Forum > Off-Zone

Tomorrowland 2009

(22 reacties. Pagina 1 van 3)
Moderator(s): Dré
TwinscanStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-12-2006
Laatste: 13-5-2013
Berichten: 144
27-7-2009 15:27
Sorry, wou dit effe met jullie delen. Ik stond vooraan. Kippenvel gewoon.

Ps, in het filmpje; Eerst Moby, daarna Paul van Dijk.
Electronics run on smoke, if you let it out they stop working.
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
27-7-2009 16:48
Op zulke manieren sluit elk (dance) festival tegenwoordig...

Vuurwerk, lasershowtje, veel rook, Intro van nieuwe DJ via tijdcode met licht, beeld, geluid, op dat moment een goede plaat erin knallen, leuk lichtshowtje erbij , een MC die wat brabbelt, veeeel bezoekers, iedereen uit z'n dak

Erg leuk, maar om daarvoor nou een apart topic te openen
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
Dj merinosStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 19-1-2005
Laatste: 22-8-2011
Berichten: 110
27-7-2009 19:57
Ik ben er zaterdag geweest.
alles was weer zeer netjes decors, special effects, licht, geluid,...

q dance stage zag er ook knap uit.
star wars stage vondt ik zeer proper gedaan,t was simpel met witte doeken en een paar moving washes.

vet feestje was het.
Revolution Rental
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 20-4-2024
Berichten: 431
29-7-2009 01:35

LJ DaAn schreef:

Op zulke manieren sluit elk (dance) festival tegenwoordig...

Vuurwerk, lasershowtje, veel rook, Intro van nieuwe DJ via tijdcode met licht, beeld, geluid, op dat moment een goede plaat erin knallen, leuk lichtshowtje erbij , een MC die wat brabbelt, veeeel bezoekers, iedereen uit z'n dak

Erg leuk, maar om daarvoor nou een apart topic te openen
Ja, maar meestal is het wel wreed proper gedaan :) En timecode vind ik zelf wel iets chique, wil er zelf ook mee experimenteren. Mc's heb ik het ook wat minder voor (tenzij d'n'b) maar ja...

dj merinos schreef:

Ik ben er zaterdag geweest.
alles was weer zeer netjes decors, special effects, licht, geluid,...

q dance stage zag er ook knap uit.
star wars stage vondt ik zeer proper gedaan,t was simpel met witte doeken en een paar moving washes.

vet feestje was het.
Ben er de zaterdag ook geweest. Q dance was zeer knap, alleen het einde was er keihard over qua muziek en vuurwerk razz :p
Star Warz was zeer strak, alleen jammer dat er geen operator achter het licht zat (waren btw High End Studio Color 575 wink ;) ), het waren gans de tijd een paar chases die elkaar opvolgden...
Versuz tent vond ik wel nog tof met het draaiend podium. Het was eens iets anders.
Fun is serious business!
TwinscanStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-12-2006
Laatste: 13-5-2013
Berichten: 144
29-7-2009 11:41

viero schreef:

Ben er de zaterdag ook geweest. Q dance was zeer knap, alleen het einde was er keihard over qua muziek en vuurwerk razz :p
Star Warz was zeer strak, alleen jammer dat er geen operator achter het licht zat (waren btw High End Studio Color 575 wink ;) ), het waren gans de tijd een paar chases die elkaar opvolgden...
Versuz tent vond ik wel nog tof met het draaiend podium. Het was eens iets anders.
Ik was er zondag. De shows waren stuk voor stuk kippenvelmomenten. Moby was echt trillen op je benen.

Toen om 21 uur David Guetta begon in de tent van de Versuz, stond er gemakkelijk 5000 man in die (voor dit aantal personen) toch relatief kleine tent. Je kon geen kant meer op, moest je plassen, had je pech want dan had je eerst een half uur nodig om uit het publiek te geraken en dan nog een kwartiertje lopen naar de toiletten razz :p . Maar het was een feestje! Volgend jaar ben ik er zeker weer, maar dan voor 2 dagen.

Met 2x 45000 man (zaterdag en zondag) en de show die ik daar gezien heb ben ik weer trots dat ik in hét festivalland woon wink ;)
Electronics run on smoke, if you let it out they stop working.
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 20-4-2024
Berichten: 431
29-7-2009 15:11

Twinscan schreef:

Ik was er zondag. De shows waren stuk voor stuk kippenvelmomenten. Moby was echt trillen op je benen.

Toen om 21 uur David Guetta begon in de tent van de Versuz, stond er gemakkelijk 5000 man in die (voor dit aantal personen) toch relatief kleine tent. Je kon geen kant meer op, moest je plassen, had je pech want dan had je eerst een half uur nodig om uit het publiek te geraken en dan nog een kwartiertje lopen naar de toiletten razz :p . Maar het was een feestje! Volgend jaar ben ik er zeker weer, maar dan voor 2 dagen.

