Forum > Algemeen Forum

Drive-in show websites

(630 reacties. Pagina 24 van 64)
Moderator(s): Dré
AncotjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2009
Laatste: 26-1-2012
Berichten: 9
15-6-2010 11:05
foto onderaan kan inderdaad nog wel beter, moeten we nog even naar kijken.
bedankt btw:)
Voor alle spullen in en rond 't Gooi!
DjREsoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
Berichten: 479
15-6-2010 11:45
Je geeft aan bij foto's dat je een "standaard show" hebt. Als klant wil ik nooit een standaard show. Ik wil een origineel knalfeest. Ik zou je show dus een andere naam geven. Ikzelf heb in ieder geval geen standaard show. Ik pas het aan aan de praktische omstandigheden, hoeveelheid mensen etc. Als je aangeeft dat je "maatwerk" levert lijkt me dat beter, tenzij je zelf gewoon een standaard feest wilt draaien natuurlijk.
DjREsound
DjREsoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
Berichten: 479
15-6-2010 11:49

Emile Schuur schreef:

Er wordt al een tijdje aan een nieuwe website gewerkt. De huidige website is degelijk, maar heeft niet meer die frisse look vind ik zelf. Belangrijk punt van mijn nieuwe site was het fotoalbum.

Huidige site
Nieuwe site

Teksten/Foto's/Tracks zullen nog hier en daar veranderen. Heb op het eerste gezicht de meest voor de hand liggende (kleurrijke) foto's gekozen. Het 'Downloads' gedeelte is nog offline, hier zullen de mixen, flyers, posters en de nieuwe wallpapers komen.

Tips altijd welkom!
Betaal je Buma rechten over die tracks op de website? Je zet er namelijk behoorlijk veel commerciele tracks neer. Ik zie niet echt de toegevoegde waarde van die players, maar ze kunnen wel problemen geven. (sowieso surft ca. 80% op het internet met op de achtergrond eigen muziek aan)
DjREsound
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
15-6-2010 12:59

DjREsound schreef:

Je geeft aan bij foto's dat je een "standaard show" hebt. Als klant wil ik nooit een standaard show. Ik wil een origineel knalfeest.
Ik werk ook altijd met standaard sets. Klanten kunnen zo'n standaard set vervolgens naar wens uitbreiden met extra's om 'm helemaal op hun wensen af te stemmen, maar weten dan in elk geval wel dat de basis compleet is.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
DjREsoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
Berichten: 479
15-6-2010 13:21
Zit wat in.
DjREsound
AncotjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-10-2009
Laatste: 26-1-2012
Berichten: 9
15-6-2010 21:50

YourLiVe schreef:

DjREsound schreef:

Je geeft aan bij foto's dat je een "standaard show" hebt. Als klant wil ik nooit een standaard show. Ik wil een origineel knalfeest.
Ik werk ook altijd met standaard sets. Klanten kunnen zo'n standaard set vervolgens naar wens uitbreiden met extra's om 'm helemaal op hun wensen af te stemmen, maar weten dan in elk geval wel dat de basis compleet is.
Klopt zo doen wij het ook. Als klant zijnde vinden ze het fijn om te weten hoe en wat en als jij het dan simpel houdt met: standaard set en dat is ...... + ...... en deze set valt altijd uit te breiden dan heeft de klant zelf alles ook makkelijk op een rijtje staan.
Voor alle spullen in en rond 't Gooi!
Schno009Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-9-2007
Laatste: 7-7-2022
Berichten: 122
1-7-2010 17:13
Ik ben weer eens bezig gegaan met de website. Ben nu bezig om hem zo definitief en flexibel mogelijk te maken. Dit is tot nu toe het resultaat:
https://www.fsoundlight.nl/

Let voorlopig nog niet op de template en eventuele speelvauten, daar wordt nog aan gewerkt. Let vooral op de functionaliteit en eventuele bugs. Site is opgebouwd met Joomla en staat nu nog op een Awardspace server, maar daar gaat verandering in komen.
Berghs eventsStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-7-2009
Laatste: 19-10-2017
Berichten: 147
1-7-2010 17:19

Schno009 schreef:

Ik ben weer eens bezig gegaan met de website. Ben nu bezig om hem zo definitief en flexibel mogelijk te maken. Dit is tot nu toe het resultaat:
https://www.fsoundlight.nl/

Let voorlopig nog niet op de template en eventuele speelvauten, daar wordt nog aan gewerkt. Let vooral op de functionaliteit en eventuele bugs. Site is opgebouwd met Joomla en staat nu nog op een Awardspace server, maar daar gaat verandering in komen.
Ik kan je nog geen mail sturen...
Schno009Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-9-2007
Laatste: 7-7-2022
Berichten: 122
1-7-2010 17:25
Hmm... Misschien is het wel handiger als ik het emailadres voluit zet op de contactpagina... Er zit wel een mailto: link achter die bij mij prima werkt. Maar ik heb het ff gefixed
HewolarStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-2-2009
Laatste: 8-1-2016
Berichten: 37
27-7-2010 14:25
Hallo mede forumleden,

Omdat ik de mening van vakgenoten altijd belangrijk vind zou ik het leuk vinden als jullie eens naar mijn nieuwe site willen kijken.
De site is inmiddels al een poosje live alleen sleutel ik nog voortdurend er aan. De impressie foto's moeten nog even worden ge-update trouwens.

Graag jullie mening en tips / trucs etc.

https://www.huureendisco.nl
Bliksiekater......

Terug naar forum Reageer (zonder quote)