Forum > Licht

Avolites tiger touch ervaring

(53 reacties. Pagina 2 van 6)
Moderator(s): Dré
Patrick BeukenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2006
Laatste: 19-6-2015
Berichten: 258
26-5-2010 20:45
Importeur AppLED heeft op korte termijn gratis Chamsys cursussen op de planning staan + een Chamsys MagicQ Xprt kan voor een weekend gratis meegenomen worden op proef. Beter kan volgens mij niet.
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
26-5-2010 21:29

lucken schreef:

Ik denk dat ze in Nederland eens een goede demo van ChamSys zouden moeten geven aan velen. Dan zal u ook weten waarom ChamSys zo veel en snel aangeraden wordt!
Als die demo zoals de makers destijds al deden een half uur nodig heeft om het opties-scherm door te werken..
Light Image
LuckenStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 5-6-2003
Laatste: 8-7-2021
Berichten: 81
27-5-2010 07:21
Het is niet omdat er veel opties zijn, dat u ze eerst allemaal moet bekijken of allemaal nodig hebt !
U kunt van start gaan zonder ook maar één optie te wijzigen.
Bassie RassieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2006
Laatste: 21-3-2016
Berichten: 189
29-5-2010 18:08

lucken schreef:

Het is niet omdat er veel opties zijn, dat u ze eerst allemaal moet bekijken of allemaal nodig hebt !
U kunt van start gaan zonder ook maar één optie te wijzigen.
jij begint dus bijvoorbeeld met pannekoeken bakken zonder het recept te weten. De show wordt er niet wordt er niet mooier op.
De artiest zou maar vragen of je een bepaald efect kan doen, omdat dat in alle shows zit. Dan ben je de pineut.(of lang aan het prutsen)
Freelancer in de noordelijke provincies
LuckenStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 5-6-2003
Laatste: 8-7-2021
Berichten: 81
29-5-2010 18:43
het gaat hier om de algemene instellingen van de tafel, heeft niets te maken met steken van effecten en dergelijke.
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 20-4-2024
Berichten: 431
29-5-2010 18:51

hugovanmeijeren schreef:

Niet om het een of ander, maar waarom moet toch in elk onderwerp over een lichttafel die Chamsys worden aangeprezen?
Omdat de TS zelf twijfelde tussen Avo en Chamsys? En ik zou eerlijk gezegd naar mijn ervaring ook wel Chamsys boven Avo nemen... Het werkt veel sneller en logischer en is veel gemakkelijker te programmeren.

@ Jeroen: het is nog een jonge tafel dus ze moeten nog ontdekken hoe ze het spel best spelen. Ik zie die tafel binnen x aantal jaar zowel hardware- als softwarematig aanleunen bij MA
Fun is serious business!
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
29-5-2010 23:27

viero schreef:

... En ik zou eerlijk gezegd naar mijn ervaring ook wel Chamsys boven Avo nemen... Het werkt veel sneller en logischer en is veel gemakkelijker te programmeren.
Ehh... nou ben ik een erg grote Hog fan.. maar als er in een lege tafel met spoed een show weggetikt moet worden is dat met avo toch nog net ff een stukje sneller te realiseren...
Gezien chamsys nogal wat (veel) wegheeft van hog weet ik toch nog zo niet of chamsys zoveel sneller is. Wellicht komt dat snelle nou juist door de wat minder uitgebreide opties bij een avo.
Als het ingewikkeld moet met timings of speciale cues, veel LED etc zie ik liever geen avo, maar verder snap ik het gezeur zo niet over die tafels.

We kennen allemaal deze toch wel https://www.movinglights.net/hogvspearl0003.gif laugh :D (Al is het er met hog3 soft gelukkig wel op vooruit gegaan) razz :p .
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
Watt-XtraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-5-2006
Laatste: 8-11-2021
Berichten: 1182
30-5-2010 09:54

Patrick Beuken schreef:

Importeur AppLED heeft op korte termijn gratis Chamsys cursussen op de planning staan + een Chamsys MagicQ Xprt kan voor een weekend gratis meegenomen worden op proef. Beter kan volgens mij niet.
Dit zal mij toch wel heel erg verbazen, ik wil niet snel iemand afzeiken... maar wat die jongens daar presteren met chamsys....! Hebben niets, kunnen niets en willen niets.
Ik zie geen verschil meer tussen de flightkistjes...
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
30-5-2010 13:11

Watt-Xtra schreef:

Dit zal mij toch wel heel erg verbazen, ik wil niet snel iemand afzeiken... maar wat die jongens daar presteren met chamsys....! Hebben niets, kunnen niets en willen niets.
Wat een onzin. Had eergisteren al een voicemail van de heren met de aanbieding een kop koffie i.c.m. uitgebreide Chamsys "tour" om m'n beeld wellicht wat bij te kunnen stellen over Chamsys.

Heb alleen maar prima ervaringen met de mannen.
Light Image
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
30-5-2010 13:12

viero schreef:

@ Jeroen: het is nog een jonge tafel dus ze moeten nog ontdekken hoe ze het spel best spelen. Ik zie die tafel binnen x aantal jaar zowel hardware- als softwarematig aanleunen bij MA
Ik zal niet te diep in technische details ingaan, maar om over een paar jaar bij MA te kunnen aansluiten (zowel hardware als softwarematig) zullen ze vanaf de grond af aan opnieuw moeten beginnen. Zijn een aantal dingen fundamenteel verkeerd gekozen om op dat niveau te KUNNEN komen.
Light Image

Terug naar forum Reageer (zonder quote)