Forum > Off-Zone

Post hier je logo!

(392 reacties. Pagina 30 van 40)
Moderator(s): Dré
MaaartenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-12-2003
Laatste: 12-6-2016
7-12-2008 22:26
Slimme doch logische opmerking;). Thanks
Ruud_schepersStandaard Lid
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
9-12-2008 11:12
Op zich wel een leuk logo, maar volgens mij niet helemaal goed doorgedacht.
- Vind de internetsite slecht te lezen.
- Al nagedacht wanneer je zoiets ergens op laat drukken dat je altijd full colour moet? als je het logo met 2 of 3 kleuren had gedaan dan scheelt dat bij een aantal zaken enorm.
Vind tevens de i zonder puntje aan de ene kant wel passen aan de andere kant is het "slecht" te lezen. (word snel aangezien voor een L)
Nu ook via de .eu te bereiken.
Dj joeStandaard Lid
Sinds: 30-5-2005
Laatste: 25-2-2015
9-12-2008 11:20
ja klopt, de internet site is mischien wat slecht te lezen, dit is ook de kleinste versie van het logo zegmaar (visitekaartjes/borstzijde t-shirt).
De grotere versie dat op de rug staat bij de t-shirts en op het spandoek is heel duidelijk, ook de i komt zo ook wat beter uit.
Ik ben het wel met je eens van dat full coller printen maar ik heb hier niet zo'n problemen mee,
ik vind het logo ook niet mooi in het zwart wit, de witte t-shirt zijn klaar,
voor de zwarte sweaters zijn ze nu een ontwerp aan het maken,
ik verwacht dat de kleur hier wat minder uitkomt, ben daarom ook aan het twijfelen om alleen een (groot) rug logo te doen maar dit zie ik wel als het ontwerp er is happy :)

:Edit: groot logo :Edit:
Ruud_schepersStandaard Lid
Sinds: 8-11-2003
Laatste: 15-8-2013
9-12-2008 11:31

dj joe schreef:

ja klopt, de internet site is mischien wat slecht te lezen, dit is ook de kleinste versie van het logo zegmaar (visitekaartjes/borstzijde t-shirt).
De grotere versie dat op de rug staat bij de t-shirts en op het spandoek is heel duidelijk, ook de i komt zo ook wat beter uit.
Ik ben het wel met je eens van dat full coller printen maar ik heb hier niet zo'n problemen mee,
ik vind het logo ook niet mooi in het zwart wit, de witte t-shirt zijn klaar,
voor de zwarte sweaters zijn ze nu een ontwerp aan het maken,
ik verwacht dat de kleur hier wat minder uitkomt, ben daarom ook aan het twijfelen om alleen een (groot) rug logo te doen maar dit zie ik wel als het ontwerp er is happy :)

:Edit: groot logo :Edit:
Vind nog steeds de internetsite moeilijk te lezen, komt door de schaduw die erachter zit of ligt het nou aan mij?
Tevens vind ik persoonlijk dat het logo zowel klein als groot goed te lezen moet zijn.
Op zwarte sweaters de grijze letters wit maken? Maar waarom witte shirts en zwarte sweaters neem dan 1 kleur waar alles er goed op uit ziet. Tevens vind ik wit niet de meest geslaagde kleur voor ons werk wink ;)
Nu ook via de .eu te bereiken.
Dj joeStandaard Lid
Sinds: 30-5-2005
Laatste: 25-2-2015
9-12-2008 11:43
Ik weet het niet, vind hem tochwel goed te lezen zo, heb ook 3 bordjes met het logo erop laten maken in a4 formaat, hierop vinden de mensen het toch al goed te lezen.
Om de grijze letters wit te maken bij de zwarte sweaters is inderdaad een goed idee, zal dit ook voorstellen als het slecht leesbaar is, en mischien moet ik de schaduw achter de website dan ook weg laten.
verder heb ik gekozen om ook witte t-shirts te nemen omdat het tijdens een bruiloft net iets netter uiziet naar mijn idee en ook s'omers heb ik liever een wit t-shirt aan dan een zwarte.
De sweaters komen er eigenlijk omdat ik nu vaak een vest erover aan heb als het wat kouder wordt, en natuurlijk met op en afbouwen heb je niets aan een wit shirt omdat deze snel vies word.
Als er iets is waarmee we niet teveel in ''beeld'' moeten komen doe ik natuurlijk ook gewoon een zwart shirt aan. happy :)
Dj-ozzStandaard Lid
Sinds: 21-1-2008
Laatste: 31-3-2012
9-12-2008 19:24
Dat vind k dan weer flauw ruud,
Vertel m dan ten minste wel dat het een onduidelijk, rommelige logo is, dat enit laat zien waar je voor staat/wat je doet happy :)
"Maar voor de rest ben ik niet gek hoor"
DjjonStandaard Lid
Sinds: 17-10-2007
Laatste: 14-8-2014
1-7-2009 21:56
Het visitekaartje komt op mij niet echt goed over,
Ik kan er namelijk niet uithalen was je precies doet? Ik zie namelijk alleen een koptelefoon.
Boemboem..
DouweVIP Lid
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 31-10-2024
1-7-2009 22:06
Dan moet je even de tijd nemen voor het Imageshack linkje, duhh...
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
JoniisrStandaard Lid
Sinds: 6-7-2008
Laatste: 22-2-2011
1-7-2009 22:13

djjon schreef:

Het visitekaartje komt op mij niet echt goed over,
Ik kan er namelijk niet uithalen was je precies doet? Ik zie namelijk alleen een koptelefoon.
Tsja, meestal geef ik ze weg op avondjes dat ik zelf draai, of met een geintresseerde gekletst heb die ik vervolgens mijn kaartje geef, vaak is het dan al duidelijk, maar misschien edit er nog even een leuke slogan in voordat ik ze laat drukken.

Ik werk nu als junior grafisch ontwerper bij een ontwerpbureau, doe alle kleine klusjes als bijbaantje. Banners, posters, flyers, enzovoorts. En dan volgend jaar naar het grafisch lyceum, mediavormgever.

Maar even backontopic, nog vormgeeftechnische feedback? :)
~
YourLiVeStandaard Lid
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
2-7-2009 09:28
Ik vind het best een profi kaartje, maar ik associeer het al snel met house / dance muziek. Ik vind het voor bruiloften en bedrijfsfeesten veel te donker / mysterieus.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com

Terug naar forum Reageer (zonder quote)