Forum > Geluid

Denon DN-S1000 Disc Error

(33 reacties. Pagina 4 van 4)
Moderator(s): Dré
WolfkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-11-2006
Laatste: 20-10-2008
Berichten: 6
6-10-2008 13:16
Warme cd is ongeveer 35 a 40°
Hete spanningsregelaar is ongeveer een 70°
- 2X DN1000 - RODEC MX180 - 2X Sl1200 mk2 - 2X BOSE 1800 - 2X BOSE 302 - 4X Bose 802
RickyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-8-2003
Laatste: 22-8-2010
Berichten: 23
6-10-2008 13:19
Om mij even in het verhaal te mengen.. inmiddels ben ik ook ervaringsdeskundige, zelfs al enige tijd.. echter doet het probleem zich bij mij alleen voor bij een bepaalde reeks tdk schijfjes en heel af en toe bij een ander gebrand schijfje. Een gekochte cd heeft bij mij nog niet voor problemen gezorgd. Echter weet ik zeker dat het probleem met het oplopen van de temperatuur valt. Daardoor gaan soms de spelers uit de flightcase als deze langere tijd moeten zwoegen voor mij..

Overigens vind ik het niet meer storend en alleen maar des te meer reden om voor een volledig legale collectie te gaan. Mocht je ze in een flightcase hebben zitten helpt het ook wel om iets onder de spelers te leggen. Zie het als een tijdelijke oplossing want het probleem zal zich nog steeds voordoen, echter pas na langere tijd.. (ik bedoel dus een dubbelcd hoesje eronderleggen o.i.d.)

Ricky
stilte...'
WolfkeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 28-11-2006
Laatste: 20-10-2008
Berichten: 6
6-10-2008 13:56
Mocht je ze in een flightcase hebben zitten helpt het ook wel om iets onder de spelers te leggen.
Ze zitten inderdaad in een flightcase, omdat ze on the road moeten...
Zie het als een tijdelijke oplossing want het probleem zal zich nog steeds voordoen, echter pas na langere tijd.. (ik bedoel dus een dubbelcd hoesje eronderleggen o.i.d.)
Is da niet een beetje dweilen met de kraan open? Voorlopige oplossingen zoals onze Belgische regering doet, vind ik geen oplossing...

Op het forum van Denon is er iemand die zelfs 2 ventilatoren in zijn flightcase gestoken heeft voor het koelen van zijn denon's...
gaat er bij mij een beetje over, omdat de ventilatoren lawaai maken en het geeft ook stof en rook in uw case en dan ook in de cd speler.
- 2X DN1000 - RODEC MX180 - 2X Sl1200 mk2 - 2X BOSE 1800 - 2X BOSE 302 - 4X Bose 802
RickyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-8-2003
Laatste: 22-8-2010
Berichten: 23
6-10-2008 19:40
Het is inderdaad een beetje dweilen met de kraan open.. daar heb je volkomen gelijk in. Echter werkt het voor mij wel. Flightcase is voor transport, tijdens shows is het een kleine moeite om er iets onder te leggen en vaak werkt het nog fijner ook als je cd-speler boven de rand van je flightcase uitkomt vind ik. En om nu te zeggen dat het veel werk is om even een cdhoesje onder je speler te leggen, dan reken je maar eens uit hoe veel tijd het je kost om te wachten op cd's die steeds niet laden.

Overigens is het wel een tijdelijke oplossing, want hoe langer de avond duurt hoe meer je last van dit kwaaltje krijgt. Toch is het in ieder geval niet storend. Pas als ik een avond met mijn gebrande mp3-cd's ga werken (wat dus zelden voor komt) kom ik vaker tegen dat hij een cd niet pak. Draai ik zoals in 19 vd 20 gevallen lekker met mijn legale cd's is er helemaal niets aan het handje;)! Kortom voor mij geen reden om over te stappen naar een andere cd-speler.
stilte...'

Terug naar forum Reageer (zonder quote)