Forum > Geluid

Het Denon DN-X1500 mixer-topic

(383 reacties. Pagina 39 van 39)
Moderator(s): Dré
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
6-4-2009 13:26

Ricardo Vanilli schreef:

Bedankt voor jullie reacties. Het moet niet per sé een effectenmixer zijn. Ik wil een vier kanaalsmixer, compact en betrouwbaar.
Voor de categorie "hufterproof" in deze prijsklasse: De Ecler Mac 40V
It's time to play the music, It's time to light the lights..
StimpEx Lid
Uit: België
Sinds: 2-2-2005
Laatste: 29-4-2009
Berichten: 71
6-4-2009 13:39

big bang schreef:

Ricardo Vanilli schreef:

Bedankt voor jullie reacties. Het moet niet per sé een effectenmixer zijn. Ik wil een vier kanaalsmixer, compact en betrouwbaar.
Voor de categorie "hufterproof" in deze prijsklasse: De Ecler Mac 40V
Dan kan hij wat dat betreft evengoed bij rodec blijven :)
Zo moeilijk zijn de dt regels toch niet?
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
6-4-2009 13:52

Stimp schreef:

big bang schreef:

Ricardo Vanilli schreef:

Bedankt voor jullie reacties. Het moet niet per sé een effectenmixer zijn. Ik wil een vier kanaalsmixer, compact en betrouwbaar.
Voor de categorie "hufterproof" in deze prijsklasse: De Ecler Mac 40V
Dan kan hij wat dat betreft evengoed bij rodec blijven :)
Hmm, check. Vraag is dan waarom hij iets anders wilt, als er niet persé effecten op hoeven laugh :D.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
Ricardo VanilliStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-11-2004
Laatste: 29-3-2020
Berichten: 52
20-4-2009 22:54
Na lang nadenken, veel lezen, opzoeken, vergelijken en veel wikken en wegen, heb ik uiteindelijk toch voor de Denon X1500SK (de zwarte) gekozen (past naar mijn mening beter bij m'n Denon 1200'tjes dan de zilveren versie). Voor die prijs kon ik hem niet laten liggen. Ik heb geluk gehad, want Denon had tijdens m'n bestelling beslist om de actie stop te zetten en terug de oude prijs te hanteren. Gelukkig nog een winkel gevonden die (de zwarte) mixer nog in voorraad had aan actie prijs.
Heb heel lang lopen denken aan de Nuo 5, maar toch besloten om mij aan m'n budget en eerste gedacht te houden. De mixer voelt degelijk en oogt mooi. De effecten sectie is minder gebruiksvriendelijk dan de Nuo, maar voor de rest heeft ie heel wat meer features en was de prijs natuurlijk aantrekkelijker.

Bedankt allemaal voor de feedback. Binnenkort misschien een fotootje in het desbetreffende topic.

Mvg,
RV

Terug naar forum Reageer (zonder quote)