluk hebben dat je op één of andere manier in contact komt met iemand en van daaruit verderwerken. Probeer je met opzet contact te maken of forceer je het contact teveel (zelfs eenmaal je het hebt), ga er dan maar van uit dat het op een sisser zal aflopen... je kunt je niet inbeelden hoeveel gasten "vriend" willen zijn van mensen die wél al in het milieu zijn sad :(
Housemusic was founded on the idea that the clubbers are the stars, not the guy who fiddles with the records.
JordieNabbeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-9-2003
Laatste: 29-10-2008
Berichten: 30
25-9-2003 21:33
ik ben nu 13..bijna 14 ik kwam eerst in een kinderdisco kijken hoe het daaraantoe ging (12 tot 16 jaar)
waren dus 2 dj's die konden er niks van !
volgende ochtend stuur ik een mailtje naar die disco
wat ik vond van de dj's ze hadden een dj tekort,krijg ik een mailtje terug of ze ff bij mij thuis mochten kijken ...en ja hoor hebben ze gedaan en ik mocht gewoon in die disco draaien ! nu draai ik er al 2 weken en bevalt goed verdien nog niks mag ook niet volgens mij maar tog goede reclame tog ?
NoobStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-10-2003
Laatste: 4-11-2003
Berichten: 8
19-10-2003 13:46
reactie op hierboven.

Precies: kritiek op de juiste persoon uiten heeft mij ook al eens geholpen.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)