Forum > Geluid

Het Pioneer DDJ-T1 topic

(15 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
6-3-2011 13:34
Inderdaad; of je gebruikt een DJM800 met CDJ1000's oid of dit spul. Lijkt me wel leuk om eens mee te spelen, apparaat ziet er mooi uit. Of ik het on-the-road zou gebruiken durf ik niet te zeggen, maar voor thuis zou ik dit wel praktisch vinden! Stuk goedkoper ook als een fatsoenlijke draaiset.
MickeyMickStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-8-2010
Laatste: 26-2-2016
Berichten: 180
9-3-2011 13:35

pietje schreef:

Inderdaad; of je gebruikt een DJM800 met CDJ1000's oid of dit spul. Lijkt me wel leuk om eens mee te spelen, apparaat ziet er mooi uit. Of ik het on-the-road zou gebruiken durf ik niet te zeggen, maar voor thuis zou ik dit wel praktisch vinden! Stuk goedkoper ook als een fatsoenlijke draaiset.
Hmm sowieso zie ik clubs al niet overstappen naar dit(zeker niet als dit een vervanger moet zijn van), voor drive ins is die te groot en veel drive ins werken nog met compacte sets zoals cdj's of dubbele cd spelers(Die ook meer te vertrouwen zijn voor mijn gevoel)(Drive ins gebruiken de pc toch altijd voor verzoekjes en niet voor het hele mix gebeuren?) Ik denk niet dat dit ding een gat in de markt is voor pioneer.

Maar waarom een extra line in(rca) als het een vervanger is van de cdjs + mixer. Wie gaat dan die line in gebruiken?
Dubbelop, alsof ik een quote citeer!
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
9-3-2011 13:50

MickeyMick schreef:

voor drive ins is die te groot en veel drive ins werken nog met compacte sets zoals cdj's of dubbele cd spelers
Hoezo, ik zie juist steeds meer drive-in showtjes overstappen naar losse front load Cd spelers, juist doordat je dan meer vrijheid hebt!
(Die ook meer te vertrouwen zijn voor mijn gevoel)
In een beetje CD speler zit tegenwoordig bijna meer electronica en software dan een standaard consumenten PC wink ;)
(Drive ins gebruiken de pc toch altijd voor verzoekjes en niet voor het hele mix gebeuren?)
Hele hordes mensen zweren tegenwoordig bij een PC bases systeem, en waarom ook niet?
Maar waarom een extra line in(rca) als het een vervanger is van de cdjs + mixer. Wie gaat dan die line in gebruiken?
Extra speler eraan? Verzoekjes? CD van het bruidspaar, etc.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
9-3-2011 18:52
Ik draai zelf inderdaad volledig op PC (drive-in showtjes). Ik heb nog wel een Denon HD 2500 bij als backup, die kan ook cd's afspelen (mits je de cd unit erbij hebt), maar die wordt eigenlijk alleen gebruikt voor stukjes ed. Verder komt het ook regelmatig voor dat iemand een stukje doet met een beamer erbij, waarbij het geluid over mijn installatie moet. Dan heb je dus wel een extra lijningang nodig.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
RoeltjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-1-2003
Laatste: 30-9-2015
Berichten: 505
21-3-2011 15:48
Volledig op pc draaien doen we hier ook. Cd's met carnaval nog wel wat gebruikt, maar meer om te zien welke cd's nieuw waren...
Mits je zorgt dat je je spul in orde hebt is er dan ook niks aan de hand.

Een controller als deze is best leuk speelgoed, denk dat je hier opzich al wat mee kan als basis drive-in show, je moet je alleen niet (veel) gaan of willen richten op bruiloften. Maar als je feestjes gaat doen waar je echt als 'dj' neergezet wordt...

Daarnaast ook leuk voor thuis, weer een stapje hoger dan de Reloop Jockey's enzo, zijn er ook zat die thuis CDJ800-2000's hebben staan, waarom dan niet gelijk zo'n apparaat?

Zag wel dat de Serato versie gebalanceerde uitgangen had en deze niet... apart...

De 4 faders, zal ook wel zijn omdat Traktor 4 spelers tegelijk kan aanzetten.
vaj-ta-lie-tie
MichaelVogelsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-11-2011
Laatste: 23-11-2011
Berichten: 1
23-11-2011 22:41
Ik wil hier mee streamen via Mixlr. Heb gewoon legaal gekocht, dus legale versie van Traktor. Aangemeld bij Mixlr, kan geen audio sources/inputs openen. Pioneer DDJ T1 line staat er wel, maar kan hij niet openen!?!?!? Via Mixlr zeiden ze dat misschien 'ASIO driver' openstond en gesloten moest worden? Ben hier niet helemaal in thuis, op andere fora word ik ook niet geholpen dus erg benieuwd of hier wel lukt! (www.mixlr.com voor duidelijkheid, veel gebruiken het)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)