Forum > Geluid

Pioneer CDJ-2000 Topic

(351 reacties. Pagina 25 van 36)
Moderator(s): Dré
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 1370
5-2-2011 13:59

Watt-Xtra schreef:

@maarten,

wat ik wel heb gezien, wanneer je een usb stick hebt met diverse mappen, dan ziet Numark de mappen wel, kun je betreffende map selecteren en hieruit zoeken.

Voor de rest nog weinig ervaring met de spelers zelf, half uurtje gespeeld met de apparaten en ze staan op dit moment voor langere tijd op een vaste locatie waarbij ze eens per week worden gebruikt. happy :)
Succes met een Pioneer (Rekordbox) DJ dan! laugh :D
Rekordbox maakt namelijke en iPod achtige mappenstructuur op de data drager aan waar elke artiest / album een eigen map heeft met daarin de nummers. Zonder gebruik te maken van de library is deze file-indeling compleet waardeloos.

Geen optie om hiervan uit te gaan!
Dj-BpmStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-9-2006
Laatste: 2-10-2013
Berichten: 71
7-2-2011 20:03
Toch misschien wel leuk om te vermelden.... Zit op het moment voor een half jaartje in Curacao en moet zeggen dat ik me zeer verbaas over de apparatuur hier. Bijna elk café, discotheek en zelf strand bar heeft een setje pioneers cdj-2000 met een djm800/1000. Daarin tegen heeft bijna geen elke kroeg hier gehoord van een lichtsturing en bezuinigen ze voornamelijk op het licht :P
OVmusic drive-in shows
IdeedeluxeStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 4-6-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 853
7-2-2011 20:35

Dj-Bpm schreef:

Toch misschien wel leuk om te vermelden.... Zit op het moment voor een half jaartje in Curacao en moet zeggen dat ik me zeer verbaas over de apparatuur hier. Bijna elk café, discotheek en zelf strand bar heeft een setje pioneers cdj-2000 met een djm800/1000. Daarin tegen heeft bijna geen elke kroeg hier gehoord van een lichtsturing en bezuinigen ze voornamelijk op het licht :P
Een van de bekendere discotheken tot 2008 (toen ging hij dicht) op Curacao (Zanta Beachclub) had een lichtshow bestaande uit wel even twee ADJ Revo's! laugh :D Op zich niet zo gek, het feest speelt zich vaak buiten af (Mambo etc.), dan heb je niet zoveel aan een ingewikkelde lichtshow als er een fikse bui met de passaatwind meekomt....

Geniet van de Polar en de Amstel Bright! Je zult het gaan missen, als je weer in Nederland bent! wink ;)
I am a TimeDriver!
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 8-5-2024
Berichten: 1855
7-2-2011 20:58

ideedeluxe schreef:

Geniet van de Polar en de Amstel Bright! Je zult het gaan missen, als je weer in Nederland bent! wink ;)
Ze hebben hier Polar bij de Toko! Heurlijk!!
PartyfishStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2002
Laatste: 6-1-2017
Berichten: 673
12-2-2011 17:03
Zijn er meer mensen die problemen hebben met versie 1.4.1 van Rekord box?
Ik had hem naar deze versie geupdate, maar deze geeft steeds een foutmelding en sluit weer af...

Nu maar weer een oude installatie geinstalleerd.
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
18-2-2011 16:28
Firmware Versie 4.0 voor de Pioneer CDJ-2000 is uit en hier te downloaden.
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
24-2-2011 11:58
Om niet onnodig veel extra topics open te maken, leek mij dit topic aardig geschikt.

Deze week zullen er hier ook een stel cdj2000 binnenkomen. Allerhande verhuur worden ze voor gebruikt.

Nu de vraag, in losse flightcases? of toch samen met een mixer in de grote verzamel flightcase?

Hoe hebben jullie dit gedaan en wat is jullie beargumentatie?
Verder, iemand nog ideeen om diefstal tegen te gaan op locatie?

Indien ze in een grote flightcase zitten, dan is het zomaar weglopen natuurlijk lang niet zo eenvoudig als wanneer ze los in een handzaam kistje zitten.

Verder misschien wel een foto plaatsen van jullie oplossing?

Mod, mocht het toch teveel offtopic zijn, dan graag even een reactie en maak ik alsnog een nieuw topic aan.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
HR SoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2005
Laatste: 13-3-2017
Berichten: 347
24-2-2011 13:15

Watt-Xtra schreef:

Om niet onnodig veel extra topics open te maken, leek mij dit topic aardig geschikt.

Indien ze in een grote flightcase zitten, dan is het zomaar weglopen natuurlijk lang niet zo eenvoudig als wanneer ze los in een handzaam kistje zitten.

Verder misschien wel een foto plaatsen van jullie oplossing?

Mod, mocht het toch teveel offtopic zijn, dan graag even een reactie en maak ik alsnog een nieuw topic aan.
Enige tijd geleden zijn zelfs mijn (ongeveer) 10 jaar oude CDJ500mkii "van eigenaar gewisseld"", tenminste 1 stuks dan. Ik denk inderdaad omdat deze in een handzame enkele case zaten. Mijn advies (als ze zelfs zo'n oud beestje stelen) lekker voor de grote FC gaan, ondanks dat het mss iets onhandiger met vervoer is.
Manuals zijn niet alleen gemaakt om in de kast te liggen verstoffen.
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
24-2-2011 13:26
Diefstal voorkom je ook niet echt uit een grote kist, enige oplossing tegen de snelle dief is vastleggen met een degelijke kensigton lockdie niet met een leatherman oid is door te knippen.

Gebruik je m vaak in een vaste configuratie dan is een grote kist handige, scheelt veel aansluittijd. Puur losse verhuur is makkelijker in kleine kisten.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
RickvanulftStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-9-2008
Laatste: 9-10-2014
Berichten: 61
25-2-2011 11:36
@ bigbang: ben ik volledig met je eens. Wij hebben zelf een CDJ1000 setje in losse kisten, en er komt nu snel een setje CDJ2000 die in een grote kist gaan. Als ik de 2000 los moet verhuren, doe ik hem gewoon even snel in een los kistje.

Daarbij is een grote kist wel veel sneller. Powercon, 2 XLR eraan, en gaan met die banaan. laugh :D
T is en blijft 'n passie..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)