Forum > Algemeen Forum

Opleidingen , licht en geluid.

(368 reacties. Pagina 34 van 37)
Moderator(s): Dré
DjberjoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2004
Laatste: 26-10-2009
Berichten: 301
8-11-2008 19:00
Hoi,

ik studeer nu audiovisueel-productie op de eindhovense school mbo niv4.

Ik wil later geluidsman worden, welke hbo opleiding past daar het beste bij?
Live, studio en video.

Sae is niet te betalen dus valt af.
gear: Ecler nuo5, 2*Denon dn-s1000, 2*reloop 4000 m3d , techics Rp-DH1200, redsound soundbite XL, Macbook , Ableton, KRK-rp6
DjjonStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-10-2007
Laatste: 14-8-2014
Berichten: 149
9-11-2008 11:13
Hallo Bjorn,
er zijn in mijn weten geen HBO opleidingen voor licht en geluid, althans ik heb al wat research gedaan maar kon ook geen voltijd opleiding vinden. als er mensen zijn die deze wel hebben gevonden laat het even weten. je maakt mij er ook heel blij mee laugh :D

Jon
Boemboem..
RoystraverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-10-2007
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 611
9-11-2008 12:46
als ik over een aantal jaren met een aantal andere inversteerders wat wil starten in de richting van een drive-in show / verhuurbedrijf / discotheek. kan ik dan nu beter bedrijfskunde gaan studeren, of iets in de richting van licht/geluidstechniek?
of moet ik uberhaubt wat anders gaan doen? ik wil wel graag veel stage lopen en praktijk.

Roy.
DjberjoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-9-2004
Laatste: 26-10-2009
Berichten: 301
9-11-2008 20:43
Ik weet dat je op het HKU en SAE geluid opleidingen hebt.

Maar niet wat ik zoek.

Ik wil de technische kant inplaats van de musicale kant. Zoals bij SAE maar daar betaal je je scheel aan de schoolkosten.

Iemand???
gear: Ecler nuo5, 2*Denon dn-s1000, 2*reloop 4000 m3d , techics Rp-DH1200, redsound soundbite XL, Macbook , Ableton, KRK-rp6
Daniel-soundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2006
Laatste: 25-4-2014
Berichten: 638
9-11-2008 20:49