Met 2x 45000 man (zaterdag en zondag) en de show die ik daar gezien heb ben ik weer trots dat ik in hét festivalland woon wink ;)
Moby jammer genoeg moeten missen, maandag op 10 days off moeten werken :)
In de Versuz tent niet echt drukke momenten meegemaakt maar wel toffe feestjes!
En volgend jaar zal het festival blijkbaar 3 dagen zijn, ik zal er allesins alle dagen in VIP style te vinden zijn :D

En dat laatste vind ik allesins ook!
Fun is serious business!
TwinscanStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-12-2006
Laatste: 13-5-2013
Berichten: 144
29-7-2009 17:29

viero schreef:

Twinscan schreef:

Ik was er zondag. De shows waren stuk voor stuk kippenvelmomenten. Moby was echt trillen op je benen.

Toen om 21 uur David Guetta begon in de tent van de Versuz, stond er gemakkelijk 5000 man in die (voor dit aantal personen) toch relatief kleine tent. Je kon geen kant meer op, moest je plassen, had je pech want dan had je eerst een half uur nodig om uit het publiek te geraken en dan nog een kwartiertje lopen naar de toiletten razz :p . Maar het was een feestje! Volgend jaar ben ik er zeker weer, maar dan voor 2 dagen.

Met 2x 45000 man (zaterdag en zondag) en de show die ik daar gezien heb ben ik weer trots dat ik in hét festivalland woon wink ;)
Moby jammer genoeg moeten missen, maandag op 10 days off moeten werken :)
In de Versuz tent niet echt drukke momenten meegemaakt maar wel toffe feestjes!
En volgend jaar zal het festival blijkbaar 3 dagen zijn, ik zal er allesins alle dagen in VIP style te vinden zijn :D

En dat laatste vind ik allesins ook!
Klopt, mij zul je volgend jaar ook in de VIP vinden. De versuz was bij David Guetta echt wel overbevolkt. Nog nooit ZO'N drukte meegemaakt. Echt niet te doen. Toen David Guetta begon met draaien werd er direct extra Security naar de Versuz tent gestuurd. (ik heb tijdens de set zo'n 20 man Security gezien ALLEEN aan de 2 ingangen van de tent, de ingangen waren afgezet met hekken zodat er niet nog meer volk de tent in kon.)
Electronics run on smoke, if you let it out they stop working.
VieroStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 10-11-2004
Laatste: 20-4-2024
Berichten: 431
29-7-2009 18:06
1 x bewerkt. Laatst door Dré op 10-8-2009 21:26
Dat is er inderdaad wel een heel klein beetje over razz :p voor mij is het vooral voor veel eten en drank (die duur was), parking + camping happy :)
Edit Mod: Dré: Quotefix. Het heeft totaal géén nut om de volledige post boven je eigen bericht te quoten...
Fun is serious business!
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
29-7-2009 18:21

Twinscan schreef:

Klopt, mij zul je volgend jaar ook in de VIP vinden. De versuz was bij David Guetta echt wel overbevolkt. Nog nooit ZO'N drukte meegemaakt. Echt niet te doen. Toen David Guetta begon met draaien werd er direct extra Security naar de Versuz tent gestuurd. (ik heb tijdens de set zo'n 20 man Security gezien ALLEEN aan de 2 ingangen van de tent, de ingangen waren afgezet met hekken zodat er niet nog meer volk de tent in kon.)
En dat terwijl David Guetta live toch zwaar tegenvalt, vind ik. Weinig inspirerende set vorig jaar als afsluiting op de Mainstage van Mysteryland.
TwinscanStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 16-12-2006
Laatste: 13-5-2013
Berichten: 144
29-7-2009 19:29

pietje schreef:

Twinscan schreef:

Klopt, mij zul je volgend jaar ook in de VIP vinden. De versuz was bij David Guetta echt wel overbevolkt. Nog nooit ZO'N drukte meegemaakt. Echt niet te doen. Toen David Guetta begon met draaien werd er direct extra Security naar de Versuz tent gestuurd. (ik heb tijdens de set zo'n 20 man Security gezien ALLEEN aan de 2 ingangen van de tent, de ingangen waren afgezet met hekken zodat er niet nog meer volk de tent in kon.)
En dat terwijl David Guetta live toch zwaar tegenvalt, vind ik. Weinig inspirerende set vorig jaar als afsluiting op de Mainstage van Mysteryland.
Klopt, maar het is wel een feit dat, als hij één van zijn bekendere nummers draait (neem nu als voorbeeld Love is gone.. wat tevens als zijn intro werd gebruikt als ik mij niet vergis) het publiek volledig los gaat.
Electronics run on smoke, if you let it out they stop working.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)