Forum > Off-Zone

Slechtste ervaring

(792 reacties. Pagina 70 van 80)
Moderator(s): Dré
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
30-12-2008 19:38
Het lijkt me dat er in een contract staat (wat met de organisatie is afgesloten) dat spullen die worden ontvreemd/beschadigd door de organisatie of derden, vergoed worden door de organisatie,
als dit zo is, heeft de organisatie hiervoor getekend, dus hebben ze zich hieraan te houden.
Mits je contract uiteraard goed in elkaar zit, maar ik denk wel dat jij je spulletjes voor elkaar hebt.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
30-12-2008 21:14

Watt-Xtra schreef:

Afspraken enz staan gewoon hier duidelijk op papier en in de overeenkomst. Deze is ook netjes getekend.
Iedereen zou een krabbel kunnen zetten.
Maar dj's hebben altijd zo'n tas bij zich he met plaatjes of andere glimmende schijfjes? Eens zien of hij dat dan leuk zal vinden wanneer we die als onderpand zouden nemen. laugh :D
Dat is diefstal en als hij de juiste mensen om zich heen heeft ben jij fout. Ik denk tevens dat hij je nog harder uitlacht als hij uitsluitend kopieén bij zich heeft.

Martin.
kvm entertainment
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
30-12-2008 21:38
Natuurlijk, volgens de wet is dat allemaal wel zo maar de praktijk blijkt helaas vaak anders. Vaak geld ook nog eens het motto dat van een kale kip niet te plukken valt...
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein
LJ DaAnStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-3-2003
Laatste: 16-9-2020
Berichten: 627
30-12-2008 22:54

GoeieGast schreef:

In Escape wordt de DJ apparatuur DU MOMENT dat het feest klaar is en NO SOONER dan dat het feest begint achter slot en grendel gezet/vandaan gehaald terwijl hogjes blijven staan. Ook cyber is eens Pioneer spul kwijtgeraakt terwijl de andere, in aanschaf veel duurder spul bleef staan
Ik zie het probleem niet, er komt gewoon NIEMAND zonder crewshirt achter elke booth of bar. klaar.

Duurder spul is moeilijker kwijt te raken, als jij een aanschaf van 10.000 eutjes doet voor een lichttafel, dan doe je diet niet 'effetjes' via via bij pietje van internet....
Fouten in deze tekst dienen ter vermaak van de lezer.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
30-12-2008 23:00

LJ DaAn schreef:

Duurder spul is moeilijker kwijt te raken, als jij een aanschaf van 10.000 eutjes doet voor een lichttafel, dan doe je diet niet 'effetjes' via via bij pietje van internet....
Duurder spul raakt men net zo snel kwijt.
Loopt ook totaal niet via internet.
Veelal gaat het er ook niet om wat het waard is, maar wat het op zou kunnen brengen.
In dat geval klopt dus de waarde niet met de vraagprijs.

Kijk voor de grap eens rond hoeveel limited edition gitaren "men" mist, dan praat je over unieke exemplaren. (waar tevens zeer hoge beloningen tegenover staan)

Martin.
kvm entertainment
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
31-12-2008 01:00

YourLiVe schreef:

Malle Pietje schreef:

1 bruidspaar zal me trouwens zeker bij blijven: bruiloft, 12½, én 25e jaar voor gedraaid laugh :D
Tjezus, ben jij al zo'n oude ... laugh :D laugh :D laugh :D
Zak hooi laugh :D ja, 44....én?? laugh :D
Alles komt goed....
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
31-12-2008 13:05

LJ DaAn schreef:

GoeieGast schreef:

In Escape wordt de DJ apparatuur DU MOMENT dat het feest klaar is en NO SOONER dan dat het feest begint achter slot en grendel gezet/vandaan gehaald terwijl hogjes blijven staan. Ook cyber is eens Pioneer spul kwijtgeraakt terwijl de andere, in aanschaf veel duurder spul bleef staan
Ik zie het probleem niet, er komt gewoon NIEMAND zonder crewshirt achter elke booth of bar. klaar.

Duurder spul is moeilijker kwijt te raken, als jij een aanschaf van 10.000 eutjes doet voor een lichttafel, dan doe je diet niet 'effetjes' via via bij pietje van internet....
Wat jij zegt werkt wel voor een drive-in, en dan nog is het opletten met afbouw of 'even eten met zn allen', maar is in een bedrijf als Escape simpelweg niet haalbaar, en het probleem is er wel degelijk.

De Escape Booth staat in de zaal tegen het podium aan (podium is vipdeck). Na afloop zijn dikwijls nog mensen op het podium, de DJ meestal ook nog. Daarnaast zijn er in Escape 6 in- en uitgangen. Er zijn bijna 24/7 mensen aanwezig. Met een hoog verloop daarvan. Als IK een onbekende zie lopen met een CDJ is het HALT. Maar schoonmakers e.d. zeggen er niet direct iets van. Zo is het gewoon. En dan heb je ook nog deLux en de studio... Als het niet opgeborgen wordt is het gewoon weg. Klaar. Kun je nog zoveel camera's hebben hangen, het gaat gewoon weg.

Daarnaast is het niet zo zozeer van belang hoe duur iets is, er worden genoeg durde spullen gejat. Maar hoe gewild het is / hoe makkelijk je het verkoopt... En CDJ's verkoop je een stuk makkelijker dan lichttafels of bijvoorbeeld reverbjes om maar wat in de zelfde prijscatagorie te noemen...

Overigens, ik zei ook de eerste keer: 'Ja? is het echt zó erg?? laugh :D
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
1-1-2009 17:38
CDJ1000MK IIII - mogelijkheid om een kabelslot eraan te bevestigen (zoals op laptops) handig toch?
I Love House Music!
DjjonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-10-2007
Laatste: 14-8-2014
Berichten: 149
1-1-2009 19:17
Lijkt me dat je met een productie op locatie toch niet bezig gaat met (laptop)sloten en dat soort zaken, zou toch een beetje te gek worden. Anders moet je steeds eerst het slot eraf halen, als je spreekt over een drive in show
Boemboem..
DJ DelayStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-6-2005
Laatste: 5-6-2022
Berichten: 892
1-1-2009 19:26
Als wij in een stand 6x 42" TFT's gaan, dan gaan daar wel degelijk hangsloten op! shocked 8O

Zulke schermen zijn niet alleen erg makkelijk te verkopen, ze zijn ook nog erg gewild. En zeg eerlijk, iedereen kan een paar trussklemen en een stroomstekker losmaken. sneaky :V
Ducktape is like The Force... it has a Light side and a Dark side, and keeps the universe together!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)