Forum > Off-Zone

Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin

(1451 reacties. Pagina 76 van 146)
Moderator(s): Dré
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
13-1-2009 11:07
2 x bewerkt. Laatst door Tom op 13-1-2009 12:33

JeroenVDV schreef:

Ennuh, auto waar je zelf mee rijdt is in veel gevallen niet van toepassing (zeker bij dit soort internationale producties; vliegtuig).
Nah, ik zie ze vaak genoeg met z'n vieren in een auto stappen hoor....
En ja, als je naar Spanje, Thailand, Japan of andere + 1000 km bestemmingen gaat, ga je met het vliegtuig. Dan nog mag je voor die paar dagen 20 kilo bagage meenemen, dus dan nog kan je daar een paar benodigheden mee verpakken.
Ik zelf zou bijvoorbeeld altijd mijn eigen gear mee willen nemen als ik rigger zou zijn.
Klimvest, helm, schoenen, handschoenen en niets tikt zo lekker als je eigen hamertje wink ;)

En die pseudo leren werkhandschoenen van 1 euro die ik vaak uitgedeelt zie worden,
zitten je eerder in de weg dan dat ze je helpen.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
13-1-2009 12:22

jadjong schreef:

Ga jij nou maar met Geenstijl mailen sneaky :V
Mooi is die he! laugh :D Hadden hier ZO gehoopt dat ze er iets mee zouden doen haha. Het leuke is dat ik behoudens een filmpje uit een gymzaal op internet nergens persoonlijke pagina's of foto's heb waar ze iets mee kunnen. Ze hebben nu de hyves van een andere Maarten Overgaauw daarin staan razz :p .

En die handschoenen komen daar ook vandaan, dus dat is dan ok. wink ;)
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
WarfaceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 13-7-2014
Berichten: 179
13-1-2009 13:37

GoeieGast schreef:

jadjong schreef:

Ga jij nou maar met Geenstijl mailen sneaky :V
Mooi is die he! laugh :D Hadden hier ZO gehoopt dat ze er iets mee zouden doen haha. Het leuke is dat ik behoudens een filmpje uit een gymzaal op internet nergens persoonlijke pagina's of foto's heb waar ze iets mee kunnen. Ze hebben nu de hyves van een andere Maarten Overgaauw daarin staan razz :p .

En die handschoenen komen daar ook vandaan, dus dat is dan ok. wink ;)
Ik wist dat me de naam bekend voor kwam,, maar kon hem niet plaatsen!!
HULDE hahahaha
Meh me lêpke!!!
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
13-1-2009 16:23

GoeieGast schreef:

jadjong schreef:

Ga jij nou maar met Geenstijl mailen sneaky :V
Mooi is die he! laugh :D Hadden hier ZO gehoopt dat ze er iets mee zouden doen haha. Het leuke is dat ik behoudens een filmpje uit een gymzaal op internet nergens persoonlijke pagina's of foto's heb waar ze iets mee kunnen. Ze hebben nu de hyves van een andere Maarten Overgaauw daarin staan razz :p .

En die handschoenen komen daar ook vandaan, dus dat is dan ok. wink ;)
En ze hebben volgens mij ook wat info gevonden over een bandje dat jij mixt toch? Naam kwam mij inderdaad al zeer bekend voor, geenstijl is altijd lekker voorstelbaar wat dit soort dingen betreftwink ;)
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 1139
13-1-2009 17:48

Tom schreef:

Nah, ik zie ze vaak genoeg met z'n vieren in een auto stappen hoor....
En ja, als je naar Spanje, Thailand, Japan of andere + 1000 km bestemmingen gaat, ga je met het vliegtuig. Dan nog mag je voor die paar dagen 20 kilo bagage meenemen, dus dan nog kan je daar een paar benodigheden mee verpakken.
Ik zelf zou bijvoorbeeld altijd mijn eigen gear mee willen nemen als ik rigger zou zijn.
Klimvest, helm, schoenen, handschoenen en niets tikt zo lekker als je eigen hamertje wink ;)
Helaas worden wij vaak ingevlogen van ander productie's. Soms ben ik meer dan een maand van huis.
Mijn baggage voor persoonlijke spullen zit gemiddeld op zo'n 17 kg. Mijn tas met rigging/klim spullen weegt bijna 25kg, daar zit bijna geen gereedschap bij en zeker geen hamer.

Mijn spullen laat ik vaak (als het kan) mee transporteren via een trailer. Soms lukt dat niet en sta ik dus met een minima aan spullen. Natuurlijk snap ik dat er mensen zijn die niet begrijpen wat voor werk ik doe, om deze mensen nu dom te noemen nee, onwetend komt dichter in de buurt.

Over werkhandschoenen gesproken, de BTW van de mijne was al €4,82
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
13-1-2009 18:54
Tja, als je tussendoor niet in Nederland bent, word het natuurlijk wat anders.
Maar jij bent dan ook wel een van die "vrije cowboys" die echt roady zijn voor hun beroep 24/7 als het ware wink ;)

Douwe schreef:

Over werkhandschoenen gesproken, de BTW van de mijne was al €4,82
deze toch razz :p
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 1139
14-1-2009 08:29

Tom schreef:

deze toch razz :p
Nope, zijn wel zeer goede handschoenen, heb er ooit een paar van gehad. Totdat een Franse stagehand dacht dat hij ze beter kon gebruiken. sad :(

Momenteel heb ik Leki's, komen uit de 'nordic walking', uitstekende grip helemaal op alu en staal, perfect om truss en scaff mee te klimmen.

Enne...
Een tech die op tour is is een roadie. Is die roadie thuis is hij weer tech. Maar in z'n hart blijft hij roadie, simpel toch wink ;)
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
14-1-2009 10:14

Douwe schreef:

Enne...
Een tech die op tour is is een roadie. Is die roadie thuis is hij weer tech. Maar in z'n hart blijft hij roadie, simpel toch wink ;)
laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
14-1-2009 17:25
Misschien wel aardig om eens naar de handschoenen te kijken.

Ik heb zelf lashandschoenen gehad, die gaven wel bescherming (ook verder dan alleen je hand) maar zorgden ervoor dat je geen handgrepen van kistjes meer kon pakken door de dikte (m.a.w. onbruikbaar) (of geen ledvloer kabeltje aan kan sluiten shut up :X )

Toen heb ik een tijdje een soort handschoengehad met open vingertoppen. Waarom je die zou dragen was mij echt een raadsel. Je haalt nog steeds je vinger open, je vinger wordt nog steeds vies... etc.

Nu heb ik een paar leren handschoen (geen werkdingen ofzo) dat zit wel het fijnst maar biedt niet de volledige bescherming van ook je pols, en dat is iets wat ik wel wil.

Iemand suggesties?
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
14-1-2009 18:11
For starters: Bij het uitladen en inladen en bouwen van een show, is het altijd beter om je handen te beschermen dan met blote handen te werken.
Je blijft gemakkelijk achter een haakje alu steken, en bloed is zo lastig te verwijderen van je mixer wink ;)

Welke voor handschoenen hangt af van je budget en vergankelijkheid van het met meerdere mensen werken.
Zelf heb ik deze in een mandje op voorraad liggen.
redelijk veilig, veel grip, en goedkoop uitdelen sneaky :V
Ben je een pro rigger/bouwer, zoals bijvoorbeeld onze Douwe,
dan koop je ook lekker een paar pro handschoenen zoals de eerder aangegeven modellen.
Want dan haal je het er uit.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)