Forum > Algemeen Forum

Komkommertijd, leuke verhaaltjes uit de oude doos.

(61 reacties. Pagina 2 van 7)
Moderator(s): Dré
Tha joshhStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-9-2002
Laatste: 31-1-2010
Berichten: 102
10-3-2003 20:49
Lang lang geleden, toen ik nog een jongetje was van 11 jaar laugh :D , hep ik ooit samen met een vriend een zoveel jarige bruiloft gedaan. Op een gegeven moment ziet die vriend een bekende, en roept naar hem: 'heej, matroos' De aangesroken man zat bij de mariniers en vatte de opmerking op als belediging. Waarop hij naar mijn maat loopt, hem oppakt bij zijn voeten, en zo met het ventje naar de plee loopt. Vervolgens heeft een bepaalde persoon die wc op zijn kop, van wel heel dichtbij mogen bewonderen, oftewel, hij werd met zijn kop in de plee gesopt. Vond ie niet zo leuk, er was de laatste keer niet doorgetrokken laugh :D laugh :D
if everything seems under control, you're just not going fast enough.
Wesley vd HStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-11-2002
Laatste: 23-11-2014
Berichten: 397
15-3-2003 10:25
zoiets is nog wel leuk maar die verhalen van dré en tom over bikers ben ik minder enthousiast over.
Damn het zal je maar gebeuren dat er zo'n biker op je afkomt.
DamosfedAccount Geblokkeerd
Uit: België
Sinds: 11-2-2008
Laatste: 16-8-2010
Berichten: 34
1-12-2009 10:59
leuk topic ,leuke verhalen
tcho waar beginnen...
ik was met firma mee van kameraad ,3daags festivaltje in tent met op de dag 2 een house fuif,deel guest dj's ,ik ook aan het spelen alles goed,dj na mij begint op zelfde tempo verder lekker setje retro house op een geven moment ik stond ondertussen al tussen publiek steekt de vlam in de pijp (letterlijk) een vlam uit een nexo ps/15 topkast waarop je hele tent een grote "wauwwwwwww" hoort roepen en dat geurtje ninormaal,snel geblust,en tegelijk die ps/15 vervangen door de 2 monitors, en anders lichtere monitor gestoken... het was een zeer lang en zwaar weekendje met veel bier en leuke verhalen achteraf...
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
EriswaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-8-2006
Laatste: 21-4-2016
Berichten: 366
1-12-2009 11:37
Lijkt mij een minder leuk verhaal... Poef, weg topkast.
Nog achter gekomen wat de oorzaak was?
Wat je niet opbouwt hoef je ook niet af te breken.
DjREsoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-4-2004
Laatste: 19-8-2023
Berichten: 479
1-12-2009 12:10
Vanmorgen rond een uur of 11:00u heb ik ook nog iets meegemaakt. Een of andere kerel kickte een komkommertijd topic van 6 jaar oud! Chapeau! laugh :D
DjREsound
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 20-5-2024
Berichten: 9469
1-12-2009 12:44
houd het aub wel bij verhaaltjes, anders vervuilt dit topic zo sad :(
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
TimothyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-7-2006
Laatste: 16-4-2024
Berichten: 506
1-12-2009 12:57
Ok, dan zal ik ook maar één van mijn indianenverhalen posten.

In ons eerste jaar drive in (of zoals in België genoemd: 'discobar') mochten we onmiddellijk aantreden voor een jubileumfuif. Een koppel (helaas nu al ex-koppel) was 10 jaar getrouwd en gaf een fuif voor familie en vrienden.
Speciale lokatie: (ze hadden een bakkerij, dus jawel:) IN de bakkerij.
Nu wisten we op voorhand wel al dat we niet al te groots moesten uitpakken wegens te weinig ruimte, maar plaats voor de installatie en onszelf was echt héél klein (er moest ook nog ruimte worden voorzien voor een optreden van een plaatselijke percussieband!).
Alles opgesteld en afgeregeld in de namiddag en slechts 1 zaak vergeten waar we pas 's avonds op uitkwamen: waar plaatsen we onze 5 koffers met cd's?!
Oplossing gevonden: oven opengezet en alles - met akkoord van de bakker zelf - IN de oven gezet!
Uiteindelijk heel leuk feestje geworden en voor ons een piratenverhaal qua 'meest eigenaardige lokatie waar je ooit gespeeld hebt': in een bakkerij met de cd-koffers in de oven! laugh :D
Leer van het verleden, leef in het heden, bereid je voor op de toekomst
DJefkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 27-6-2008
Laatste: 15-5-2019
Berichten: 262
1-12-2009 14:38
Ik heb ook nog wel een "leuke" van een jaar of 8-9 geleden. De vriendin van een medestudent gaf een feestje voor haar verjaardag, en ik ging er samen met een andere student wat plaatjes spelen voor drank en onkosten. Installatie was niet nodig, want die was volgens de eigenares van de zaal al volledig aanwezig. Die avond komen we aan met onze 5 bakken CD's en 4 bakken platen, en toch maar een draaitafel (ik had het gevoel dat die van pas kon komen).
We dalen af in de feestkelder via ene kleine draaitrap (wij blij dat we niet met apparatuur moesten zeulen) om dan op te merken dat de installatie niet is wat we er van hadden verwacht:
- 2x Sony CDspeler op elkaar gezet (incl brandplekken van sigaretten)
- daarop een 5 channel mixer zonder gain, eq, master, ... (je weet wel, die kleine oude met 2x line, 2x tt, 1x mic), volledig onder het stof, en zonder faderknoppen
- sony versterkertje met 2 oude Bose boxen
De lichtinstallatie bestond uit een 60cm blacklight, een mini spiegelbol en 1 pinspot :D

Veel plaats voor de CD- en platenbakken was er ook niet, dus bakken werden geopened wanneer er een Cd uit moest gehaald worden. Uiteindelijk is het nog wel leuk geworden en vond iedereen het een leuk feestje. Maar het was wel eventjes aanpassen :P
DJefkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 27-6-2008
Laatste: 15-5-2019
Berichten: 262
1-12-2009 14:57
Ik heb er nog wel eentje. Ik luste vroeger wel eens bij de lokale verhuurder. Hij had een aantal trouwe goa-klanten. Leuke klanten, want ze bestelden regelmatig,betaalden altijd correct, en huurden ook steevast veel te grote geluidssets voor de zaaltjes waarin ze zaten. Dit laatste had wel als gevolg dat ze nogal veel van locatie moesten wisselen. Zo ook bij het feest waarover het hier gaat.
De dag voor het feest worden we gebeld dat de locatie niet meer door gaat, maar dat ze een andere locatie gevonden hebben in een of ander gehucht. Maar dat we er pas om 22u in kunnen (feest begint om 23u). Aangekomen met de bus, beginnen we dus meteen uit te laden. Wanneer we de topkastjes van het actieve 3-weg systeem binnen rollen, zegt de eigenaar van het zaaltje "Ow, dat valt nog redelijk mee. Wel grote speakers, maar ik had erger verwacht". Toen we de bassen en subbassen binnen rolde, begon hij ons toch nogal vies te bekijken, en ging naar de organisatie.
Daarop komt een van de organisators naar ons "Ja, kunnen jullie de speakers op een tafeltje zetten. Dat moet van de eigenaar, anders komen de bassen door tot in zijn cafe" "Daar kunnen we echt niet aan beginnen. Niet alleen zijn die tafels hier veel te zwak, zo een stack heeft echt wel een stabiele ondergrond nodig".
Bij de soundcheck van de toppen (zonder bassen of subs) kwam de eigenaar al binnen gestormd om te roepen dat de bassen te hard staan en de glazen uit zijn kast trillen. Goa spelen ze op volle oorlogssterkte, dus het zal daar wel nog gezellig geworden zijn achteraf. Het is mij nog steeds een raadsel hoe ze hebben klaargespeeld om te blijven doorfeesten tot 11u smiddags. En dat midden in een dorpscentrum.
DamosfedAccount Geblokkeerd
Uit: België
Sinds: 11-2-2008
Laatste: 16-8-2010
Berichten: 34
1-12-2009 16:01

eriswa schreef:

Lijkt mij een minder leuk verhaal... Poef, weg topkast.
Nog achter gekomen wat de oorzaak was?
Das te zien de verzekering had toch uitbetaald ,oorzaak niet echt gevonden...
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)